Ga naar inhoud

Vraag over AC Schnitzer RS


Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik dacht als we nu een ander witte rapper, Vanilla Ice, als basis nemen, met een mooie ice ice baby bassline:

Smiley_Rap1.gif

Freetzzz, freetzzz baby (x8)

Rollend..in mijn twee punt acht

In de stijl zoals je van Da Freetzzz verwacht

De kleur van hippe bakken is Montreal blauw

De Schaesberger bitches vinden me helemaal lau

Foto's schieten kan ik als de beste

Laat anderen achter me, als ze me testen

Freetzzz, freetzzz baby (x8)

In de Eifel rijden doe ik onnavolgbaar

720 graden spinnen doe ik ongenaakbaar

Ruud's roadster cherry poppen doe ik met gemak

Op de ring neem ik zelf Focus ST's op de hak

Geilen doe ik op AC Schnitzer Weiss Carbon

Zedri verschnitzeren doe ik zonder pardon

Freetzzz, freetzzz baby (x8)

:schater: :schater: :schater: Hij is top Ruud... :wave:

Er Zijn dus toch nog kansen voor me, maar jij gaat de texten schrijven... :thumbup::unsure:

Link naar reactie
Mocht iemand deze tegenkomen dan hou ik me van harte aanbevolen. Dank voor alle hulp! (en creativiteit uiteraard)

Je kunt een bod op Frido's ACS wielen doen, kan hij voor die pimp-my-ride-chroom-met-gouden-schroefjes gaan :angry:

Er Zijn dus toch nog kansen voor me, maar jij gaat de texten schrijven... :wave::unsure:

Is in orde. Dan ga jij in de stijl van Volkszanger Fons (van de KPN reclame) de dampende zalen in het zuiden van Limburg langs! Ik sta dan als "manager/text schrijver" achterin de zaal de knaken te tellen, die jij voor me bij elkaar zingt! :thumbup:

Link naar reactie
Bel eens naar Wheels online sliedrecht hebben ze regelmatig in huis.

Mijn velgen (CSL replica's) komen ook daarvandaan.

Superkerel, superservice en toch ook wel goede prijzen.

Als je velgen zoekt MOET je hier gewoon eens langsgaan. Hij heeft onnoemelijk veel sets liggen voor BMW, zowel nieuwe als gebruikte, originele als replica's. Ben je makkellijk een uurtje zoet mee, en je vindt ongetwijfeld een velg naar jouw smaak!

Daarnaast heeft hij ook een mooi gamma aan BMW/MINI interieur- en exterieuronderdelen.

site

Link naar reactie

Als ik me niet vergis haald hij al zijn velgen bij reedijk in strijen. Ook die hebben wat gebruikt liggen maar de nieuwe sets zijn ook zeer aantrekkelijk. Weet bijna zeker dat je na wat onderhandelen daar de beste prijs hebt. De rest van de orginele onderdelen die wheelsonline heeft haald hij waarschijnlijk bij firma sterkens in made (in de tijd dat ik daar hielp wel) Ook die helpen je als de beste tegen betaalbare prijzen. Ook hebben ze nog een paar speciale motors liggen alpina's en M motoren. En voor pierre... Op zolder staat een nagenoeg nieuwe Z1 alpina, als je dit nog niet wist. En een bijna nieuwe e30 M3 cabrio... Interieurtjes voor alle Ztjes hebben ze ook Zowel M als gewoon Misschien dat jullie nog wat aan mijn tips hebben... Grtz!!

Link naar reactie
Ruud, Frido,

respect2.jpg

Ehhe Ja ? Volgens mij pakt er een plaatje niet en nou ken ons Fons het ook niet Zien niet... :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.