Ga naar inhoud

eindelijk winter!!!! :)


Aanbevolen berichten

Mijn ZZZ staat gewassen,gepoetst en afgetankt onder een lakentje in m'n warme garage te wachten op betere tijden; die komt écht met dit weer niet buiten, vooral die pekel is funest voor een auto.

Gelukkig heb ik de beschikking over een '08 C70 2.4i Summum van mijn beste vriend [ik rij er meer in dan hij] die niet maalt om pekel want, zo zegt hij, ''ik ruil 'm toch na 2 jaar weer in''; rijdt ook zeker niet verkeerd maar dat is meer een comfort-cruiser ipv een sportwagen.

Mijn Beemer is een deel van mij geworden dus daar ben ik zeer zuinig op en ik wil er nog lang mee doen :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn ZZZ staat gewassen,gepoetst en afgetankt onder een lakentje in m'n warme garage te wachten op betere tijden

Mijn Beemer is een deel van mij geworden dus daar ben ik zeer zuinig op en ik wil er nog lang mee doen :unsure:

En gelijk heb je... :wave:

Zedri wil ik ook niet door die rommel jagen die Ze, vooral hier in Landgraaf heb ik de indruk, meer dan riant over de wegen strooien.

Ik leef wel mee met de Z'ters die Zich die luxe niet kunnen veroorloven... :thumbup:

Link naar reactie

Mijn ZZZ :angry: QP staat al sinds de laatste rit naar Nürburg met het forum in de hal bij een constante temperatuur van +/- 9 graden te wachten tot zij weer mag touren in het voorjaar cq zomer :wave:

de :muur: 3 sedan staat nu stil voor de deur, want mijn straat daar kom ik niet meer uit of in :unsure: schijnt niet belangrijk genoeg te zijn om te strooien :thumbup:

Link naar reactie
Ik leef wel mee met de Z'ters die Zich die luxe niet kunnen veroorloven... :fiew:

Jammer genoeg heb ik die keuze niet... Het doet me werkelijk pijn om de zzz door zulk weer te moeten rijden... :(

Maar ik heb Ze alvast beloofd dat ik het zal goedmaken met een uitgebreide poetsbeurt/onderhoud van zodra het weer wat zachter is!... Kan ik toch m'n eigen geweten een beetje sussen...

Link naar reactie

Uitgerekend deze week staat mijn daily ride bij de schadeherstel-toko (deukje wegwerken = 4 dagen auto kwijt). Toen ik de afspraak maakte kon ik zes (!) weken eerder terecht als ik geen vervangend vervoer nodig had. Dan maar een paar dagen met de Z3 naar mijn werk....dat wordt genieten.. :( ...dacht ik

Dat werd al snel :P toen de strengste vorst sinds weetikveelwanneer inzette zondag. snowing.gif

Gisteren dus niet naar mijn werk geweest, vandaag dan toch maar met de coupe. Echt met pijn in mijn hard door de pekel-smurrie gereden. Morgen nog maar eens een dagje thuis dan?

Wat duurt het trouwens belachelijk lang voordat echt warme lucht uit de ventilatieroosters komt bij -16 graden!! :fiew:

Link naar reactie

Tjonge jonge... Begint het toch net weer te sneeuwen hier zeker :fiew:

Alsof het nog niet genoeg is dat onze zzz in temperaturen moet staan/rijden waar je ballen van afvriezen.

Sta ik straks weer mooi vast op de parking van het werk, zoals hier op maandag. Kon geen kant meer op :schater:

img0183zy0.jpg

Fotootjes van maandag op de heenweg

img0151zc5.jpg

img0159sc1.jpg

Laat die zomer nu toch maar snel weer komen :(

Link naar reactie
Om even mezelf te quoten...

M'n zzz staat dus nog steeds vast op de parking. :P

Ben daarnet nog eens gaan proberen om hem zachtjes los te rijden, zowel met ACS aan als uit.

Maar nadat ik het ACS uitzette en de wielen doorslipten, ging ook het lampje van de ABS branden. En nu krijg ik ook de ACS niet meer aangezet...

Bijgevolg zit ik dus met 2 lampjes die branden, zowel dat van de ACS als dat van de ABS :( Help??? Is er iets stukgegaan of zit er misschien vuil voor de ABS sensor??

