Ga naar inhoud

vervolg op takelsoap

Nadia

Aanbevolen berichten

het oude topic

Blijkbaar heb ik onderschat hoeveel mensen meelezen en meeleven, heb veel vragen gekregen hoe het nu verder is gegaan.

Vervolg: de autoverzekering heeft een expert gestuurd. Guess what: stonden gewoon de gele afdrukken van de takellus op de aandrijfas!! Keihard bewijs dus, de expert heeft foto's gemaakt en de schade getaxeerd op € 548,59 (hilarisch, waarom niet € 550? het is mij een raadsel). Ik was natuurlijk helemaal gelukkig dat er zulk overduidelijk bewijs is, anders blijft het misschien tobben enz. Moest uiteraard zelf bellen met afdeling rechtsbijstand om naar het bedrag te vragen, heb nog geen enkele brief van ze ontvangen ;) . Gelijk het bedrag gecheckt bij Ruud, om na te gaan of het wel reeel is (want als Ruud bijvoorbeeld op het dubbele uit zou komen, zou ik daar ook weer achteraan moeten gaan). Maar het klopt wel, zegt Ruud dus dat is dan ook weer mooi (viel dan achteraf nog mee zelfs). Dus nu gaat de jurist de schade verhalen en ga ik zeeeeeeeer geduldig wachten tot ik een ons weeg :thumbup: , oftewel ik blijf het in de gaten houden en er achteraan bellen of er nog wat schot in zit. Ik hou jullie op de hoogte, maar lijkt me dat het wel goed komt.

En wederom grote dank aan Ruud, maar dat heb ik natuurlijk persoonlijk al gedaan :thumbup: want mijn autootje rijdt weer als een zonnetje, heeeeeeeeerlijk wat een genot toen ik weer naar huis reed!!!! :)

Link naar reactie
  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

het oude topic

Blijkbaar heb ik onderschat hoeveel mensen meelezen en meeleven, heb veel vragen gekregen hoe het nu verder is gegaan.

Vervolg: de autoverzekering heeft een expert gestuurd. Guess what: stonden gewoon de gele afdrukken van de takellus op de aandrijfas!! Keihard bewijs dus, de expert heeft foto's gemaakt en de schade getaxeerd op € 548,59 (hilarisch, waarom niet € 550? het is mij een raadsel).

Omdat ik goed ben in het oplossen van raadsels: De schade was 461,-- plus 19% BTW =........<tromgeroffel>........ 548,59 Wat een mazzel dat er gele afdrukken op de as stonden, voorkomt een hoop gedoe

Link naar reactie

Een Zaak om al met al niet vrolijk van te worden, maar gelukkig is het nog goed gekomen.

Inderdaad een vet geluk dat die afdrukken er nog waren... :thumbup:

Link naar reactie

Als je nu ook de centen nog krijgt, dan is het pas echt goed afgelopen. Wat kun je toch een hoop ellende van zo'n prutser van een takelaar!

Tis dat je het goed hebt aangepakt, veel mensen hadden dit niet tot een goed einde gebracht en gewoon zelf de reparatie betaald. Als het takelbedrijf altijd zo te werk gaat :) , kun je na gaan hoe veel ellende ze veroorzaken!

Link naar reactie

De update, het is echt een soap. Na een aantal keer bellen naar de rechtsbijstandsverzekering met de vraag hoe het ervoor staat, of ze alle info hebben (heb het hele verhaal gefaxt) en wanneer de claim nu wordt ingediend..... heb ik donderdag weer gebeld met het verzoek om de desbetreffende behandelaar vrijdag mij te laten terugbellen want ze was vrij. Vrijdag uiteraard niets gehoord. Zaterdag een brief op de mat, met een andere behandelaar en een ander referentienummer. En, verrassing, niet in Apeldoorn maar in Tilburg. Verzoek van deze nieuwe dame of ik alle relevante correspondentie op wil sturen, een gedetailleerd verslag wil doen van wat er is gebeurd en de vraag (jaja het toppunt) wat ik precies verwacht. Vandaag de hele klerezooi ingescand en gemaild, toegelicht dat ik verwacht dat de schade volledig vergoed wordt (duh) en gelijk gevraagd om het rapport en de foto's van de schade-expert (ja ik wil ook de volledige correspondentie :blink: ). Afijn, eens kijken of er nu eens wat gaat gebeuren want volgens mij werken die lui langs elkaar heen en daar wil ik niet de dupe van zijn. Ik ga hier dus ook weer achteraan bellen want we zijn intussen een maand verder, ik heb gelukkig mijn auto terug maar nou wil ik ook graag mijn geld terug. :sick:

