Ga naar inhoud

David, Ivo, Frido, RvE, Yangkie & MdV krijgen een mooie ///M


RvE

Aanbevolen berichten

We gaan hier maar gewoon even door met het uitdelen van de :foto: etjes!

Als ons aller Yangkie (aka Z3MRunner) nog een paar videootjes plaatst in zijn, inmiddels niet meer weg te denken, "Z3MRunner's filmhoekje" (op het "verjaardagstopic" en het "was jij dat" topic na, het meest bekeken topic! :) ), dan heeft ie ook een :m: !! :foto:

In tegenstelling tot Frido en ondergetekende is dat niet zijn eerste :m:, want hij rijdt zowiezo al in een :m: roadster. <_<

Dus Yangkie: Wie is je pappa?!?! ;)

Gefeliciteerd man! :P

Link naar reactie
  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Yangkerd ook al een :m: status, en dat alleen door die k.. filmpjes van hem :blink:

Yangkie gefeliciteerd met je :m: status, hoe lekker belangrijk dat ook moge zijn ;)

Hier heb ik echt jaren van gedroomd :schater::schater:

Link naar reactie

Hallo stelletje :m: -lutsers, iedereen die ik nog niet persoonlijk heb gefeliciteerd bij deze van harte gefeliciteerd met de M-status! :blink:

Enne, admin/mods: kunnen jullie van dit topic niet gewoon "Het grote M jubilarissen topic" maken o.i.d., want er komen met de dag meer mensen met een :m: -status. ;)

Link naar reactie

Zucht.... Yangkie ook al <_<

Hebben jullie niks anders te doen ? :P

Moet wel toegeven : tussen de onzin die jullie posten, zit er ook heelwat tussen wat bijdraagt tot de "goede spirit" van dit forum.

En een forum bestaat alleen bij de inbreng van zijn gebruikers (diep hé, zo midden van de week ... B) )

Dus guys, op naar een dubbel en trippel :ok: (zal voor komende weken zijn, zeker ?!)

Link naar reactie

Godsamme, gaan we nu al iedereen feliciteren voor een logo'tje onder het plaatje? Nou ja, weer goed voor mijn postcount :schater:

Ruud en Yangkie van harte hoor :blink:

Oh shit, had ik er eigenlijk 2 posts van moeten maken. :m:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Het is weer zover!!! Een van de stamgasten heeft weer bijna een ///M etje bij elkaar gepost!!

Niemand minder dan MdV -> Martijn

Laten we even een wandeling maken door het dwalende pad dat Martijn door Z-land heeft gemaakt.

Martijn begon zijn carriere als "die hard Coupe boy". En wel met een van de allermooiste, puurste :wub: Coupe's van dit forum:

z330qp014be1.jpg

De Martijn van toen is niet de Martijn van vandaag. Toen zei hij dingen als...

Met name het pure aan deze car vind ik geweldig, het geluid, het uiterlijk maar ook dat deze (redelijk) origineel is. Want ja... eerlijkgezegd ... van overdadig geknutsel wordt de ZZZ vaak niet echt, echt heel veel mooier...

Originalo ruled?? Huh? Dat zouden we nog wel eens zien....

Door teveel tijd met ons aller Roger bij ons aller Ruud door te brengen (en door knalritten waar de ///M etjes 'm om de oren vlogen) kreeg ie opeens ideeen. Maar de aanstichter van het kwaad was een setje velgen dat hij in Hoensbroek had gescored. Maar ze niet pasten op zijn Zwarte Beauty. Roger had net een maandje daarvoor een Imolarot II (rustig Sas, rustig) ///M coupe gekocht (op een manier waarop ik soms een pakje Fisherman's Friend koop bij de kassa van de AH). En die stond bij Ruud. Wielen eens gepast voor de gein, oh dat ziet wel mooi uit.....Jawel hoor De Vries kwam thuis met dit monster:

cimg1780wi8.jpg

Jammergenoeg was de Imolarode relatie geen lange. Tijdens de Limborit II SE gaf de ///M coupe Martijn's forumnaam jamergenoeg een andere betekenis, door een "mist de vanos" actie uit te voeren. Jammer. Martijn ging bij Roger verder in de zwarte compressor monster Z4 roadster ;) . Een rondje over de Ring en een biertje met Ruud im Fahrlager en de deal was beklonken. Martijn's oprit werd door deze...uh....Roadster "gesierd".

