Ga naar inhoud

Gespot tijdens onze reis in het Zuiden van Frankrijk

///Maikel

Aanbevolen berichten

Niet zo indrukwekkend als de spots van Bridders in Adalusia, maar toch mooie karretjes :)

Op de terugweg naar huis nog enorm veel Porsches tegengekomen daar er in St-Tropez een treffen was... Toen is mijn hart toch ook een paar keer sneller gaan slaan... Jammer genoeg geen foto's van :rolleyes:

Maserati GranTurismo ( :lipssealed: )

1002643ue0.jpg

1002635pt6.jpg

1002645ke6.jpg

Audi A8 W12

1002648th4.jpg

Ferrari 612 Scaglietti

1002655hy4.jpg

1002661ap4.jpg

Aston Martin Vantage

1002660nr4.jpg

1002658rj0.jpg

Porsche 996 Turbo

1002665zm8.jpg

En last but not least, geen sportwagen op 4 wielen, maar een heus pk-monster voor op het water!

2x300pk, buitenboord! Lekkerrrrrrr....

1002634ex4.jpg

<_<

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Op de terugweg naar huis nog enorm veel Porsches tegengekomen daar er in St-Tropez een treffen was... Toen is mijn hart toch ook een paar keer sneller gaan slaan... Jammer genoeg geen foto's van :thumbup:

Ah, dat komt wel goed joh, als je een keer mee naar de Nürburgring gaat dan Zie je meer Porsche's dan je lief is en kun je wel duiZend :stupid: maken.

Link naar reactie
Mooi man.

Ik was met mijn ex-vriendin een keer in Cannes en daar zie je echt bijna alleen maar dit soort auto's :thumbup:

Hey Mark!

Zijn we toen ook geweest... Geweldig he :stupid:

Link naar reactie
Ah, dat komt wel goed joh, als je een keer mee naar de Nürburgring gaat dan Zie je meer Porsche's dan je lief is en kun je wel duiZend :stupid: maken.

15 maart, met ontzettend glimmende ZZZtjes na de car clean & shine-meeting te hoensbroek he ;)

Uiteraard gaat het fototoestel (of 2) mee dat weekend. :thumbup:

Link naar reactie
that's the spririt!!! :thumbup:

x2!! :stupid:

Zodra het weer een beetje warm te stoken is in de loods gaat GTR Evo in de game PC en dan "aan de geng" op de Ring ;)

Link naar reactie
x2!! :thumbup:

Zodra het weer een beetje warm te stoken is in de loods gaat GTR Evo in de game PC en dan "aan de geng" op de Ring :angry:

Stop jij maar al met oefenen joh, straks rijd je dat parcours met je ogen dicht! :stupid:

De rest ook een kansie geven he Ruud :schater:

Even weer on-topic: ben ik de enige die gewoonweg weg is van die Maserati? ;)

Link naar reactie
Nee hoor, praat jij de 14e maart maar eens met mijn vrouw... :thumbup:

Kijk 'es aan, een vrouw met smaak :stupid: (en zeg nu niet 'natuurlijk, daarom is ze met mij getrouwd' :schater: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in