Ga naar inhoud

David, Ivo, Frido, RvE, Yangkie & MdV krijgen een mooie ///M

RvE

Aanbevolen berichten

Gefeliciteer Frido!!! En of jij een :blink: gekregen hebt!

fridos%20M.JPG

Wat ik in gedachten had kost een paar dagen maar dan had Ruud eerder de 2500 posts dan mij te pakken...

Nu ben ik wel benieuwd wat dat dan was geweest. (heb er nog 350 te gaan, dat lukt niet in een paar dagen) :rolleyes: Mag je me volgende vrijdag bij de BLB uit de doeken doen!!

Link naar reactie
  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

gefeliciteerd Frido met je ;) status :newblush:

gaaf filmpje.

ik wacht nog steeds heel geduldig op 't filmpje van de najaarsrit... :ok: :blink:

Link naar reactie

Gefeliciteerd en nog vele (non)- :newblush: maar Zedri jaren!

Link naar reactie

Frido, het Lutserfilmpje is echt cool geworden. :newblush:

Hoezo Quicktime installeren? :sick: Ooh ja was ik helemaal vergeten, lang niet iedereen heeft een Apple (of Quicktime op z'n pc geïnstalleerd) he?:P ;)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

BoyZ and GirlZ,

Ik wou jullie nog maar eens bedanken voor alle aangename woorden richting deZe Lutser, dit is een (voor mij) gaaf draadje geworden... :thumbup:

Vanavond Zal het ook wel gebeuren dat onZe intussen niet meer weg te denken RvE, Racen-vrouwen-Engelsbier, een ;) onder Zijn naam gaat Zien,

tenZij hij lutserig een partijtje gaat Zitten swaffelen bij post 2499... :thumbup:

Hier probeert hij Zich nog voor me weg te duiken, maar de autofocus was te snel:

54176864.jpg

Zo, jullie bedankt te hebben kan ik even gaan relaxen tijdens mijn dagelijkse meditatie:

acs.jpg

Link naar reactie
Zo, jullie bedankt te hebben kan ik even gaan relaxen tijdens mijn dagelijkse meditatie:

acs.jpg

Zijn dat twee AC Schnitzel ijshockey pucks?

Vanavond Zal het ook wel gebeuren dat onZe intussen niet meer weg te denken RvE, Racen-vrouwen-Engelsbier, een :thumbup: onder Zijn naam gaat Zien,

tenZij hij lutserig een partijtje gaat Zitten swaffelen bij post 2499... :thumbup:

Ik zal toch nog even moeten wachten voor ik tegen die ;) aan kan zwaffelen, ga afsluiten. Biss ;) orgen!!

Link naar reactie
Maar goed, de verwarring is begrijpelijk, zijn allebei Limbo's... 1 pot nat... ;) :).
:) verwarring duidelijk, voor mij dus niet. Staat een post daarboven. Een beetje meer feeling met de rest van de forummers zou niet misstaan. Sorry, irriteert mij mateloos :thumbup:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in