Ga naar inhoud

Sneak Preview Nieuwe BMW Z4


RvE

Aanbevolen berichten

Fresh update: Zojuist van BMW NL definitieve data doorgekregen.

Ja, de nieuwe Z4 gaat er zijn, dus het gaat door! :thumbup:

Nee, we niet met 80 auto's en 160 mensen aankomen. De limiet ligt op 120 mensen, vanwege ruimte in showroom. :unsure:

Moet ik nu maar eens gaan bedenken hoe ik dat moet gaan regelen :thumbup:

Hmmm.... Heb ik niet iemand horen zeggen dat je een weekje moest wachten met de Z3club toe te laten :rolleyes: :sleepy:

Kleine tip. Is dit jouw probleem? Vlak bij Rijswijk (Den Haag) is een hele grote BMW dealer, die heeft vast nog wel een paar m2 over. M.a.w. Kunnen die jongens nu niet zelf bedenken dat je in zo'n geval moet uitwijken naar een grotere locatie.?

Link naar reactie
  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Okay, ik heb even gekeken hoe het allemaal is gelopen met de aanmeldingen, hieronder aantallen auto's

17 feb - forum:25 club:1 totaal:26

18 feb - forum:28 club:4 totaal:32

19 feb - forum:34 club:6 totaal:40

20 feb - forum:36 club:14 totaal: 50 (minimale drempel bereikt)

20 feb - forum:39 club:27 totaal 66

22 feb - forum:40 club:36 totaal 76 (stop op forumaanmeldingen)

25 feb - forum:40 club:40 totaal 80

Het maximum wat er ingeschreven kan worden is 120 personen, heb ik vandaag vernomen. Dit had ik liever vooraf geweten dan naderhand, maar is een feit en verander ik niks aan. Maar neem van mij aan dat ik hier het meeste van baal van allemaal!! :angry: Het aantal Ztjes is niet van belang, parkeerplaats heeft ruimte genoeg.

Als ik kijk naar een aantal forum members (waarvan ik verwacht dat) die met 1 persoon in een Ztje komen. Scientific Wild Educated Guess: Maarten, Snaatje (Sita telt vast niet als 1 persoon), cfQP, (s)toploss, Joostvdl, Z3Midlife. :unsure: En er zijn een aantal clubleden die met 1 komen.

Dus kunnen er nu zo'n 65 tot 66 zetjes ingeschreven worden. Daarmee komen we dan op ongeveer 120 personen uit. Ik heb dan ook besloten een lijn te trekken op 20 februari, toen waren er 39 Zetjes van het forum en 27 Zetjes van de club.

Van het forum zijn dit alle mensen die ingeschreven hebben totdat ik zondag een "stop" op de aanmeldingen heb gezet.

Deze mensen zijn erbij:

1- Mizzz coupe & RvE - Z3 coupe

2- Z3Mrunner - m roadster

3- JuliZ3 - Z3 roadster

4- Z3tje - Z4 roadster

5- M Coupe - m coupe

6- SJF - Z3 roadster

7- Marks - Z3 roadster

8- Wheelz - Z3 coupe

9- MdV - Z4 hairdryer.gifroadster

10- Davids Z3 - m 3 coupe :fiew:

11- (S)toploss - Z4 m roadster

12- Santman & KatjaZZZ - Z3 roadster

13- cfQP - (wat er over is van een :( ) Z3 coupe

14- Andriol - Z4 roadster

15- Maarten - Z3 coupe

16- Z3 Roberto - Z3 roadster

17- Jos - Z3 Roadster

18- Miss M coupe for life & M coupe for life - m coupe

19- Edwin & Nadia - m roadster

20- Kooz3 - Z3 roadster

21- Tom - Z4 roadster

22- IvoZ3 - Z3 roadster Staat al op de lijst van de club

23- Speedy - Alpina Roadster S

24- Joostvdl - Z4 roadster (kom misschien wel nog happen)

25- OmeLo - Z3 coupe

26- D@ve - Z3 roadster

27- Plaatsvervanger - Z3 roadster

28- hcstijn - Z3 roadster

29- PerryZ3 - Z3 roadster

30- Puk - m coupe

31- Ivodl - Z4 roadster

32- Zazzkia & The Bob - Z3 roadster

33- Snaatje - Z3 roadster

34- Roodkapje - m roadster

35- Han - Z3 roadster

36- Emile_2008 - Z4 roadster

37- Z3Midlife - M roadster

38- Delta737 - M roadster

39- RoelZ3 - Z3 roadster

40- Skoelie - Z3 roadster (alleen als het goed weer is)

41- Ayla - Z3 coupe (2p) - ipv JoostvdL & IvoZ3

Han heb ik doorgestreept omdat die zowel op het forum als op de club aangemeld is. Blijven er 39 over. For the record, David heeft al aangegeven dat hij zijn plekje wel wil ruilen voor een plekje op de bijrijderslijst. Dan wordt die bijrijderslijst: David, Bart, Roger.

