Ga naar inhoud

2de paasrit.


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

IDD ja laveloos van drie lauwe Aldi biertjes uit een slecht werkende Let's make things better thuistap <_<

lauw bier? Ik zag 'm om half 5 aan een knopje draaien en we hebben heerlijk koud bier op.

Overigens ligt er nog een rekening voor eigen risico van Carglass voor een put in een glazen binnendeur <_<

Link naar reactie
IDD ja laveloos van drie lauwe Aldi biertjes uit een slecht werkende Let's make things better thuistap <_<

Dat komt omdat er zo'n prutser zich ermee ging bemoeien. Die slaat gewoon de slangen dwars door het vat <_< De honden zijn nog dronken :schater:

Overigens ligt er nog een rekening voor eigen risico van Carglass voor een put in een glazen binnendeur :wave:
:drank: Ruimschoots voldaan. Nou mijn plasma nog terug :muur:

@Diana, free publicity voor jullie 2e paasdag rit is ook niet erg. Waar in Groningen is de startplaats ;)

Link naar reactie

kijk,Nadia begrijpt mij :thumbup::schater:

een PM van Hans gehad;

Hoi zzztje,

ik wil me graag aanmelden voor de paasrit,

Z3midlife (Hans+?) Eten Ja

wie mag er mee Hans?

Link naar reactie
Zeg, jij hebt niks te klagen... wij blijven steken bij 7 auto's geloof ik... :guitar: .

Dus... tevens een schopje voor "de Uitrit" :ok: .

tot de ''uitrit'' duurt 't nog 11 weken,dus die inschrijvingen komen er wel. :thumbup:( en je staat al op 9 :m: )

ps. hoe groot is de opkomst tot nu toe?

met jou erbij zitten we op 32 zzz(z)-tjes! :o hij gaat goed zo! je kan alles terug vinden in de eerste post.

Link naar reactie

Vanavond bij het nieuws een aangename verassing gehoord!!

De lange termijn vooruitzichten met het Pasen zijn zeer gunstig!!!! :thumbup::thumbup:

Zorg dat je erbij bent, inschrijven is nog steeds mogelijk.

Deze keer is een hardtop volledig overbodig (ik had hem er dus nog opzitten..) :newblush:

RJ&S

Link naar reactie

Hoi.....voor mij 2 pers.eten graag!! :thumbup: ....er komt iemand mee.... :newblush::thumbup:

Link naar reactie
Vanavond bij het nieuws een aangename verassing gehoord!!

De lange termijn vooruitzichten met het Pasen zijn zeer gunstig!!!! :m::(

Zorg dat je erbij bent, inschrijven is nog steeds mogelijk.

RJ&S

het ziet er inderdaad goed uit!!

wil je erbij zijn,schrijf je dan nu in,het word een geweldige dag. :drank:

Deze keer is een hardtop volledig overbodig (ik had hem er dus nog opzitten..) :mellow:

RJ&S

daar kunnen we maandag iets aan doen. :thumbup:

Link naar reactie
het ziet er inderdaad goed uit!!

wil je erbij zijn,schrijf je dan nu in,het word een geweldige dag. :)

daar kunnen we maandag iets aan doen. :thumbup:

Sinds pasen vorig jaar, is de hardtop er niet meer opgeweest...we baalden er zo van dat we hem er maar gelijk eraf hebben gehaald... :schater:

Betekend dat we aanstaande maandag wat extra tijd overhouden om lekker voor te proeven bij Tanteloes na de rit?? Sas en ik hebben er wel zin in ;)

Link naar reactie
Betekend dat we aanstaande maandag wat extra tijd overhouden om lekker voor te proeven bij Tanteloes na de rit?? Sas en ik hebben er wel zin in :thumbup:

lekker!! doen we. :)

Link naar reactie

inschrijven kan tot vrijdag 10 april 15.00u.

afmelden kan tot zondag 5 april 16.00u.

tot volgende week zondag,wij hebben er in ieder geval al zin in!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.