Ga naar inhoud

Hoera, papa en mama geworden


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die Rogér... :lol: Je blijft een lutser ;) vol verrassingen... :schater:

Ik wens jullie óók veel pleZier, geZondheid en geluk voor jullie drietjes... :wave:

Bij de weg: Die tip van die ///M5 Touring, da's een goeie... :wub:

Link naar reactie

pff, en daar moet een topic op het forum over worden geopend. "Doe toch eens normaal man."

Veel plezier met je cokesnuivert en een veilige trip naar columbistan gewenst.

p.s. Wenn schon, denn schon. SVP een B5 touring aanschaffen. Veul meer plezier.

p.p.s. ik duim voor je dat je ook nog een "zusje" van 2 maanden mag meenemen.

Link naar reactie

Allemaal bedankt voor de fantastische reacties, uiteraard ook namens de kersverse moeder :wave: Die ik al sinds vorige week maandag niet meer heb gezien evenals mijn creditcard :wub: Maar ik vind het allemaal best. Het is het mooiste wat ons kon overkomen.

Link naar reactie
Allemaal bedankt voor de fantastische reacties, uiteraard ook namens de kersverse moeder :wave: Die ik al sinds vorige week maandag niet meer heb gezien evenals mijn creditcard :wub: Maar ik vind het allemaal best. Het is het mooiste wat ons kon overkomen.

Oh ja, nog 1 ding.

Neem alle tijd om hem iets goeds bij te brengen, want anderen zullen altijd wel een momentje vinden om hem iets slechts bij te brengen.

Link naar reactie

Beste Nicole en Roger,

Van harte gefeliciteerd. :wave: Dit zijn dus echt feestdagen voor jullie.

Doe voorzichtig in Colombia en kom veilig met z'n drieen thuis.

Groeten

Liesbeth en Jur

Link naar reactie

Tja..... winkelen met deze feestdagen is best lastig ook nu is alles al vanaf vanmiddag 13.00uur gesloten. Maar dat geeft weer even tijd en ruimte om al die hartverwarmende reacties hier op het forum te lezen (had natuurlijk geen idee dat papa daar een post aan had gewijd)

Echt super leuk (bijna net zo leuk als shoppen) en enorm bedankt!

zo nu eerst maar eens ff de schade van vandaag bekijken!! :schater:

Link naar reactie

Roger en Nicole,nogmaals van harte gefeliciteerd. :D :banaan: ook namens Wil. :banaan:

Link naar reactie

Hoi Nicole en Roger

Ik ben wel wat laat, maar daarom niet minder gemeend. Wat ontzettend leuk voor jullie. Genieten dus en dan inderdaad niet even kijken naar alle materiele zaken. Dit is top. Zeker een kind uit Colombia, wat toch steeds nog een geweldadig en rumoerig land is. Ik ben er nu een aantal keren geweest en het is een fantastisch mooi land. Maar de omstandigheden zijn veel minder waaronder de kinderen moeten leven. Mijn broer, die daar woonde maar inmiddels is overleden zei altijd dat de Colombianen het volgende van hen zelf zeiden:

God schiep de wereld en Colombia uiteraard en Hij keek en zag dat Colombia zo mooi was, dat Hij dat wilde compenseren. Het was te mooi. Daarom heeft Hij er Colombianen in gezet. :D

Heel veel geluk samen

Harrie en Margreet

Link naar reactie
God schiep de wereld en Colombia uiteraard en Hij keek en zag dat Colombia zo mooi was, dat Hij dat wilde compenseren. Het was te mooi. Daarom heeft Hij er Colombianen in gezet. :rolleyes:

Mmm, niet echt lang zoeken naar voorbeelden.. ;)

Link naar reactie

Ik ben ook laat zie ik...

Alsnog van harte gefeliciteerd :rolleyes:! Wat een onderneming moet dat zijn geweest,

is wel ff wat anders dan een auto ophalen bij onze oosterburen.

Fijn om te horen dat jullie inspanningen en geduld zijn beloond!

Veel geluk!

Link naar reactie

Ik ben ook laat zie ik...

Alsnog van harte gefeliciteerd :rolleyes:! Wat een onderneming moet dat zijn geweest,

is wel ff wat anders dan een auto ophalen bij onze oosterburen.

Fijn om te horen dat jullie inspanningen en geduld zijn beloond!

Veel geluk!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.