Ga naar inhoud

Sneak Preview Nieuwe BMW Z4


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Inmiddels zitten we op 39 Ztjes via het forum en 36 Ztjes via Z3club, 75 in totaal :newblush:

Met Rene heb ik even contact gehad over een maximum, gezien de logistieke haalbaarheid van een (potentieel) 150 man grote groep, die naar 1 Z4 komen kijken.

Dus voorlopig even een stop op de inschrijving, todat ik een bevestigd maximum aantal Ztjes door krijg van Rene.

Jos of Leo, kunnen jullie aub ook even een "slotje" op het aanmelden op de Z3club (laten) zetten aub? Thanks.

Link naar reactie
Ahh mooi animo zat :wave: kan ik mij terugtrekken ben niet zo van een bijrol. Ik ga hem wel even bij de dealer testen :newblush:

l*llutje, heeft je CEO je nu al teruggefloten dat opvoeding een taak van beide ouders is? We gaan een feessie maken en daar ben jij bij.

Link naar reactie
:newblush::wave::newblush: Deze CEO heeft zich daar niet over uitgesproken, tenminste..... ik heb het tegenovergestelde voorgesteld van wat mijn wederhelft net zelf heeft geplaatst. Lekker boeien of hij thuis is. (moet er wel bij vermelden dat ik deze reactie plaats terwijl wij ons aan de andere kant van de wereld bevinden en dat ik na twee weken met mijn lieve man, toegewijde vader op het balkon van onze hotelkamer zittende, hem best kan missen dan, maar dat het waar is dat hij zijn 40ste verjaardag dan wel moet overslaan) :schater:
Link naar reactie
....en dat ik na twee weken met mijn lieve man, toegewijde vader op het balkon van onze hotelkamer zittende, hem best kan missen....

En toch is het knap van je dat je dat pas na twee weken hebt. Ik kan hem na twee uur al missen. Vandaag werd tijdens de circuittraining overigens opgemerkt dat ik zo rustig was. Komt gewoon omdat die lange er niet bij is. Die heeft een slechte invloed op mij :newblush:

Link naar reactie
Ahh mooi animo zat :thumbup: kan ik mij terugtrekken ben niet zo van een bijrol. Ik ga hem wel even bij de dealer testen :newblush:
Je PMetje ook gehad. Ik weet nog niet of ik je cancellation ga accepteren. :kicking: Laat ik nog wel even weten :wave:
Vandaag werd tijdens de circuittraining overigens opgemerkt dat ik zo rustig was. Komt gewoon omdat die lange er niet bij is. Die heeft een slechte invloed op mij :console:

Helemaal waar. Tijdens een van de tussenstops vroeg Frank zelfs netjes "mag ik alsjeblieft voor je rijden, ik moet me de hele tijd inhouden". Wat natuurlijk geen probleem was. :newblush: (Daarna ging Frank de hele tijd achter Roodkapje achteruitkijkspiegel vullend rijden :blush: )

Link naar reactie
En toch is het knap van je dat je dat pas na twee weken hebt. Ik kan hem na twee uur al missen. Vandaag werd tijdens de circuittraining overigens opgemerkt dat ik zo rustig was. Komt gewoon omdat die lange er niet bij is. Die heeft een slechte invloed op mij :wave:

Ik denk dat je moet accepteren dat je IRL een ander persoon bent... :newblush:

Link naar reactie

We moesten ff de agenda's vrij maken......

Ruud, wanneer mogelijk twee personen met twee zetties

Ralf en zijn ZZZ

&

JackyP en zijn ZZZ

Link naar reactie

Fresh update: Zojuist van BMW NL definitieve data doorgekregen.

Ja, de nieuwe Z4 gaat er zijn, dus het gaat door! :rolleyes:

Nee, we kunnen niet met 80 auto's en 160 mensen aankomen. De limiet ligt op 120 mensen, vanwege ruimte in showroom. :thumbup:

Moet ik nu maar eens gaan bedenken hoe ik dat moet gaan regelen :thumbup:

Link naar reactie
Fresh update: Zojuist van BMW NL definitieve data doorgekregen.

Ja, de nieuwe Z4 gaat er zijn, dus het gaat door! :thumbup:

Nee, we niet met 80 auto's en 160 mensen aankomen. De limiet ligt op 120 mensen, vanwege ruimte in showroom. :sleepy:

Moet ik nu maar eens gaan bedenken hoe ik dat moet gaan regelen :thumbup:

In deze F.I.F.O. zou ik zeggen ! :rolleyes:

Link naar reactie
Nee, we niet met 80 auto's en 160 mensen aankomen. De limiet ligt op 120 mensen, vanwege ruimte in showroom. :sleepy:

Moet ik nu maar eens gaan bedenken hoe ik dat moet gaan regelen :thumbup:

Mmm niet tof :thumbup: en altijd jammer als een beginnende organisator zich laat verrassen door zoiets simpels :unsure:

Grapje hoor Ruud, you will figure it out. :rolleyes:

Onthoud:

Zoals Darth Vader zou zeggen.... "the coupe force is strong in this one" vader.gif
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.