Sta je hierboven op de lijst en kom je in je eentje, laat het even weten, dan kunnen er weer mensen van de reservelijst doorschuiven.

De aanmeldingen op de Z3 club website staan helemaal door elkaar.

Ik weet dat deze 14 aanmeldingen vrijdagmorgen 20 feb op hun site stond, dus van de club zijn zij er zonder meer bij:

Inschrijvingen Sneak preview Nieuwe BMW Z4 - 28 maart 2009

Nr. Naam Aantal personen

1) Henk & Sjoukje Pellegrom. 2

2) Bas Ridders 2

3) Jan B. Boerman 2

4) Hans de Rie 1

5) hugo van Zeil 2

6) Wim en Elly Groeneveld 2

7) Ivo Tiesema 1

8) han & gretha 2

9) koster 2

10) alfred toet 3

11) Arthur en Els Briels 2

12) R D Faber 2

13) Leo v Elk 2

14) Mat en Tineke de Man 2

Totaal 14 inschrijvingen

Dit staat er nu. De volgorde van 5 t/m 18 is hetzelfde gebleven, maar er staan er 4 boven de bovenstaande 14 en de rest eronder (nummer 19 t/m 40).
Inschrijvingen Sneak preview Nieuwe BMW Z4 - 28 maart 2009

Nr. Naam Aantal personen

1) Marianne en Robin van hengel 2

2) Peter & Angelien 2

3) Jurry en Erik van Hengel 2

4) Kees & Yolanda 2

5) Henk & Sjoukje Pellegrom. 2

6) Bas Ridders 2

7) Jan B. Boerman 2

8) Hans de Rie 1

9) hugo van Zeil 2

10) Wim en Elly Groeneveld 2

11) Ivo Tiesema 1

12) han & gretha 2

13) koster 2

14) alfred toet 3

15) Arthur en Els Briels 2

16) R D Faber 2

17) Leo v Elk 2

18) Mat en Tineke de Man 2

19) Ton Swart 2

20) kees dorr 2

21) Ben Smaal 2

22) J.J.R. Schaap 2

23) Anny en Henk Harder 2

24) Kostelijk 2

25) Gerard Leeuw 2

26) Kommerkamp 2

27) Bart en Erika Doornbos 2

28) Nico Ruit 2

29) Ad en Helga van Damme 2

30) John Herrebout 2

31) andre spaans 2

32) Ruud Koops 2

33) Ben en Jetty Drenth 2

34) S. Gorter 2

35) Aad zwanenburg 1

36) Helen en Jan Brouwer 2

37) Anton van Kruistum 2

38) Hessels 2

39) Daan Pont 2

40) Peter en Atie Molenmaker 2

Totaal 40 inschrijvingen

Overigens heb ik Leo zondag en Jos vandaag nog eens gevraagd om het inschrijftopic op de clubsite te sluiten. Zonder succes, staat nog steeds open voor inschrijving. <_< Ik laat het in ieder geval aan de club zelf over hoe ze de 13 Zetjes (26 personen) verdelen onder degenen die zich na de lijst van 14 hierboven hebben aangemeld.

Nu nog even een post hieronder om de reservelijst te bespreken.

Link naar reactie

De volgende forum members hebben zich aangemeld na de "stop" van zondagavond.

Ayla - Z3 coupe - 2p -> naar de lijst - ipv JoostvdL en IvoZ3

Big Z is the way - Z3 roadster - 2p

Ralf - Z3 roadster - 1p

JackyP - Z3 roadster -1p

Michiel T - Z4 roadster - 1p

Allereerst mijn verontschuldigen mensen dat dit nu zo loopt. Er zijn mensen die hiervoor vrij hebben geregeld en toen dat er eindelijk door was, was er een stop op de aanmeldingen. <_<

Zodra zich iemand afmeldt, gaat de eerste op de lijst hierboven naar de "confirmed" lijst! :(

Link naar reactie
Hmmm.... Heb ik niet iemand horen zeggen dat je een weekje moest wachten met de Z3club toe te laten :(:unsure:
Ja klopt, dat was ik, ruim voordat jij met een soortgelijke opmerking kwam... Schijnheil.

Franken (:schater:), zonder onze collega's van de Z3 club hadden we nu 44 forum-Ztjes en geen sneak preview. Be nice <_<

Link naar reactie
hey ruud, op z3club staat ivo tiesema, dat is ivoz3 op forum, dus nog een plaatsje voor forummember <_<

Goed om te weten. Thanks Emanuel! :(

Aangepast. Ayla is van de reservebank!

Link naar reactie

Ik heb inmiddels al een aantal PMetjes mogen ontvangen van verschillende mensen, die aangeven dat mijn besluit hoe om te gaan met het maximeren van het aantal bezoekers door BMW niet is zoals zij het gedaan zouden hebben. Dat was te verwachten.

Zonder hier verder in detail in te gaan op de aangedragen alternatieven, blijf ik bij mijn besluit hierboven.

