Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 25 januari 2009 Administrator Delen Geplaatst: 25 januari 2009 Liefst Quickstep of Pergo.Iemand die mij een mooie offerte kan maken?Thx Quote Link naar reactie
pierrez101 Geplaatst: 25 januari 2009 Delen Geplaatst: 25 januari 2009 Heb wel een goed adres voor blauwsteen, zijn we toevallig mee bezig. Quote Link naar reactie
Sjonnie Kroket Geplaatst: 25 januari 2009 Delen Geplaatst: 25 januari 2009 Ik weet niet of je het om prijstechnische redenen doet Rob Kijk anders even bij de oosterburen daar is het originele leisteen erg goedkoop :foto: Quote Link naar reactie
(S)toploss Geplaatst: 25 januari 2009 Delen Geplaatst: 25 januari 2009 Lezen is moeilijk he L A M I N A A T :foto: Quote Link naar reactie
MdV Geplaatst: 25 januari 2009 Delen Geplaatst: 25 januari 2009 schreef (S)toploss: Lezen is moeilijk he L A M I N A A T leuk dat jullie er weer zijn jongens :foto: Quote Link naar reactie
(S)toploss Geplaatst: 25 januari 2009 Delen Geplaatst: 25 januari 2009 schreef MdV: leuk dat jullie er weer zijn jongens :foto: Goed om weer terug te zijn. Onkruid vergaat niet (moi) en bij Kakkerlakken helpt zelfs doodtrappen niet (RteD) Quote Link naar reactie
Sjonnie Kroket Geplaatst: 25 januari 2009 Delen Geplaatst: 25 januari 2009 schreef (S)toploss: Lezen is moeilijk he L A M I N A A T :foto:Ja dat heb ik gelezen eikel. Lees jij eens goed, er staat om prijstechnische redenen . Wellicht dat je die catalogus even aan de kant moet leggen. Russisch en Nederlands gaan niet samen Quote Link naar reactie
Administrator BMW-Z-CSi Geplaatst: 26 januari 2009 Auteur Administrator Delen Geplaatst: 26 januari 2009 Soms doen mij die discussies van jullie net aan die van Statler & Waldorf denken :foto: Bedankt voor jullie tips over Duitsland en blauwsteen, maar het gaat mij echt om laminaat ivm het praktisch leggen en het kunnen meenemen bij verhuizen (we gaan voorlopig even in een nieuw huurhuis). We hebben gisteren gekeken naar dat van Quickstep en dat ziet er erg mooi uit. Zou zonde zijn als er toevallig iemand hier in vloeren doet en/of weet waar ze iets in de aanbieding hebben.Kan ik het geld wat ik overhoud eventueel in een Z3M of Z4 investeren Quote Link naar reactie
(S)toploss Geplaatst: 26 januari 2009 Delen Geplaatst: 26 januari 2009 :fiew: schreef z3mroadster: Ja dat heb ik gelezen eikel. Lees jij eens goed, er staat om prijstechnische redenen . Wellicht dat je die catalogus even aan de kant moet leggen. Russisch en Nederlands gaan niet samen "maar het gaat mij echt om laminaat" :fiew: :kicking: Frans en Nederlands wel Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 26 januari 2009 Delen Geplaatst: 26 januari 2009 Synoniem voor Loudmouth: LargeFont Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.