cimg3191small.jpg

Op zich een vrij normale (zelfs saaie zilveren :thumbup: ) Z4. Maar de accelaratie van het ding is onnozel. Op de weg terug van de Ring richting Nederland reed Martijn voor ons (daarvoor Ruud met het zwarte compressorbeest). Op de Autobahn waren er werkzaamheden, allemaal netjes 70-ish. Einde wegwerkzaamheden: weg waren ze!! :kisstogether: Heerlijk om te zien!! :ok: Maar een roadster is voor een Coupe-boy eigenlijk not-done <_< . Dat snapt ie zelf ook wel, vandaar dat dubbelzinnige hairdryer.gif in zijn signature! ;)

Over anderhalve week gaan we lekker naar Munchen. Gelukkig krijg ik dan weer veel de zwarte coupe te zien, waar Maarten nu in rijdt (TLB!!!). En Martijn's Zilveren stofzuiger zal wel weer meer dan eens als een zilveren stip aan de horizon schieten. Ik verheug me er nu al op! :ok: B)

Martijn, van harte kerel! In Munchen drinken we er een op je :m: etje! (komt ze weer:)

82800_annalise-braakensiek-oktoberfest-drinking.jpg

Link naar reactie

Wat een gedoe om niks. 99% van alle posts is onzin. Er zijn er maar een paar die terecht een :thumbup: hebben zoals Rudi de slotenmaker maar om lutsers zoals Cockroager, Yankerd en Sartijn zo'n ding te geven :kisstogether: Voorstel: we maken er een Z van. De Z van Z3 of Z4, zwamneus, zeikerd, whatever maar geen <_<

Link naar reactie

heerlijk :D goed op zitten letten: RvE, je bent nu dus de uber-admin! de Z4 is inmiddels helemaal fertig fur Munchen :thumbup: dat zijn de leuke ritten (niets ten nadele van de Dordogne rit)

nog 3 posts... mmm, even zoeken! :sick:

Link naar reactie

Post nr. 2500. Zal iedereen enig sentimenteel geneuzel besparen, maar in de ruim 2 jaar Z3-forum, geweldige dingen beleefd. Wat hersenspinsels...

Mooie QP meetings (waar blijft de 2009 editie?), mooie limborit & lekker geknald op de Ring, heerlijke & gezellige rit door de Dordogne, genoten tijdens de Munchenrit 2008 en binnenkort een steengoed vervolg met de 2009 editie. Bloesemrit (mooi!), geweldige slipcursussen, brute knalritten, veel beleefd :rambo: van geplofte motoren tot met voor jan lul naar Belgie rijden voor een afgetrapte, te dure QP. :D

Bovenal, zeer veel bijzondere, geweldige en gezellige mensen ontmoet de afgelopen jaren. Noem er maar eens een paar..: die Lange Gek uit Dedemsvaart & inclusief vrouw en kind :thumbup: , die :m: -kamper uit Beverwijk (vroeger wilde ik je op je bek slaan maar eigenlijk ben je een enorm toffe kerel), dat geweldige stel uit Barendrecht, die groene QP die hards uit Limburg, die olieboer uit Delft incl pa, dat 'Z3-mannetje' uit Reeuwijk, de poetsers uit Hoensbroek (met de enige goede kleur QP :thumbup: ), ons organisatorisch IT-wonder uit Houten (waar je tenminste een rit mee kan organiseren!), de Leeuwarder QP-man met 6 wielen, de enige echte 'creme leeuh'-uitvinder maar natuurlijk ook de QP boys van het eerste uur, The Belgian Connection en de 2 partners in crime in De Zwarte QPs ... tuurlijk de enige geloofwaardige handlezer met ZZZZilveren 3.0... ook K. & J.M. altijd goed voor een Franse feestweek! Last but not least onze v10 pionier, laten we hopen dat het project slaagt. Ben er minstens evenzovele vergeten :sick: evengoed dank.

Mensen, ik geniet van wat een internetforum allemaal voor enorm plezier met zich mee kan brengen. Heb me kapot gelachen om scheve :m: logo's, kapotte vanos, niet passende 19" wielen, tijdens witte knipper projecten, alu veerpootbruggen omzet acties, diffusersnij-sessies, een Ron de Vries audio projectje, nachtelijke compressor montage sessies in Reeuwijk (doe maar een Big Mac), een veel te lage 3.0 QP die :m: 's in de weg reed op de Autobahn, de bruut snelle maar weinig betrouwbare Imola II :m: QP, een zeer mistige ochtend nabij de Ring <_< prima sate in steenwijk...

(ik kan nog wel een tijdje doorgaan. Doe ik niet, in plaats daarvan geniet ik liever van alles wat nog komen gaat) Dank voor alles!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.