Ik denk dat we met vijf personen op de forum-reserve-lijst en nog vier weken te gaan tot de 28e nog wel een "shakedown" gaan krijgen in de aangemeldde forummers (zoals we bij alle evenementen normaliter zien) en iedereen wel een plekje kan krijgen.

Link naar reactie
Ik heb inmiddels al een aantal PMetjes mogen ontvangen van verschillende mensen, die aangeven dat mijn besluit hoe om te gaan met het maximeren van het aantal bezoekers door BMW niet is zoals zij het gedaan zouden hebben. Dat was te verwachten.

Zonder hier verder in detail in te gaan op de aangedragen alternatieven, blijf ik bij mijn besluit hierboven.

Ruud, je aanpak is naar mijn mening absoluut verdedigbaar. Dat heb ik je gisteren ook telefonisch mede gedeeld.

First come, first serve. :(

Link naar reactie
Ruud, je aanpak is naar mijn mening absoluut verdedigbaar. Dat heb ik je gisteren ook telefonisch mede gedeeld.

First come, first serve. :angry:

Ik zou het ook anders hebben gedaan maar niet zeiken nu :( want Ruud heeft het toch maar voor elkaar gebracht. <_<

Ruud als je wordt lastiggevallen, stuur de PM'etjes maar door dan zal ik gepast reageren :unsure:

Link naar reactie
Ik zou het ook anders hebben gedaan maar niet zeiken nu :( want Ruud heeft het toch maar voor elkaar gebracht. <_<

Ruud als je wordt lastiggevallen, stuur de PM'etjes maar door dan zal ik gepast reageren :unsure:

Precies, geen gezeik. Als Ruud het initiatief niet had genomen dan moest je op die dag ook gewoon op bezoek bij je schoonmoeder en dankzij Ruud zijn er nu een aantal die een legaal excuus hebben.

Hulde Ruud!!! Fijn dat er mensen zijn die hun vrije tijd hieraan willen spenderen.

Zou ik nooit doen.

Bij de Munchenrit vragen we altijd een bijdrage en van die bijdrage gaat de organisatie altijd met de familie uit eten. Dit jaar is de bijdrage iets hoger omdat de familie Schuth nu met drie personen komt. :schater::schater:

Link naar reactie
Ruud, je aanpak is naar mijn mening absoluut verdedigbaar. Dat heb ik je gisteren ook telefonisch mede gedeeld.

First come, first serve. :unsure:

Martijn ik zie nu pas dat je "handtekening" is gewijzigd Er is een + bijgekomen met daarnaast een meisje dat haar haar fohnt. Is dat een subtiele aanwijzing dat je weer een vriendinnetje naast je hebt zitten <_<:(

Link naar reactie
Martijn ik zie nu pas dat je "handtekening" is gewijzigd Er is een + bijgekomen met daarnaast een meisje dat haar haar fohnt. Is dat een subtiele aanwijzing dat je weer een vriendinnetje naast je hebt zitten <_<:(

Ze ziet er wel jong uit met die staartjes. Meer een dansmarieke :schater:

Link naar reactie
Martijn ik zie nu pas dat je "handtekening" is gewijzigd Er is een + bijgekomen met daarnaast een meisje dat haar haar fohnt. Is dat een subtiele aanwijzing dat je weer een vriendinnetje naast je hebt zitten <_<:(

is eerder een verwijzing naar de fohn onder de m'n kap, zoals RvE deze in het aanmeldtopic voor de Sniek Prieview gebruikte... jij ziet tegenwoordig kennelijk alles voor vrouw aan :schater:

9- MdV - Z4 hairdryer.gifroadster
Link naar reactie
Ik heb inmiddels al een aantal PMetjes mogen ontvangen van verschillende mensen, die aangeven dat mijn besluit hoe om te gaan met het maximeren van het aantal bezoekers door BMW niet is zoals zij het gedaan zouden hebben. Dat was te verwachten.

Zonder hier verder in detail in te gaan op de aangedragen alternatieven, blijf ik bij mijn besluit hierboven.

Ik denk dat we met vijf personen op de forum-reserve-lijst en nog vier weken te gaan tot de 28e nog wel een "shakedown" gaan krijgen in de aangemeldde forummers (zoals we bij alle evenementen normaliter zien) en iedereen wel een plekje kan krijgen.

Vorig jaar een toerrit georganiseerd via de Z3 club waar de opkomst ook behoorlijk boven verwachting was. Voortijdig de inschrijving moeten sluiten en dat werd ook niet door iedereen in dank afgenomen en daar zijn de nodige minder prettige woorden bij gevallen. Voor mij een teleurstelling op dat moment, maar snel vergeten en lekker genoten van de dag zelf! :(

Ook in dit geval, jammer voor de personen die net buiten de boot vallen. Er wordt een reservelijst opgebouwd, dus wat mij betreft een prima insteek.

Succes met de organisatie verder. Ik ben zeer benieuwd.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.