Ga naar inhoud

Sneak Preview Nieuwe BMW Z4


RvE

Aanbevolen berichten

Z3MRunner dus helaas niet aanwezig

Dat is jammer Yangkie! :blush:

maareh...

OK, Z3MRunner in principe aanwezig.

was die "in principe" dus toch nog ergens goed voor!

De vriendin van Berryborrel (heeft ze ook een naam Berry?) en Ronald (de vader van D@ve) schuiven op van de reservelijst naar de definitieve lijst! B)

De reservelijst is nu dan ook leeg, voor zover ik weet! :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat is jammer Yangkie! :blush:

maareh...

was die "in principe" dus toch nog ergens goed voor!

De vriendin van Berryborrel (heeft ze ook een naam Berry?) en Ronald (de vader van D@ve) schuiven op van de reservelijst naar de definitieve lijst! :m:

De reservelijst is nu dan ook leeg, voor zover ik weet! :thumbup:

dankje, ze heet Loice B)

Link naar reactie

Merci Yankie (voor je plaats) en Ruud voor de snelle communicatie/aanpassing van de lijst! :thumbup:

Link naar reactie

Is er iemand van de "happy few" die een uitnodiging van BMW hadden gekregen om de Z4 dit weekend te gaan bekijken ook wezen kijken?

Ik ben benieuwd hoe dat geweest is. :thumbup:

Link naar reactie

Jammer Emanuel & Reggie. :rambo:

Insomnia staat nu op de lijst!! :ph34r: (ik heb je met 2 personen in de lijst gezet, laat even weten of dat klopt, of het "1p" moet zijn)

Reservelijst is weer leeg! :thumbup:

Link naar reactie
Is er iemand van de "happy few" die een uitnodiging van BMW hadden gekregen om de Z4 dit weekend te gaan bekijken ook wezen kijken?

Ik ben benieuwd hoe dat geweest is. :thumbup:

Ik ben geweest.... :rambo:

We hebben ook de uitgeschreven route gereden. Mooie route.

Wat mij opviel naast de diverse Z4's een 4-tal Honda S2000 rijders. Wellicht ziet BMW daarin potentiele kopers en heeft hen ook uitgenodigd.

Auto stond echt verstopt. Ik vind het een zeer geslaagd ontwerp. Ik zou hem wel in een andere kleur willen zien....

Link naar reactie

Zojuist van Arno een annulering gekregen. :thumbup:

Dus er zijn nu 2 plekken vrij in de time slot van 12 tot 14u

Link naar reactie

Goedemiddag allemaal,

Al enige tijd geleden heb ik mij aangemeld op het forum.

Toen zat het allemaal nog niet zo mee en zat mijn QP aardig in de kreukels. :nono:

Iets meer dan een week geleden kwam echter het verlossende telefoontje: ‘Rick, ik heb hem weer helemaal in orde voor je, en je mag hem komen ophalen’.

Weer helemaal gaaf en strak in de donkergroene lak. :thumbup:

Ik heb tot nu toe nog niet de tijd gehad (of genomen) om mezelf even opnieuw met foto’s voor te stellen.

Ben vooral veel aan het rijden geweest!! :wave:

Het gaat om een Z3 Coupe 2,8 van 2000 in oxfordgrün metallic met een standaard zwartlederen interieur.

Hij staat op 17” Alpina softline velgen, verder is hij 100% origineel.

Verdere info en foto’s zal ik even in de members gallery plaatsen; er wordt aan gewerkt !!!

Maar nu even on-topic: ik zou heel graag meegaan voor de preview van de neue Z4 tussen 12 en 14uur.

Ik zou met twee personen willen komen.

Groetjes

Rick Groen

Link naar reactie

Mocht Henk van der Meijden nog niet met pensioen zijn, dan kan hij dat nu gerust doen. :thumbup: En dan zeggen ze dat vrouwen graag interessant doen met de laatste nieuwtjes... :nono: Genant gewoon.

Link naar reactie
Genant gewoon.