Wordt vervolgd....

Link naar reactie

Ooit kunnen we hierom lachen. Nu nog even niet. De samenvatting (!!) is dat er 2 dossiers zijn aangemaakt, muts 1 in Apeldoorn de helft van de info heeft en muts 2 in Tilburg de andere helft, muts 1 heeft het rapport van de schade-expert doorgestuurd naar muts 2 en die heeft het nog niet binnen (het bewijs is tussen wal en schip!!). En intussen is er natuurlijk nog niets geclaimd. Het is zelfs zo erg dat muts 2 aan mij (!) het telefoonnummer van muts 1 vroeg. Kortom, ik heb ze met elkaar in contact gebracht en ga nu iedere dag minimaal 1 keer bellen naar muts 2 die nu de zaak in behandeling heeft na het afsluiten van het dossier door muts 1. Ik kan straks ook nog daar een claim gaan indienen want dit kost mij meer uren dan de twee mutsen bij elkaar. Rechtsbijstand nog niet kunnen ervaren zeg maar. Tot zover aflevering 34 van de soap, met als spannende cliffhanger....: gaat het dossier nog aankomen bij muts 2 zonder dat ik dit persoonlijk van de een naar de ander breng?

Link naar reactie
Waarmee bewezen is dat wijven gewoon thuis moeten zitten. Geen gezeik, minder files maar wel minder leuk op kantoor :hypocritesmiley:

Nou volgens mij kunnen we beter stukjes gaan schrijven over de verzekeringsbranche en hun attitudes. Mijn beste vriend is een van grootste verzekeraars aan het reorganiseren en het is om te janken wat een ambtelijke attitudes en desinteresse er bij dat soort organisaties heersen.

Het voorbeeld van Nadia: u moet bij de andere ober zijn en ik heb niet al uw stukken is een structureel probleem. Het lijkt de ANWB wel. :schater:

Link naar reactie
Nou volgens mij kunnen we beter stukjes gaan schrijven over de verzekeringsbranche en hun attitudes. Mijn beste vriend is een van grootste verzekeraars aan het reorganiseren en het is om te janken wat een ambtelijke attitudes en desinteresse er bij dat soort organisaties heersen.

Het voorbeeld van Nadia: u moet bij de andere ober zijn en ik heb niet al uw stukken is een structureel probleem. Het lijkt de ANWB wel. :schater:

Helemaal mee eens. Daarom lig ik altijd overhoop met die lui. Op ditzelfde moment zit ik al 9 11 minuten in de wachtrij bij een of andere muts van Nationale Nederlanden omdat zij het antwoord op een eenvoudige vraag niet kan vinden. Omdat ik werkgevers op uurtarief adviseer over hun pensioenregeling kan ik lekker ageren zonder mij druk te maken over de relatie of provisie. :hypocritesmiley:

NB We kunnen het natuurlijk ook hebben over ICT'ers die als er een probleem is met de hardware verwijzen naar de software en vice versa. Moraal van dit verhaal: De MegaMuts is een vrouwelijke ICT'er die bij een verzekeraar werkt.

Link naar reactie
NB We kunnen het natuurlijk ook hebben over ICT'ers die als er een probleem is met de hardware verwijzen naar de software en vice versa. Moraal van dit verhaal: De MegaMuts is een vrouwelijke ICT'er die bij een verzekeraar werkt.

De Megalutser is de mannelijke variant die bij de ANWB (Steunpunt Munchen) werkt. :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in