Ga naar inhoud

2de paasrit.


zzztje

Aanbevolen berichten

gister de route wezen rijden,een een woord ''geweldig''

's avonds hebben we lekker gegeten bij tanteloes,we moeten wel eerst keuren nietwaar.. :schater:

't toppunt was toch wel 't ''toetje'' van Saskia.

funky cake float;

vanille ijs met pure chocolade , pecannoten overgoten met COLA.... :blink:

Sas eerste reactie;er zit nog prik op ook! :schater:

HPIM0835.jpg

nog wat foto's;

HPIM0829.jpg

uitzicht

HPIM0827.jpg

HPIM0834.jpg

HPIM0831.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

willen diegene waar nog een ? voor de naam staat even doorgeven of je 's avonds mee eet of niet.

Ik meld mijn ook aan voor de paasrit henny en ?

@Henny,wie mag er met je mee en blijven jullie ook eten?

Link naar reactie

leuk dat jullie erbij zijn Mars. <_<

degene met een ? hebben PM,

graag een reactie,dan kan ik de lijst bijwerken.

Link naar reactie

net een mailtje gekregen van tanteloes.

Beste allemaal,

Hierbij bevestigen wij het prettige gesprek van afgelopen maandag

We bespraken de tourrit van het Z3 forum om zondag 12 april welke wij graag voor jullie verzorgen.

Uiteraard zullen wij ons tot het uiterste inspannen om van de dag een succes te maken.

Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn, horen wij dat graag.

Wijzigingen in het gereserveerde aantal personen kunnen tot 7 dagen voor de reserveringsdatum zonder consequenties worden doorgegeven.

Bij vermindering van het aantal personen binnen 7 dagen voor de reserveringsdatum zal het gereserveerde aantal personen worden doorberekend.

Wij bedanken jullie op voorhand hartelijk voor de reservering en wensen jullie en jullie gasten een prettige dag toe.

Met vriendelijke groet,

Marike van der Leeden-Vonder

Restaurant Lounge tanteloes

Veerplein 1

3911 TN Rhenen

www.tanteloes.com

t 0317-616161

f 0317-311101

Link naar reactie
Wijzigingen in het gereserveerde aantal personen kunnen tot 7 dagen voor de reserveringsdatum zonder consequenties worden doorgegeven.

Bij vermindering van het aantal personen binnen 7 dagen voor de reserveringsdatum zal het gereserveerde aantal personen worden doorberekend.

Idee om de kosten vooraf te laten betalen door iedereen middels overboeking o.i.d.?

Scheelt ook een hoop "gedoe" bij de inschrijving op 12 april lijkt me zo.

Of denk ik dan te zakelijk cq niet sociaal... :blink: ?

Link naar reactie
Ik kreeg even een foutmelding bij het terugsturen van de PB, dus ik weet niet of ie aangekomen is :ok: maar ik eet niet mee 's avonds.

ik had je pm ontvangen Tom :P

@Henny, ik heb mooi weer besteld :schater:

Idee om de kosten vooraf te laten betalen door iedereen middels overboeking o.i.d.?

Scheelt ook een hoop "gedoe" bij de inschrijving op 12 april lijkt me zo.

Of denk ik dan te zakelijk cq niet sociaal... B) ?

bedankt voor 't mee denken Sas. <_<

't is de vorige keer ook goed gegaan dus ik vertrouw er op dat 't nu ook goed komt.

Link naar reactie

Beste forumleden,

Wat hebben Saskia en ik genoten vandaag, strakblauwe hemel met een lekker zonnetje!! zo mag het 12 april ook wel zijn. We hebben de paasrit nog een keertje gereden om hem wat te "finetunen" en dat is aardig gelukt... We hebben de hele rit lekker open kunnen rijden en hopen dat we dit met pasen ook kunnen.

De parkeerplaats (op het startpunt) was vandaag alleen nog een beetje verlaten, we zorgen graag voor een beetje vulling hier met Pasen.... wie zich geroepen voelt meldt zich aan en geniet mee!! :blink:Afb011.jpg

Groetjes,

Robert Jan en Saskia

Link naar reactie

Nog een vraagje. Wij hebben al een nachtje geboekt in Rhenen en vroegen ons af, of er nog meer mensen zijn die de avond ervoor (op zaterdag dus) ook ergens nog een hapje willen eten. Lijkt me wel gezellig, ook al omdat we helaas niet met het buffet op de dag zelf er kunnen zijn.

We zien wel! En nu maar wachten op die berg reacties. :thumbup:

In ieder geval tot de 12e

Groeten

Harrie

Link naar reactie
Nog een vraagje. Wij hebben al een nachtje geboekt in Rhenen en vroegen ons af, of er nog meer mensen zijn die de avond ervoor (op zaterdag dus) ook ergens nog een hapje willen eten. Lijkt me wel gezellig, ook al omdat we helaas niet met het buffet op de dag zelf er kunnen zijn.

leuk idee Har!

wij kunnen jullie helaas geen gezelschap houden de 11de. :thumbup: (anders rij een stukje verder,kom je gewoon bij de zzzmikkel aan tafel.. :schater:

Link naar reactie
'T heeft even wat moeite gekost, maar ik ben er bij de 12e! Astrid is helaas verhinderd maar ik neem Willem-Jan, een vriend van me mee.

We zijn er ook met het eten! :nono:

Is dat Willem-Jan de knaller? Gezellig! Tijd geleden. Maar ja we gaan ook nooit meer knallen :thumbup:

Link naar reactie
Moest jij weer rijden Edwin. ^_^ Mien laveloos in de bijrijdersstoel? :thumbup: Je moet nu toch echt eens ingrijpen hoor
Zeg grootbek, zag ik jouw ook niet laveloos in de rechterstoel zitten pruilen. Of was je aan het nadenken over je Zwitserse account :ok:
Link naar reactie
leuk idee Har!

wij kunnen jullie helaas geen gezelschap houden de 11de. :thumbup: (anders rij een stukje verder,kom je gewoon bij de zzzmikkel aan tafel.. :schater:

Ook een goed idee Diane. Misschien doen we dat wel. Is toch niet zo ver van jullie vandaan ?

Link naar reactie
Hallo daar,

Smidje verholen komt met zijn vrouwtje naar jullie toegestoomt ha ha

Blijven niet eten ,omdat wij terug rijden naar het zuiden.

de lijst is bij gewerkt, hoe heet zijn vrouwtje? :schater:

Link naar reactie
Zeg grootbek, zag ik jouw ook niet laveloos in de rechterstoel zitten pruilen. Of was je aan het nadenken over je Zwitserse account <_<

IDD ja laveloos van drie lauwe Aldi biertjes uit een slecht werkende Let's make things better thuistap <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.