Ga naar inhoud

Sneak Preview Nieuwe BMW Z4


RvE

Aanbevolen berichten

Vorig jaar een toerrit georganiseerd via de Z3 club waar de opkomst ook behoorlijk boven verwachting was. Voortijdig de inschrijving moeten sluiten en dat werd ook niet door iedereen in dank afgenomen en daar zijn de nodige minder prettige woorden bij gevallen. Voor mij een teleurstelling op dat moment, maar snel vergeten en lekker genoten van de dag zelf! :(

Ook in dit geval, jammer voor de personen die net buiten de boot vallen. Er wordt een reservelijst opgebouwd, dus wat mij betreft een prima insteek.

Succes met de organisatie verder. Ik ben zeer benieuwd.

Als The Leading Lutser maak je al snel geen vrienden Bas <_<

Link naar reactie
  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb inmiddels al een aantal PMetjes mogen ontvangen van verschillende mensen, die aangeven dat mijn besluit hoe om te gaan met het maximeren van het aantal bezoekers door BMW niet is zoals zij het gedaan zouden hebben. Dat was te verwachten.

Zonder hier verder in detail in te gaan op de aangedragen alternatieven, blijf ik bij mijn besluit hierboven.

Ik denk dat we met vijf personen op de forum-reserve-lijst en nog vier weken te gaan tot de 28e nog wel een "shakedown" gaan krijgen in de aangemeldde forummers (zoals we bij alle evenementen normaliter zien) en iedereen wel een plekje kan krijgen.

Lijkt mij niet meer dan redelijk! Ik sta dan wel op de reservelijst maar was ook vrij laat met aanmelden, dat is gewoon het risico. Ik wacht gewoon af...

Link naar reactie
Ik heb inmiddels al een aantal PMetjes mogen ontvangen van verschillende mensen, die aangeven dat mijn besluit hoe om te gaan met het maximeren van het aantal bezoekers door BMW niet is zoals zij het gedaan zouden hebben. Dat was te verwachten.

Zonder hier verder in detail in te gaan op de aangedragen alternatieven, blijf ik bij mijn besluit hierboven.

Ik denk dat we met vijf personen op de forum-reserve-lijst en nog vier weken te gaan tot de 28e nog wel een "shakedown" gaan krijgen in de aangemeldde forummers (zoals we bij alle evenementen normaliter zien) en iedereen wel een plekje kan krijgen.

Prima besluit hoor Ruud.

Moet ik gewoon eerder zijn met aanmelden(en oppas regelen).....

We zien wel of er iemand afvalt en wij alsnog meekunnen!

Link naar reactie
Ruud als je wordt lastiggevallen, stuur de PM'etjes maar door dan zal ik gepast reageren :)
Doe dan even CC naar mij, dan komt het zeker goed. Wat een gezeur ook trouwens weer. Iemand steekt zijn nek uit iets unieks te organiseren en bepaalde lieden vinden het weer nodig om te lopen zeuren. Als ze het dan zo goed weten laat ze zelf eens iets organiseren. Blijkbaar moeten het iedere keer dezelfden zijn :wub:

PS, Ruud goed werk als beloning heb ik besloten lekker mee te gaan (al is het alleen om dwars te liggen :schater: ) om vervolgens met een gepast groepje richting de tap van dedemsvaart te gaan :sick:

Link naar reactie
He Ruud ik ben het volledig met je eens mensen moeten niet zo zeuren :schater::schater::schater::schater::wub:

Het topic over het eten blijft wel stil........ Frank....??? Echo.ooo..ooo...? :sick:

Frank Heipaal heeft het te druk met het nemen van zijn V10 blok in alle gaten en standjes

Link naar reactie

Ruud, dank dat je de aanzet hebt gegeven voor dit evenement.

Helemaal top dat je nu zoveel tijd steekt in de uitwerking hiervan.

Jammer (en naar mijn mening onterecht) dat er mensen zijn die minder positief hebben gereageerd omdat ze, buiten jouw schuld, niet mee kunnen.

In mijn aanmelding heb ik aangegeven dat Frank en ik ook mee willen eten, maar daar is helaas iets tussen gekomen. Overdag zijn we wel gewoon aanwezig. Tot dan!

Link naar reactie
De volgende forum members hebben zich aangemeld na de "stop" van zondagavond.

Ayla - Z3 coupe - 2p -> naar de lijst - ipv JoostvdL en IvoZ3

Big Z is the way - Z3 roadster - 2p

Ralf - Z3 roadster - 1p

JackyP - Z3 roadster -1p

Michiel T - Z4 roadster - 1p

Allereerst mijn verontschuldigen mensen dat dit nu zo loopt. Er zijn mensen die hiervoor vrij hebben geregeld en toen dat er eindelijk door was, was er een stop op de aanmeldingen. :fiew:

Zodra zich iemand afmeldt, gaat de eerste op de lijst hierboven naar de "confirmed" lijst! :thumbup:

Hai Hai , zet mij ook maar op de reservelijst, Rocky , Z3CRocks , met mijn coupe. Thanks.

