Ga naar inhoud

Hoera, papa en mama geworden


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

pampersfv6.jpg

:chick:

Mocht deze foto bij jullie zijn genomen dan zou ik toch ook wat 3-tjes inkopen. (nu in de bonus bij Appie). Zijn er veel meer voor hetzelfde geld en dat kan nog wel wat maanden.

p.s. over BPM gesproken, ik sta verbaasd dat nog niemand de grap heeft gemaakt hoe lang dit kind mag blijven, voordat hij verkocht wordt en er een nieuwe wordt gehaald :muur: -_-

Link naar reactie
pampersfv6.jpg

:smart:

Roger, een tip van een mede-papa: Pampers stinken! (ook al als er geen "bruine klei" inzit), don't buy them! :thumbup:

Ik ben er zeker van dat Pampers engineered zijn om al mega te gaan stinken bij 3cl plas. Echt niet normaal. Gewoon C1000/AH spul rond de billetjes van kleine Beau! :thumbup:

Link naar reactie
Roger, een tip van een mede-papa: Pampers stinken! (ook al als er geen "bruine klei" inzit), don't buy them! :smart:

Ik ben er zeker van dat Pampers engineered zijn om al mega te gaan stinken bij 3cl plas. Echt niet normaal. Gewoon C1000/AH spul rond de billetjes van kleine Beau! :m:

Nu moet ik toch even ingrijpen.

Wij hebben alle andere merken ook geprobeerd. De Huggies zijn beduidend minder goed (pasvorm) Die eigenmerk rommel gaat helemaal meteen lekken. Pampers is gewoon het beste (hoezeer ik ook tegen Proctor & Gamble ben)

:thumbup:

En natuurljk ook van mij gefeliciteerd en welkom bij de club! :thumbup:

Link naar reactie

Nogmaals bedankt mensen voor alle felicitaties. En nee Bart hij mag blijven. Wel heb ik van Nicole begrepen dat ik er straks uit mag. Ik ben overbodig geworden schijnt :thumbup: Wellicht een ideetje even een topic over de juiste luiers te openen :smart: Wij kunnen nog wel wat tips gebruiken. Aangezien wij gisteren in onze onwetenheid de complete verzorgingslijn van Zwitsal hebben aangeschaft. Ik wist niet dat er zoveel verschillende oliën te koop waren. Nou maar hopen dat ik dat beter kan doseren :schater:

Link naar reactie
Wij kunnen nog wel wat tips gebruiken. Aangezien wij gisteren in onze onwetenheid de complete verzorgingslijn van Zwitsal hebben aangeschaft. Ik wist niet dat er zoveel verschillende oliën te koop waren. Nou maar hopen dat ik dat beter kan doseren :schater:

Voor mij is het te lang geleden maar ik denk dat Egbert (Eggybee) je we kan adviseren. (Deze vaders des vaders eet altijd thuis). :schater:

Link naar reactie
Wellicht een ideetje even een topic over de juiste luiers te openen
Even om misverstanden te voorkomen: ik ga er van uit dat jullie - na mijn haarfijne uitleg destijds - nu allemaal zelf in staat zijn om een vergelijkend absorptie onderzoek te doen :thumbup:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik had mijn broer Huub te L. na lange tijd weer eens aan de lijn. En dan hoor je nog eens wat. Forum kijken doe ik al lang niet meer.

Zowaar, na het gesprek met Huub een keer inloggen levert goede info op. Er is nog steeds geen ene reet interessant hier, niets meer dan er al was en nog altijd veel niets en herhaling, behalve dit topic. Even geen bla bla, zowaar.

Vanuit iets ten noorden van Deventer een hartelijke gelukwens aan de kersverse pa en ma te D. Hoop Beau en de volgescheten luiers een keer hier te zien.

Voor nu: Alle goeds for all of you, een goede reis en een goede thuiskomst gewenst!

Veerle en HeerZZZ.

Dus toch, HeerZZZ is ontmaskerd. Wat een dRoblul :)

Link naar reactie
Ik had mijn broer Huub te L. na lange tijd weer eens aan de lijn. En dan hoor je nog eens wat. Forum kijken doe ik al lang niet meer.

Zowaar, na het gesprek met Huub een keer inloggen levert goede info op. Er is nog steeds geen ene reet interessant hier, niets meer dan er al was en nog altijd veel niets en herhaling, behalve dit topic. Even geen bla bla, zowaar.

Vanuit iets ten noorden van Deventer een hartelijke gelukwens aan de kersverse pa en ma te D. Hoop Beau en de volgescheten luiers een keer hier te zien.

Voor nu: Alle goeds for all of you, een goede reis en een goede thuiskomst gewenst!

Veerle en HeerZZZ.

Wat een spontaniteit Rob!!! Wat moeten we hier (behalve Rogér & Nicole) nu mee?

