Ga naar inhoud

David, Ivo, Frido, RvE, Yangkie & MdV krijgen een mooie ///M


RvE

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd Martijn, staat je goed zo'n :D :sick:

Mooie QP meetings (waar blijft de 2009 editie?)

Per Knudsen en ik hebben 1600 kilometer samen in 1 coupe om dat verder uit te werken :thumbup: (Frank is je dragstrip al helemaal klaar :thumbup: )

Link naar reactie
  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ga je niet feliciteren met je Z (zie mijn eerdere opmerking hierover)

huh :kisstogether: In de eerste "versie" van je post die er vanmorgen stond, deed je dat wel.. :kisstogether:

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

We gaan hier gewoon door met het M status feestje. Wie stappen bijna in hun M ???

Allereerst David. De man die niet kon kiezen tussen een carriere als rockgitarist :punk: of een als dameskapper :thumbup::P

Toen ik hier voor het allereerst op het forum kwam reed David in een zwarte Z3 coupe 2.8. Laag breed, grote wielen, echt een wagen voor een rocker. David was ook een van de stuwende krachten achter de coupe meeting. The force was strong in this one ^_^

totdat.....

hij een Honda S2000 kocht. Een roadster. "jahaaa...maar wel een die je tot 9000rpm door kan trekken" was het antwoord dat David gaf. Toch bleef het gemis aan een blechdach kriebelen. Ook wilde hij meer vermogen dan de 2.8 die hij eerst had.

dus....

Kwam David thuis met een E46 M3. De mooiste die ik ooit gezien heb, in Carbonschwarz. De eerste die ik geen :wub: mobiel vond. Totdat David hem ging verlagen en zwarte nieren ging plaatsen. Gelukkig (voor die M3) stopte de tjoening daar, hij moest keuzes maken, door aanschaf huis. Tijd om om te schakelen op iets rustigers....

iets.....

dakloos. Een Z4 roadster 2.5 (weet niet eens meer of het een "si" was). Je kon zien waar dit naartoe ging. Oh jee, geen blechdach, wat zijn die coupe's toch mooi. Hij bleef in zijn slaap Darth Vader maar horen "you belong to the force, give in to the force" :vader: Of hij nu geinspireerd raakte door de return van de andere Prodigal Son, dat weet niemand.

...maar

Pas toen David met de :m: coupe van Baron von Epscheuten thuis kwam, hielden de stemmen in zijn slaap op. Een M coupe die al voorzien was van alle :angry: opties (ipv :angry: opties). Hier hoort ie in thuis:

IMG_6382.JPG

Mooi ook dat je hier op forum nu ook je M haalt in je M. Gefeliciteerd!! (en nu je auto niet meer gaan verkopen he!! :nono: )

Link naar reactie

En onze Ivo heeft ook bijna zijn :thumbup: (as we speak doet hij zijn best om David nog in te halen).

Heeft Ivo ook zo'n sloot auto's versleten? Nee. Ivo is wat dat betreft net zo spannend als ik ben, rijdt als sinds jaar en dag in de dezelfde ZZZ. Een soort van rust met je auto. Zijn Montreal Blau 2.8 is wat Ivo graag wil.

alhoewel....

Ivo is de man die eigenlijk van flat sixes houdt. Van auto's waar de motor achter de achteras ligt. "platgeslagen kevers" met een oneerbiedige term.

Ivo is een man van de Porsches. Gaat ook knallen met de Porsche mannen.

Ik zocht eigenlijk een foto van Ivo, met een brede grijns in zijn Z3. Maar kon alleen deze vinden:

dsc00274p.jpg

dsc00275m.jpg

Als Sjococo hier was zou ie fijntjes opmerken dat het toch wel lutserig is om in een auto te zitten als je er een foto van schiet...

Betekent dit dat Ivo binnenkort met een Porsche wegrijdt. Nee, ik denk dat Ivo nog wel een tijdje hier bij ons blijft. Hij moet tenslotte toch van zijn fel begeerde :angry: kunnen genieten!! Gefeliciteerd Ivo!!

Link naar reactie
Het is eigenlijk net als met relaties...je moet in het begin een beetje afwisselen om uiteindelijk de ware liefde te vinden :angry: ...

Oh jee, ik ben getrouwd met mijn Boston Groene schoolvriendinnetje!! :thumbup:

Link naar reactie

Ruud,

Ik kan alleen maar waardering uitspreken voor je dichterlijke wijsheden. Leuk verhaal. Ik denk dat een dubbele garage met dito auto's voor mij de ultieme oplossing zou zijn. Maar dan moet de lotto eerst uitkeren. :thumbup:

Inderdaad grijns ik harder in een Porsche 911 GT3RS dan in de geliefde BMW Z3. Als Roadster nog steeds :wub: ...maar als het dan toch een QPé moet zijn......

Dus ik blijf voorlopig nog hier. Beloofd!! :m: (blijf wel stiekum gluren op het Porscheforum natuurlijk)

Link naar reactie

De vaste waarden op dit forum mogen uiteraard in de bloemetjes gezet worden, mooi stukje tekst Ruud :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.