Link naar reactie
Bel je vriend bij BMW es op, want dit kan natuurlijk niet:

Ha Tom, dezelfde auto die ze daar ten toon gaan stellen krijgen wij een week later te zien. Rene van BMW had me hier over verteld.

Is alleen toegankelijk op basis van een persoonlijke uitnodiging van BMW NL zelf. En die uitnodigingen worden schijnbaar alleen verstuurd naar eigenaren van een Z3 of Z4 die hun auto nieuw hebben aangeschaft en hem nog steeds hebben.

Van alle mensen die ik hier ken, is dat dus Heipaal Frank. En sinds vandaag weet ik dat Leo (Ludovicus) er ook een is, hij is ook uitgenodigd.

Link naar reactie

Ik kreeg vandaag een uitnodiging per post voor de Z4 Sneak Preview van BMW Nederland.

Na mijn aanmelding zou ik mijn startbewijs, en toegangsbescheiden ontvangen.

Daarnaast wordt er een routeboek voor je gepresenteerd die je naar de "geheime"locatie brengt.

Het sneaky is er bij mij wel af nu ik uit 3 aanmeldingen zou kunnen kiezen. Er zijn dus op meerdere locaties zgn previews!!

Link naar reactie
Daarnaast wordt er een routeboek voor je gepresenteerd die je naar de "geheime"locatie brengt.

Dat je er naar toe kan toeren met een routeboek is natuurlijk wel erg gaaf, voor een toerwagen pur sang als een Z3. Mooi toch!! :thumbup:

Link naar reactie

Ook ik zie zojuist de persoonlijke uitnodiging voor de Sneak sneak preview van 21 of 22 maart. Voor de Z4M bezitter is het inclusief diner, schaalmodel en een proefrit dus ik ga naar beide sessies :thumbup:

Link naar reactie
He Ruud ik ben het volledig met je eens mensen moeten niet zo zeuren :schater::schater::schater::schater::wave:

Het topic over het eten blijft wel stil........ Frank....??? Echo.ooo..ooo...? :thumbup:

Maak je niet ongerust, locatie is doorgesproken, nog even reserveren en dan kun je los. Wat loop je eigenlijk te zeuren...?

Link naar reactie

Goed en slecht nieuws....

Slechte nieuws.... Alies moet plotseling toch werken en kan niet mee naar de sneak preview, ik mag moet dus alleen komen. :thumbup:

Goede nieuws... er is dus weer een plaats vrij voor iemand van de reservelijst!!! :newblush:

Groeten, Hans

Link naar reactie
Maak je niet ongerust, locatie is doorgesproken, nog even reserveren en dan kun je los. Wat loop je eigenlijk te zeuren...?

Heel goed, bedankt :kisstogether: ik was nog niet helderziend vandaar :rolleyes::newblush:

Link naar reactie
Fantastisch om de nieuwe Z4 te bekijken. Ben toevallig toch al in Delft dus komt heel mooi uit.

We komen met 2 personen.

Groeten,

Peter.

:kisstogether::rolleyes::newblush:<_< Volgens mij kom je op dit moment zelfs niet in aanmerking voor de onderste positie op de laatste pagina van de vervangende reservelijst

Link naar reactie

Op dit moment zit in Kuhtai, Oostenrijk voor een lekkere week in de sneeuw. (PJ, de Custom houdt het goed, hij rijdt als een droom, Thanks :kisstogether:). Internettoegang gaat via WLAN van appartement en via mijn EEE PC, dus veel tikken wil je daar niet op doen.

Dus ik loop een beetje achter met het beantwoorden van een aantal PMetjes en dit topic in zijn geheel.

Daarnaast ben ik vorige week vrijdag weer met BMW NL in gesprek gegaan om te kijken voor een alternatieve invulling van de dag. Dat ziet er iig goed uit.

Ik ga er niks over beloven, ik heb al genoeg mensen teleurgesteld. Als het confirmed is zijn jullie de eersten die ik op de hoogte breng. Ik kan alleen maar aanraden om je vooral voor de reserverlijst te blijven inschrijven als je het leuk vindt om te komen de 28e.

Zo na een dagje borden heb ik wel een lekkere Edelweiss verdient:

edelweissbeer.jpg

Zum Wohl!

Link naar reactie

wou/wil ook wel graag komen deze dag, had het al eerder gelezen maar toch uitgesteld en nu mischien al te laat, dus we gaan niet meer voor de 50ztjes?

2.8zqp berryborrel.

eten in dedemsvaart? daar woon ik weer 10km vandaan!!!

hou dit forum sowieso nog in de gaten, dus hoop dat er nog hoop is :kisstogether:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.