De lampjes zijn ondertussen vanzelf weer uitgegaan, zal wss wat vuil/ijs voor de sensor geweest zijn... Oef! :fiew:

Link naar reactie

Vanmorgen in volle vierwieldrift de bocht van de A5 naar de A9 gepakt, de ZZZ vrolijk kwispelend naar de vier (!) andere voitures die al tegen de vangrail geparkeerd stonden. Voelde een tikkeltje riskant... :rolleyes: Daarna op het werk hoorde ik dat ze de hele A5 hadden afgesloten ivm ijzel. Terwijl het in regio Haarlem niet eens vriest!

Link naar reactie
Vanmorgen in volle vierwieldrift de bocht van de A5 naar de A9 gepakt, de ZZZ vrolijk kwispelend naar de vier (!) andere voitures die al tegen de vangrail geparkeerd stonden. Voelde een tikkeltje riskant... :rolleyes: Daarna op het werk hoorde ik dat ze de hele A5 hadden afgesloten ivm ijzel. Terwijl het in regio Haarlem niet eens vriest!

Het dooit hier juist als de... ja wat eigenlijk? Maar het was vanmorgen hier reteglad

Link naar reactie

Mijn buurman moest net helpen m'n auto de parkeerplaats op te duwen. Even daarvoor stond ik ook al bijna vast, kon niks meer, behalve pogingen weg te rijden waarbij de achterkant steeds verder richting een plantenbak gleed. :rolleyes:

Mag van mij wel weer warmer worden. Ik doe zo mijn best zoveel mogelijk CO2 uitstoot te veroorzaken om het lekker warm te maken, maar erg veel helpt het nog niet :unsure:

Link naar reactie
Mooi plaatje :rolleyes:

+1 :unsure: Ik wilde het gaan zeggen toen ik de pic zag, maar wat verder naar beneden scrollend zag ik dat onze 'Z3Mrunner' me net voor was... :m:

Bij mij in de straat is ook nog steeds niet gestrooid, en kom nog altijd vrij moeilijk weg... :P

Link naar reactie

Vanmorgen weer met de coupe richting Eindhoven gegaan. Mega-mist!

IMG_0195.jpg

:unsure: iPhone foto. (volgens mij wordt tussen het drukken van de "fotoknop" en het maken van de foto eerst via internet in Cupertino toestemming gevraagd voor de foto :rolleyes: )

Was nog wel glibberig hier en daar (tractiecontrole in 2e en 3e versnelling :P ), maar wel lekker door kunnen rijden :m:

Link naar reactie
Mooi plaatje :rolleyes:
+1 :unsure: Ik wilde het gaan zeggen toen ik de pic zag, maar wat verder naar beneden scrollend zag ik dat onze 'Z3Mrunner' me net voor was... :m:

Bedankt! Toen ik de foto's achteraf bekeek, vond ik deze ook best wel geslaagd :P

Link naar reactie

eergisteren gaan lopen met de hondjes, ff over de gracht gelopen bij het kasteel, na een half uur hingen de ijspegels ze aan de snuit (germ), thuis gekomen bleek het al -18 graden te zijn, en ik stommerik was vergeten de achterdeur dicht te doen :o , alles bevroren in het washok, net op tijd de kraan van wasmachine kunnen dichtdraaien en hoofdkraan ook maar ff dicht gedraaid, radiator in washok totaal bevroren, en was in droger ook stijf van de vorst, en op ruitje van wasmachine stonden de ijsbloemen, op de hele onderverdieping geen water meer :muur: , Ja ik weet het, het was stom van me om de achterdeur open te laten, maar ja je zit in verbouwing en moet steeds naar buiten om de puinzakken in de tuin te zetten, dus dacht laat deur maar ff open, maar glad vergeten weer dicht te maken.

Radiator is sinds gisteren 13.00 uur ontdooid, en wordt weer lekker warm.

gisteren op de zaak gekomen, na een nacht van -21 graden, daar alle leidingen bevroren (hadden wel al hoofdkraan dicht, doen we elke avond ;)), en glaasje van watermeter kapotgesprongen :thumbup: , dus maar wachten op WML om het te laten maken, die kwamen gelukkig vrij op tijd, met meteen een melding dat we vandaag best eens hetzelfde konden aantreffen, ik natuurlijk alles ingepakt met handdoeken, en het had geholpen!!! :rolleyes:

Oh ja, kun je niet fatsoenlijk met je achterwielaangedreven auto vooruit komen, ik rijd nu achteruit de straat uit (nee nog steeds niet gestrooid hier), en achteruit het bedrijventerrein af, dat gaat goed!!! de buren kijken alleen een beetje vreemd maar ja ik kom de straat wel gelukkig weer in of uit :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.