Ga naar inhoud

uitdeuken zonder spuiten en bijspuiten en Master-Care


Gast ramonky1

Aanbevolen berichten

Goh, Frido wat kun jij dat netjes verwoorden. ;) Ik dacht er bij jouw alleen flauwekul uit kon komen :schater::schater:

Bedankt Yangkie... :thumbup:

Maar het is nog vroeg in de morgen, wacht maar eens tot ik een paar :thumbup: verder ben... :schater::thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

de eerste 2 reacties van polowonder en enzo spreken voor zich! nee alles bijhouden ( alleen het onderwerp lezen ) en maar snappen als je later hier komt. en niet het complete onderwerp met reactie leest??? sommige hebben 20 pagona's! ben op zoek naar een exit knop???? help me daar maar mee

mvg ramon

Nu, deze polowonder is vrij nieuw hier, en 'snuift' de sfeer nog een beetje op. Ik heb dus ook pas later het andere topic gezien. ;)

Wie het doet kan mij geen moer schelen, als het maar goed gedaan wordt, en aan een democratisch prijsje... en... bij voorkeur niet door een 'ruziemaker'.

Tenslotte zijn we met z'n allen toch ergens geestesverwanten, liefhebbers van dezelfde soort fijne automobiel, nietwaar? :thumbup:

Link naar reactie
Nu, deze polowonder is vrij nieuw hier, en 'snuift' de sfeer nog een beetje op.

Erg representatief is dit topic jammer genoeg niet geworden IMHO. Snuif dan liever deze rit, een dagje lol op de ring, happen bij Diana & Willy of twee dagen door drie landen in mist en regen, maar met een grote :thumbup:. ;)

Link naar reactie
Nee Ruud, Ramon is behoorlijk op Zijn PIK getrapt en heeft ERG KINDERACHTIG al Zijn topics geleegd... :thumbup:

idd zeg....maareh..

Link naar reactie

Dit topicje loopt behoorlijk uit de hand he :rolleyes:

Inderdaad beetje kinderachtig om je posts te verwijderen... Als ik me niet vergis heeft er nog zo eens iemand dat gedaan, maar dat was voor mijn tijd ;)

Het idee was goed Ramon, de overbrenging en timing iets minder. Volgende keer beter (en misschien iets minder kortaf tegen de leden die elke dag het beste van zichzelf geven om dit forum draaiende en gezellig te houden...)

:wave:

Link naar reactie
Nu, deze polowonder is vrij nieuw hier, en 'snuift' de sfeer nog een beetje op. Ik heb dus ook pas later het andere topic gezien. :wave:

Wie het doet kan mij geen moer schelen, als het maar goed gedaan wordt, en aan een democratisch prijsje... en... bij voorkeur niet door een 'ruziemaker'.

Tenslotte zijn we met z'n allen toch ergens geestesverwanten, liefhebbers van dezelfde soort fijne automobiel, nietwaar? :rolleyes:

Beste Polowonder, Dit is echt een incident. Laat je niet afschrikken want op het forum zitten echte Z liefhebbers en er wordt veel veel met en door elkaar geregeld. Doe vooral eens mee met de forumritten dan zul je ervaren hoe geinterreseerd en open men hier onderling is.

Link naar reactie
Beste Polowonder, Dit is echt een incident. Laat je niet afschrikken want op het forum zitten echte Z liefhebbers en er wordt veel veel met en door elkaar geregeld. Doe vooral eens mee met de forumritten dan zul je ervaren hoe geinterreseerd en open men hier onderling is.

Altijd gezellig

dsc04586mc4.jpg

en soms nemen we wat extra vrienden mee!! :rolleyes::wave:

cimg1072zh7jt6.jpg

Link naar reactie

of...

hebben we onze prive-parking

IMG_0375.JPG

weet je zeker dat je op hulp kan rekenen als je geliefde coupe zo uit ziet:

IMG_0840.JPG

happen en drinken we gezellig wat:

IMG_0371.JPG

of wat veel:

IMG_1371.JPG

doen we mutsig:

IMG_0385%20-%20Copy.JPG

op verschillende manieren

IMG_1416.JPG

doen we rondjes Ring

IMG_1150.JPG

blokkeren we parkeerplaatsen:

IMG_0931.JPG

krijgen we een strammer max van een stuurtje

IMG_1754.JPG

of promoten we de schijf van vijf:

IMG_1614.JPG

Niks mis mee dus, met ons forum :rolleyes:

Link naar reactie
het petje of die knakker onder het petje? :wave: ;)

Afgaand op de richting waarin ze kijkt zou ik toch eerder het petje zeggen :schater::rolleyes:

Link naar reactie
Afgaand op de richting waarin ze kijkt zou ik toch eerder het petje zeggen :schater::rolleyes:

Gelukkig wel, zou een lastige terugreis zijn geworden met zijn drietjes in een coupe! :wave:

Link naar reactie
Beste Polowonder, Dit is echt een incident. Laat je niet afschrikken want op het forum zitten echte Z liefhebbers en er wordt veel veel met en door elkaar geregeld. Doe vooral eens mee met de forumritten dan zul je ervaren hoe geinterreseerd en open men hier onderling is.

Nu vrienden en vriendinnen, zoals overal en steeds zit er soms kaf tussen het koren, en... net zoals steeds en overal moet je de keuze maken. :wave:

Ik ben ervan overtuigd dat 99% hier positief ingesteld is (anders had je geen smaak wat auto's betreft), enne.... we komen wel eens af. :rolleyes:

Link naar reactie

Goed beZig Ivo en Ruud... :rolleyes:

Ook flink gelachen over die Dongel...

Gelukkig wel, zou een lastige terugreis zijn geworden met zijn drietjes in een coupe! ;)

Daar Zou ik toch geen enkele moeite mee hebben, om met Régske & Simone in een intieme Coupé over een heftig slingerende B258 terug te cruisen,

eens flink wat G krachten laten vrijkomen... :schater::wave:

Link naar reactie
Gelukkig wel, zou een lastige terugreis zijn geworden met zijn drietjes in een coupe! -_-

Och, die koffers van die Qp-boys zijn toch net halve stationkarren :nono:

Link naar reactie
Och, die koffers van die Qp-boys zijn toch net halve stationkarren -_-

Maikel, je kent Simone en Reggie nog niet IRL. Ik kan je verzekeren dat als je met die twee dames in 1 coupe moet, dat JIJ degene bent die achter het bagagenetje in de kofferbak zit! :nono::P

Link naar reactie
Zou dit olie op het vuur gooien zijn ??? -_- :Phttp://www.auto-spot.nl/

Goh wat leuk, die "gasten" doen ook mijn pretauto poetsen. Is tenminste wat verder rijden dan Hoensbroek, daar ben ik altijd zo. -_-

Wat denk jezelf, met een ster op je homepage :nono::schater:

Beter een ster op je homepage dan een ster in je garage!

Link naar reactie
Overgens herstel ik auto's voor iedereen en op afspraak zodat iedere auto de aandacht krijgt die die verdiend.............. want zonder dollen .... SPOTREPAIRS en RESTYLE zijn nu niet de dingen die je FF tussendoor doet .
Vandaar dat ik op zaterdag ochtend even moest langskomen voor een restyle van een voor en achterbumper <_<

Nou vooruit ik zal een beetje reclame voor je maken, je hebt het meer dan goed gedaan Jochie :kisstogether:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.