Ga naar inhoud

Hoera, papa en mama geworden

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Roger & Nicole,ook namens ons,heel veel plezier en suc6! :unsure:

kom snel weer veilig terug met Beau.

Link naar reactie
  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vooral voor Roger: Die gaat nu de man ontmoeten die later zijn Porsche in de vangrail gaat zetten. ;)
Hij kost mij nu al een Porsche en dan moet die nog 18 worden :mellow:

Mensen bedankt allemaal voor de PM, de voicemail, de gewone email en de sms berichten. Het gaat nou eindelijk gebeuren. Vannacht vertrekken wij en maandag kunnen wij Beau in onze armen sluiten. Eindelijk rust op het forum voor een week of 4,5,6 :foto:

Heren criminelen, ons huis wordt gewoon bewoont dus maak je geen illusies :wave::schater:

Link naar reactie

ehhhhhhhhhhhhh is er stiekum iemand een dag te vroeg afgereisd met een fals paspoord? De beschrijving klopt verder wel :schater:

12101cn2.gif

Heel veel geluk, succes en plezier :mellow:

Link naar reactie
ehhhhhhhhhhhhh is er stiekum iemand een dag te vroeg afgereisd met een fals paspoord? De beschrijving klopt verder wel :schater:

12101cn2.gif

Heel veel geluk, succes en plezier :mellow:

De man was erg naief. Dat moet 'm zijn. :schater:

Link naar reactie

Hoera lang leve de onbeveiligde wifi in Cali Colombia. Ik doe de laptop aan en zit op een onbeveiligt netwerk :ok: Even een update. Vandaag Beau gekregen erg bijzonder allemaal en niet te omschrijven. Met zijn 5 maand al een behoorlijk menneke. Zit al, lacht veel en eet behoorlijk. Een lekker klein proppie dus, net als zijn vader :schater: Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden. Tijdsverschil met Nederland is 6 uur, bij jullie dus 6 uur later. Weer is geweldig 30 graden en een lekker zonnetje. Nog geen Z3 of Z4 gezien, wel paard en wagen :sadder: De eigenaar van ons hotel is ook nog een de Zwitserse Consul, dus 24 hours security.

Groeten vanuit Cali, Colombia

Link naar reactie

Gefeliciteerd met dit mooie moment waar jij en Nicole zo lang op hebben moeten wachten!! :ok:

Hoera lang leve de onbeveiligde wifi in Cali Colombia. Ik doe de laptop aan en zit op een onbeveiligd netwerk :sadder:
hmmmm :ok: Honeypot? .... Ik weet niet van wie dat WLAN is, maar zet je wel even filesharing op je laptop uit Roger? Anders lezen we binnenkort "Columbiaans drugskartel sluist geld door rekeningen van Multikoffie Dedemsvaart" ;)
Link naar reactie

Wat een potige vent man. Leuk hoor, ziet er weldoorvoed uit en lekker dat hij rustig en vrolijk is. Overigens niet zo piepen als je moet bukken bij de douane omdat je er onbetrouwbaar uitziet. Dat ligt echt aan jezelf :schater: .

Wel je koffer blijven vasthouden op het vliegveld en GEEN 5 dollar aan dat tuig geven omdat ze je koffer ook hebben vastgehouden. Het leukste is altijd in die contreien dat je protectiegeld mag betalen als je gaat parkeren bij een restaurant :sadder: :ok:

MEER fotos!

Bart

Link naar reactie

Ook ik ben laat maar alsnog van HARTE gefeliciteerd met jullie kleine!!! En heel veel kalmte en geduld toegewenst want ondanks het lange wachten kun je ineens vast niet meer zo geduldig zijn denk ik. :sadder:

Veilige verblijf en een fantastische thuiskomst toegewenst. Met zn 3en, en das heel bijzonder weet ik als tante van een oorspronkelijk Thais neefje :ok:

Link naar reactie

gelukkig is 't nu zo ver!

Roger & Nicole,gefeliciteerd met jullie prachtige zoon. :sadder:

bedankt voor 't kaartje. :ok:

Link naar reactie

Ben ook een beetje laat, :unsure: Maar "van Harte Gefeliciteerd" :fiew: :m:

En een "Klein proppie"??? er zitten toch geen bolletjes in verstopt he? :schater:

Geintje :rant: En een goede reis terug jongens :banaan:

:banaan:

Link naar reactie
Ook namens ons van harte gefeliciteerd met jullie kleine man :sick:

Hebben jullie al enig idee wanneer je weer terug naar huis kan?

Wij zitten hier nog minimaal 4 weken :lol2: Maar het schijn dat opa en oma niet langer kunnen wachten en ook een ticket hebben geboekt :lol2: Kunnen Nicole en ik lekker stappen en de kleine bij opa en oma dumpen het is nou mooi geweest :wacko::schater:
Link naar reactie

Beste Roger en Nicole,

Gefeliciteerd met jullie zoon. :sick: Houden jullie het een beetje uit daar of valt de luchtvochtigheid mee?

Vanmiddag even een controlerondje gereden met een uitwijk naar D. (was toch in de buurt). Blijkbaar vordert de verbouwing goed want ze waren met 6 man bezig in het huis. Heb de buitenlandse werklieden (ws Pools? :wacko: ) Nog even aangeboden om te helpen de oude keuken eruit te slopen, maar dat was niet nodig.

Geniet dus rustig verder van jullie vakantie en de zoon.

Groeten,

Liesbeth en Jur (De "buren" uit Elim)

Link naar reactie

Geweldig joh! Mooi kleine, trekt wat op ze pappie :schater:

Dat mijn vriendin maar niet ziet wat een spontane glimlach ik krijg bij het zien van zulke foto's... Gaat ze terstond willen beginnen oefenen! :schater::wacko:

Link naar reactie

Roger en Nicole, ook van mij van Harte....met de kleine...!!!!! wat een mooi lachebekkie..... :wacko: :lol2: :lol2:

Kleine Sita krijgt toch een tegenstander.............. :schater: :sick:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.