Log je een keer in onder een andere naam notabene spuug je meteen weer een stukje negativiteit over het forum uit... :lipssealed:

Schrijf (weer) eens wat Zinnigs, bijvoorbeeld dat je een mod hebt gevraagd om je naam weer bij gebruiker nr.72 te plaatsen, kun je weer gewoon de oude Zijn.

Geef toe, je kunt het forum toch niet missen, al is het maar om je even leeg te kotsen en af te reageren... :)

Link naar reactie
Voor mij is het te lang geleden maar ik denk dat Egbert (Eggybee) je we kan adviseren. (Deze vaders des vaders eet altijd thuis). :schater:

Buiten de deur eten is voor menig getrouwde vent uit ten boze hoor... ;)

Maar even terug op het luier probleem...

Na 3 kinderen zijn wij er toch redelijk uit... :thumbup:

Eigenlijk zijn alle luiers wel goed, BEHALVE het huismerk van de Plus supermarkt. Die zijn echt kl**te... :angry:

Luiers lekken alleen wanneer ze te groot zijn. Koop dus eerst nog maar een paar pakken maatje 3 ofzo.

De '+' notificatie is voor dikke babys. Heb je dus meestal niet nodig en het scheelt weer 3 luiers in een pak!!

Bovenstaande zou ik nooit geschreven hebben ware het niet dat Ivo er zelf over begonnen is!! :stupid:

ten slotte nog even dit....: Roger & Nicole..., Van Harte Gefeliciteerd !!!

Link naar reactie

Ik kan me voorstellen dat menig nieuwe bezoeker moet denken van "HUH?" bij het lezen over pampers (die dan nog lekken :schater: ) op een Z3-forum... :stupid:

Nee hoor, geweldig dit! :thumbup:

Link naar reactie
ze zijn ge-engineered om te stinken! :stupid::thumbup:

Tuurlijk, hoe weet je anders dat het tijd is om een nieuw broekie te steken :schater:

En natuurlijk, hoe sneller alles ruikt, hoe sneller jij de pamper zal verversen, hoe sneller je pak zal leeg zijn en je weer naar de winkel moet! yeeeeehaaaaaaa. Bambino's, heerlijk ;)

Link naar reactie
Ik had mijn broer Huub te L. na lange tijd weer eens aan de lijn. En dan hoor je nog eens wat. Forum kijken doe ik al lang niet meer.

Zowaar, na het gesprek met Huub een keer inloggen levert goede info op. Er is nog steeds geen ene reet interessant hier, niets meer dan er al was en nog altijd veel niets en herhaling, behalve dit topic. Even geen bla bla, zowaar.

Vanuit iets ten noorden van Deventer een hartelijke gelukwens aan de kersverse pa en ma te D. Hoop Beau en de volgescheten luiers een keer hier te zien.

Voor nu: Alle goeds for all of you, een goede reis en een goede thuiskomst gewenst!

Veerle en HeerZZZ.

Eindelijk is het gelukt. Wij hebben die ouwe uit de tent kunnen lokken met dit onzin topic :schater: Wat mij betreft kan er nu een slotje op. Wij zijn nog steeds wachtende namelijk...nee natuurlijk niet.

Rob, grote vriend neem je telefoon een keer op GVD :muur: En anders bel je ons even op :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Volgens mij heb ik hier de video gevonden die Roger al gemaakt heeft, na zijn cursus Columbiaans, inclusief kleine mini-Schuth die in een Ster rijdt:

Link naar reactie
Volgens mij heb ik hier de video gevonden die Roger al gemaakt heeft, na zijn cursus Columbiaans, inclusief kleine mini-Schuth die in een Ster rijdt:

Leer wel je talen kennen he :kicking: .... dit is natuurlijk Hebreeuws en geen Columbiaans :ok:

En lid van de Mossad zal die kleine Beau vast niet worden :schater:

Link naar reactie
Leer wel je talen kennen he :kicking: .... dit is natuurlijk Hebreeuws en geen Columbiaans :ok:

Om te voorkomen dat die lange weer helemaal de weg kwijt raakt in Colombia een korte inburgeringscursus.

Stap 1: Maak kennis met de bewoners: Chicas Colombianas

Stap 2: Maak kennis met het colombiaanse BMW Forum

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Beste Nicole en Roger,

Mochten we jullie niet meer spreken:

Wij wensen jullie heel veel plezier, energie en geluk op de mooiste reis van jullie leven. (Wij moesten met een gammele Mitubishi Colt van Houten naar Nieuwegein :schater: )

Het zal een mooie en verrijkende ervaring worden.

Vooral voor Roger: Die gaat nu de man ontmoeten die later zijn Porsche in de vangrail gaat zetten. :unsure:

Yangkie en Annelies

BirthdayBoy_L.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.