Jaja, er wordt wat afge :thumbup::nono: d

Schiphol ligt toch op de route :wave:

Het tijdstip ligt midden in de sneak preview. Arno kan zich natuurlijk wel voordoen als een Z3 clubber en om 14:00 tot 16:00 er gewoon bij komen staan :ok:

Link naar reactie
Maar nu even on-topic: ik zou heel graag meegaan voor de preview van de neue Z4 tussen 12 en 14uur.

Ik zou met twee personen willen komen.

Staat genoteerd Rick! <_<

Goed te horen dat je QP weer helemaal okay is! <_<

Oh ja: Sneak preview is weer eens volgeboekt! ;)

Link naar reactie

Nog maar twee dagen en dan zijn we met ons allen in Rijswijk, de nieuwe Z4 bekijken. Wij hebben er al zin in! :lol:

Ik heb nog contact gehad met BMW NL en Leo over zaterdag. Wij gaan er in ieder geval op tijd zijn en Leo ook.

Er wordt in ieder geval iets geregeld met het opdelen van de parkeerplaats in een "forum" en een "club" deel. Zodat we niet de situatie gaan krijgen dat er "club Ztjes" zo geparkeerd staan dat de "forum Ztjes" niet meer van de parkeerplaats komen na 14:00u.

Ook lijkt het me leuk om nadat het forumdeel van de preview afgelopen is, dat we een enorme groepsfoto schieten op de parkeerplaats. Hoe vaak krijgen we de kans nu om dat te doen! :)

Link naar reactie
Ook lijkt het me leuk om nadat het forumdeel van de preview afgelopen is, dat we een enorme groepsfoto schieten op de parkeerplaats. Hoe vaak krijgen we de kans nu om dat te doen! :)

Goed idee. Hopelijk draaien de vooruitzichten qua weer nog bij (beetje zoals het vorige week zaterdag was :lol:), want nu is dat nog niet veel.

Ik weet niet wie er allemaal vanuit het zuiden bij zijn, maar is er nog interesse om in colonne (vanuit Eindhoven bv ;) ) naar Rijswijk te rijden?

Ik kom uit Best dus is prima. Roep maar waar/wanneer/hoelaat.

Link naar reactie

Berryborrel heeft net geannuleerd.

De twee overige plekjes zijn al her en der ingevuld. :)

Status volgeboekt blijft.

Link naar reactie
Ik weet niet wie er allemaal vanuit het zuiden bij zijn, maar is er nog interesse om in colonne (vanuit Eindhoven bv :) ) naar Rijswijk te rijden?

Simone en ik gaan proberen om tussen 11.00 en 11.30 in Rijswijk te zijn. Dus we rijden om 9:00 weg in Beegden en zijn waarschijnlijk al langs Eindhoven op het moment dat jullie richting noorden rijden.

Ik begreep van Mark dat het verstandig is om de A2 tussen Eindhoven en Utrecht te mijden vanwege mogelijke werkzaamheden/files en via Tilburg - Breda - Rotterdam te rijden.

Link naar reactie

zijn er nog mensen die poetsspullen nodig hebben? aub ff een pm naar mcoupeforlife sturen, dan kunnen we het morgen in orde maken.

we zijn er zelf niet, hebben het onverwachts erg druk gekregen :( , maar D@ve neemt het mee.

veel plezier allemaal a.s. zaterdag!!!

Link naar reactie

Wij (JackieP en ik) gaan rond 10 uur weg vanuit Rosmalen met 2 Zetties,

Santman als je wil aanhaken (en via a2 DB Utrecht durft haha) lijkt me dat leuk, mogelijk afspreken bij McDonalds Rosmalen?

Zijn er anderen die aanhaken, stuur anders ff een PM

groeten Ralf

Link naar reactie

Arno is 'smorgens gewoon bij mij op de koffie, wat een :huh::drank: :gossip: allemaal :(

Jaja, er wordt wat afge :fiew: :fiew: d

Het tijdstip ligt midden in de sneak preview. Arno kan zich natuurlijk wel voordoen als een Z3 clubber en om 14:00 tot 16:00 er gewoon bij komen staan :fiew:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.