Enzo Sebastian Geplaatst: 24 december 2008 Delen Geplaatst: 24 december 2008 Hi vriendjes en vriendinnetjes,Ik heb voor mijn verjaardag van een goede vriend van me booskijkers voor mijn zwarte 1.9 gekregen. Nu vraag ik mij alleen af; deze zijn mat zwart nu, maar is het nodig om deze te laten spuiten? Ik vraag me ook af hoe het eigenlijk staat, kan weinig afbeeldingen vinden van (zwarte) ZZZ'tjes met booskijkers. Als ik het doe, wil ik sowieso witte knipperlichten, lijkt me wat stoerder voor het gehele plaatje...De key van deze post is: wat vinden jullie van booskijkers? Op een zwarte Z3. Ik kan mijn mening namelijk nog niet helemaal vormen, ik weet het gewoon echt niet. Misschien hebben jullie wat foto's van Z3's met booskijkers voor mij, zodat ik even kan zien hoe het zou staan. Ik ben binnenkort toch bij Reeuwijk Ruud dus ik hoor het graag!Groetjes, kusjes uit Amsterdam En natuurlijk aan iedereen hele fijne feestdagen gewenst en een mooie jaarwisseling Quote Link naar reactie
///Maikel Geplaatst: 24 december 2008 Delen Geplaatst: 24 december 2008 Ik vind het niet misstaan, maar zou het zelf niet overwegen ze te plaatsen Quote Link naar reactie
bridders Geplaatst: 24 december 2008 Delen Geplaatst: 24 december 2008 Ben er persoonlijk geen liefhebber van.Als je ze monteert, dan uiteraard wel laten spuiten in de kleur van de auto. (Of de auto matzwart laten spuiten gelijk de booskijkers ) Quote Link naar reactie
RvE Geplaatst: 24 december 2008 Delen Geplaatst: 24 december 2008 IMHO een vette Hoort niet op een auto als een Z3. Quote Link naar reactie
napoje Geplaatst: 24 december 2008 Delen Geplaatst: 24 december 2008 Van booskijkers ga ik kijken, hoort meer thuis op pimphonda'tjes. zie maar: Quote Link naar reactie
MdV Geplaatst: 24 december 2008 Delen Geplaatst: 24 december 2008 om een lang verhaal kort te maken: niet doen. Quote Link naar reactie
MarkS Geplaatst: 24 december 2008 Delen Geplaatst: 24 december 2008 Paar booskijkertjes erop, neonlampies eronder en de raampies lekker zwart maken. Quote Link naar reactie
Z3tje Geplaatst: 24 december 2008 Delen Geplaatst: 24 december 2008 Smaken verschillen nou eenmaal he??gewoon doen wat je zelf leuk vind Quote Link naar reactie
andriol Geplaatst: 24 december 2008 Delen Geplaatst: 24 december 2008 't ken net... Quote Link naar reactie
CZ3 Geplaatst: 24 december 2008 Delen Geplaatst: 24 december 2008 T voegt echt niks toe.. De lijn vd Zzz is al scherp (boos, ala gti taal? ;) ) genoeg.. zo'n plakstrip vertroebeld alleen maar het strakke design.. echt waar. Quote Link naar reactie
Enzo Sebastian Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2008 Ja ik heb jullie reacties aandachtig doorgelezen, en ik denk inderdaad dat ik het toch met jullie eens ben.Maar geef toe, ik ben toch niet de enige die twijfelt? Het is toch lastig! Quote Link naar reactie
DJLeonardo Geplaatst: 24 december 2008 Delen Geplaatst: 24 december 2008 Als er iets in orde is aan het design van de Z3 dan is het wel de voorkant en met name de koplampen. Niks meer aan doen dus. Het uiterlijk van de bodykit aanpassen is voor auto's waarvan het van het begin af aan al niet goed zat. Daar hoort de Z3 zeker niet bij IMHO. Quote Link naar reactie
IvoZ3 Geplaatst: 25 december 2008 Delen Geplaatst: 25 december 2008 Ik vind het niks. Als er boos gekeken moet worden doe ik dat wel........ Quote Link naar reactie
Enzo Sebastian Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 25 december 2008 Thanks jongens, heeft geholpen. De booskijkers blijven in de kast liggen Fijne kerst! ;) Quote Link naar reactie
CZ3 Geplaatst: 25 december 2008 Delen Geplaatst: 25 december 2008 schreef Enzo Sebastian: De booskijkers blijven in de kast liggen ;) Quote Link naar reactie
peterz3 Geplaatst: 25 december 2008 Delen Geplaatst: 25 december 2008 Gewoon doen wat jezelf mooi vind Have fun !http://i433.photobucket.com/albums/qq54/Ex...h1/HPIM3532.jpg Quote Link naar reactie
Z3tje Geplaatst: 26 december 2008 Delen Geplaatst: 26 december 2008 zo is het makkelijker Quote Link naar reactie
bling Geplaatst: 27 december 2008 Delen Geplaatst: 27 december 2008 Ach, je kan altijd even kijken hoe het irl staat. Voor een paar tientjes ben je klaar en je hoeft echt niet heel handig te zijn met een spuitbus, ík heb het ook zelf gedaan. En als je niet zeker bent zet je ze eerst een tijdje vast met dubbelzijdig tape, zit vast genoeg en kan je evengoed makkelijk verwijderen. Quote Link naar reactie
Mus Geplaatst: 28 december 2008 Delen Geplaatst: 28 december 2008 Misschien heb ik geen recht van spreken, aangezien ik zelf in het bezit ben van een aantalzeer controversiële after market onderdelen . Maar een aantal dingen kunnen naar mijn meninggewoon echt niet, booskijkers is er daar een van. Mocht het ergens thuishoren dan is het op eenJapanse auto en daar heb ik al mijn twijfels bij. Waar het eventueel mooi op kan zijn is eenBMW E30, maar dan is het meer een soort doorlopende strip. Mocht het toch moeten,dan in kleur, of je zou een aantal andere dingen mat kunnen maken... Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 28 december 2008 Delen Geplaatst: 28 december 2008 Helemaal niets mis mee, zolang je zo goed in kleur hebt. Waar komt al dat Japanse ge -bs vandaan? Is toch helemaal German style tuning van Hamann.......... Quote Link naar reactie
Enzo Sebastian Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2008 Ik weet niet of Chris mijn PB ontvangen heeft, ik krijg een error bij verzenden namelijk, maar ze zijn wel te koop voor de gegadigde.50€ inclusief verzending. Zitten nog in de verpakking. Bij deze dus even gereserveerd voor Chris... :hmmsmiley02: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.