Ga naar inhoud

Xenon voor Z3


Gast ramonky1

Aanbevolen berichten

emanuelenreggie022gy8.jpg

Persoonlijk vind ik hier 0% Sjonnie aan. Het is gewoon kwaliteitslicht in een kwaliteitsauto. En aangezien ik soms iets vlotter ben dan de Opel zafiras is het verdomd prettig en veilig dat ze je niet over het hoofd zien. En geloof me, ze zien je echt niet meer over het hoofd met deze lampen. Is toch wel even wat beter dan die standaard waxine lichtjes.

Bovendien merk ik in mijn geval dat ik helaas moet toegeven dat ik bij nacht inderdaad visueel wat graadjes minder goed zie bij weinig licht. De kleur van deXenon past in ieder geval ook mooi bij mijn rollator en gehoorapparaat :schater:

@IVO Je kan goed poetsen jongen :offtopic: Dit blijft voor mij de mooiste kleur. Hebben ze helaas niet in mijn type.

Link naar reactie
  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Persoonlijk vind ik hier 0% Sjonnie aan. Het is gewoon kwaliteitslicht in een kwaliteitsauto. En aangezien ik soms iets vlotter ben dan de Opel zafiras is het verdomd prettig en veilig dat ze je niet over het hoofd zien. En geloof me, ze zien je echt niet meer over het hoofd met deze lampen. Is toch wel even wat beter dan die standaard waxine lichtjes.

Bovendien merk ik in mijn geval dat ik helaas moet toegeven dat ik bij nacht inderdaad visueel wat graadjes minder goed zie bij weinig licht. De kleur van deXenon past in ieder geval ook mooi bij mijn rollator en gehoorapparaat :schater:

@IVO Je kan goed poetsen jongen :thumbup: Dit blijft voor mij de mooiste kleur. Hebben ze helaas niet in mijn type.

Helemaal mee eens!! maar wat is het merk van die van jou??

en storing op boordcomputer neee niet fijn maar maak me ook zorgen over mijn Radio.

En mijn mening over het strooilicht is dat ik in de golf af fabriek xenon in heb zitten en mensen toch altijd seinen. komt meer denk ik dat mensen ineens een bulk licht zien aankomen. zou het persoonlijk ook prettiger vinden als onze mede weg gebruikers hun lampen vaker controleren. wat dat betreft kom je vaak gevaarlijke situaties tegen.

Maar zover bedankt iedereen weet nu wel waar ik op moet letten

Link naar reactie
Helemaal mee eens!! maar wat is het merk van die van jou??

en storing op boordcomputer neee niet fijn maar maak me ook zorgen over mijn Radio.

En mijn mening over het strooilicht is dat ik in de golf af fabriek xenon in heb zitten en mensen toch altijd seinen. komt meer denk ik dat mensen ineens een bulk licht zien aankomen. zou het persoonlijk ook prettiger vinden als onze mede weg gebruikers hun lampen vaker controleren. wat dat betreft kom je vaak gevaarlijke situaties tegen.

Maar zover bedankt iedereen weet nu wel waar ik op moet letten

Ik zal dit weekend even kijken of er iets op staat. Het makkelijkste voor jouw is even een pm aan roodkapje sturen. Die heeft ze er bij mij ingezet en belangrijk dus ook afgesteld.

Link naar reactie
Ik zal dit weekend even kijken of er iets op staat. Het makkelijkste voor jouw is even een pm aan roodkapje sturen. Die heeft ze er bij mij ingezet en belangrijk dus ook afgesteld.

Wel echt op zoek naar storings vrije. maar mail roodkapje wel even. dus merken hoor ik graag.

bvd

Ramon

Link naar reactie
Bij mijn andere hobby gebruik ik al jaren HID lampen. Deze worden gewoon middels een spiegel gefocusseerd. (wat een k@t woord). Dus geen verschil met de spiegel in een standaard koplamp. Strooilicht komt vaak door vervuiling van het frontglas. Dus regelmatig poetsen! Heeft als extra voordeel dat je lichtopbrengst weer optimaal is.

een spiegel en een lens is toch echt wat anders... en smaken verschillen: sorry jongens, vind het geen upgrade voor een mooie Z!

Link naar reactie

hoe zet ik er een foto bij???

ben er happy mee. en ja moet eigenlijk niet mogen maar gaat een wereld voor me open met die xenon. en ze storen niet op de computer op de radio en op de stinger.

Thnx to Mike

gr ramon

Link naar reactie

29012009121fb4.th.jpg

Daarbij lag ik hier ergens dat iemand witte knipperlichten ook niet vind kunnen maar die staan vanaf 98 gewoon in de bestellijst dus dat moet zo wie zo kunnen . Maar echt wat een zicht helemaal goed

groetjes ramon

Link naar reactie
29012009121fb4.th.jpg

Daarbij lag ik hier ergens dat iemand witte knipperlichten ook niet vind kunnen maar die staan vanaf 98 gewoon in de bestellijst dus dat moet zo wie zo kunnen . Maar echt wat een zicht helemaal goed

groetjes ramon

Goed bezig Ramonky!

Link naar reactie
wat een zicht helemaal goed

Zo is het zicht helemaal goed:

29012009121fb4.jpg

Mooi, een blauwe coupe, zien we niet zo vaak :newblush:

Daarbij las ik hier ergens dat iemand witte knipperlichten ook niet vind kunnen

Volgens mij is het andersom, veel mensen vinden oranje knipperlichten echt niet kunnen. :blink:

Link naar reactie
Zo is het zicht helemaal goed:

29012009121fb4.jpg

Mooi, een blauwe coupe, zien we niet zo vaak :newblush:

Thnx RVE ben ook ff een lijstje bij elkaar aan het zoeken van de z3 die ik als demo's heb mogen rijden . kijken of ze hier zijn???

Daarbij bedoel ik dat je de witte gewoon kon bestellen net als chrome raamlijsten , handgrepen. Mijn doel als verkoper was altijd wel een zo mooi mogelijke auto te verkopen.

Maar laten we niet vergeten dat de coupe in de gulden tijd een hele dure speelauto was en bovenal een auto van liefhebbers.

maar die mening delen we geloof ik voor 100% hahahah

gr ramon

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.