Ga naar inhoud

Sneak Preview Nieuwe BMW Z4


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Damn, en of Ze mee mogen... :wave:

Ik weet niet of ik een foto gemist heb maar wat is dat een bruute Coupé op die foto hierboven, WOW... :thumbup:

Link naar reactie
Mooie coupe man!! :thumbup: Waar zijn je mooie Styling 32s gebleven? ;)
Damn, en of Ze mee mogen... :wave:

Ik weet niet of ik een foto gemist heb maar wat is dat een bruute Coupé op die foto hierboven, WOW... ;)

haha, dankje leuke complimenten. behalve van david maar die is volgens mij vaak pessimistisch in veel dingen.

de vorige foto was alleen mijn vriendin in een bikini zonder z3qp maar foto was nog beetje groot.

op hyves is ie wat kleiner en meer toepasselijker dan op een autoforum:p.

475792292_6_dIai.jpeg

deze velgen heb ik nog steeds maar vind zelf deze velgen mooier met de cupranden en het zwarte hart

alleen de cupranden zijn nu erg geoxideerd door afgelopen winter maar vind multispaaks altijd goed staan

bij bmw's dus de s32velgen ook hartstikke mooi en die gaan ook lekker niet weg:p

Link naar reactie
haha, dankje leuke complimenten. behalve van david maar die is volgens mij vaak pessimistisch in veel dingen.
Zal je vriendin blij mee wezen dat je zulke foto's plaats :unsure:

Je coupe heeft zo te zien nogal wat veranderingen ondergaan...

:huh: Buiten het feit dat ik je QPe wel mooi vind begrijp ik de foto's ook niet. Heeft niets met pessimistisch te maken. Ik begin echt een verantwoorde vader te worden. :schater: Solly Ruud, liet me even gaan nu weer on topic. Ik ben erbij :kicking: heb overigens ook een uitnodiging voor de nieuwe Z4 bij de dealer... terwijl ik er geen 1 meer heb :unsure:
Link naar reactie
:huh: Buiten het feit dat ik je QPe wel mooi vind begrijp ik de foto's ook niet. Heeft niets met pessimistisch te maken. Ik begin echt een verantwoorde vader te worden. :schater: Solly Ruud, liet me even gaan nu weer on topic. Ik ben erbij :unsure: heb overigens ook een uitnodiging voor de nieuwe Z4 bij de dealer... terwijl ik er geen 1 meer heb :unsure:

gaat niet om die foto, vind het zelf ook niet kunnen daarom is ie weg. maar david weet vast zelf wel wat ik bedoel, ben wel dankzij hem op dit forum gekomen een jaar geleden ongeveer, maar hij heeft nog nooit iets positiefs gezegd alleen maar negatief :( en dit keer was hij neutraal, dus gaat de goede kant op :kicking: .

maarja ook excuses voor het off topic gedoe en wou ook niet showen met mijn auto maar wou ingaan op het grapje foto van mijn vriendin had het hier niet moeten plaatsen word langdradiger zo.

sorry.

Link naar reactie
maar david weet vast zelf wel wat ik bedoel, ben wel dankzij hem op dit forum gekomen een jaar geleden ongeveer, maar hij heeft nog nooit iets positiefs gezegd alleen maar negatief :( en dit keer was hij neutraal, dus gaat de goede kant op :unsure:

Als jij en David nu de 28e samen een bakkie doen, gaat het allemaal goed komen :kicking:

Solly Ruud, liet me even gaan nu weer on topic. Ik ben erbij :unsure:

Is okay ;) en het is ook helemaal top dat je erbij bent! :huh:

Link naar reactie
Zojuist het programma voor de 28e doorgekregen van BMW. Staat in de openingspost.

Als ik dit zo lees, mogen jullie je eraan verwachten om de daarop volgende weken bestookt te worden met mailings /aanbiedingen voor de nieuwe Z4. :unsure:

Heb effe in de autoverkoop gewerkt en kan hun redenering volledig volgen : Hun potentiële klanten (Z3 en Z4 rijders) komen massaal af, de kans om ze uit hun 10 jaar oude auto's te praten.

Maar laat dit jullie niet weerhouden om er een fantastisch mooie dag van te maken (is absoluut niet cynisch bedoeld) :unsure:

En nog effe toevoegen dat ik dit alles een titanenwerk vind van Ruud, chapeau zulle (zoals ze hier zeggen) :kicking:

Link naar reactie
Zou BMW-NL daar rekening mee gehouden hebben... :thumbup:

Ik denk het niet Saskia. Het zal (hopelijk) wel zo zijn dat "de forummers" nog even blijven hangen op de parkeerplaats en de "clubbers" al voor 14:00 daar zijn. Simone en ik hadden het er wel al over dat we maar de parking in tweeen gaan delen met van die linten of zo. Zodat het niet allemaal door elkaar staat en de chaos nog groter is.

Link naar reactie
Ik denk het niet Saskia. Het zal (hopelijk) wel zo zijn dat "de forummers" nog even blijven hangen op de parkeerplaats en de "clubbers" al voor 14:00 daar zijn. Simone en ik hadden het er wel al over dat we maar de parking in tweeen gaan delen met van die linten of zo. Zodat het niet allemaal door elkaar staat en de chaos nog groter is.
Ik vind die van mij wel terug hoor. Dat is die dag The one :schater:
Link naar reactie
Dat is het oude model sufferd. Of denk je inmiddels ook dat je in een Z4 QPe rijd :schater:

:blink:

Dat zou natuurlijk knap zijn, dat je Nicole hebt weten te overtuigen dat je die alleen hebt gekocht zodat Beau ook meekan toeren op zondagen :thumbup:

Link naar reactie

In verband met planningswijziging van een project zal ik deze datum helaas bij een klant actief moeten zijn.

Z3MRunner dus helaas niet aanwezig en weer een plaatsje vrij voor andere gegadigden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.