Ga naar inhoud

code kwijt


1967

Aanbevolen berichten

wie helpt mij heb een nieuwe auto gekocht en de accu vervangen nu werkt mijn radio niet meer.oude eigenaar weet de code niet meer.

het is een bmw bussines rds regnr is:

65.82-8 384 929

sw 11.0 h.w.2.5 5477

7 608 732 040

w9392035

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Was net met mijn Oma op de bingo,

bingocagebkgndxr6.jpg

Ze heeft je een Persoonlijk Bericht gestuurd..... de laatste keer had ze het echter mis, ook haar bingomachine wordt wat ouder :kisstogether:

Link naar reactie

:blink: Deze vraag houd mij toch wel bezig, vooral ook omdat 1967 nog een onbekende is op dit forum. Ik bedoel maar: als je op dit forum kunt komen binnenvallen om de code van een autoradio op te vragen, dan heeft dat als diefstalbeveiliging toch helemaal geen waarde meer?

Dat is niet persoonlijk op deze gebruiker gericht hoor, want die ken ik helemaal niet. Dat is nou juist mijn punt...

Normaal gesproken moet je met je kentekenbewijs naar de dealer en als de auto op jouw naam staat krijg je de code. Nu kan ik die code ook ophoesten, dat is het probleem niet. Maar de vraag is: willen we die wel zomaar aan iedereen geven....

Hoe denken mijn medeforummers hierover?

Link naar reactie
:blink: Deze vraag houd mij toch wel bezig, vooral ook omdat 1967 nog een onbekende is op dit forum. Ik bedoel maar: als je op dit forum kunt komen binnenvallen om de code van een autoradio op te vragen, dan heeft dat als diefstalbeveiliging toch helemaal geen waarde meer?

Dat is niet persoonlijk op deze gebruiker gericht hoor, want die ken ik helemaal niet. Dat is nou juist mijn punt...

Normaal gesproken moet je met je kentekenbewijs naar de dealer en als de auto op jouw naam staat krijg je de code. Nu kan ik die code ook ophoesten, dat is het probleem niet. Maar de vraag is: willen we die wel zomaar aan iedereen geven....

Hoe denken mijn medeforummers hierover?

Ik vrees dat je hier wel eens gelijk kan hebben. Ik vind dit een terechte opmerking (zonder 1967 persoonlijk te viseren!)

Link naar reactie
....dat noch de hardcore....

Ben jij geen hardcore dan?

IMHO heb je helemaal gelijk. Dat "1967" niet meer heeft gereageerd na zijn eerste post helpt natuurlijk niet bij de "enthousiaste nieuwe Z eigenaar met radiopech" beeldvorming.

Link naar reactie

Wellicht ga ik te snel uit van het goede in de mens, misschien ook niet....

Als ik een boef was, zou ik overigens niet via dit forum om codes gaan vragen, maar zelf aan het downloaden slaan en anoniem de code tot me nemen. Dit terzijde.

Ik heb/ had niet gezien sinds wanneer en of dit forumlid bijdraagt.

Zojuist een PB van 1967, Johan dus, ontvangen:

"hallo ralph heb jou codes geprobeert maar het niet geholpen alsnog heel vriendelijk bedankt voor je hulp.

En een gelukkig nieuwjaar.

johan"

@Tja, komt allemaal goed.

Gelukkig nieuwjaar alvast!

Link naar reactie
Als ik een boef was, zou ik overigens niet via dit forum om codes gaan vragen, maar zelf aan het downloaden slaan en anoniem de code tot me nemen. Dit terzijde.

Juist niet terzijde: dit is precies waar het om gaat. De echte proffessionals hebben ons niet nodig. Maar dit werkt wel drempel verlagend.

@Tja, komt allemaal goed.

Het is ook zeker niet persoonlijk op johan/1967 gericht. Ik kan me de frustratie van een enthousiaste nieuwe eigenaar die opeens tot de ontdekking komt dat de radio het niet meer doet omdat de accu is los geweest helemaal voorstellen.

Link naar reactie

hallo, heb zelf al een tijdje geen berichten meer gestuurd. ben een beetje een anonieme luisteraar geweest.

heb nu toch een extra vraagje.

Is het zo dat als je de accu afkoppelt voor wat dan reden ook dat je onmiddelijk je gegevens kwijt bent ? D'er is geen bepaald (klein) tijdsinterval dat je de tijd geeft om bv. van accu te veranderen (om maat iets te zeggen).

Want ik heb ook geen code, dus het kan me dan ook overkomen op een bepaald moment.

Nog een tweede vraagje: ik heb gisteren een accudruppelaar aangehangen . Ik hoop dat dat geen kwaad kan ?

bedankt.

Link naar reactie
Is het zo dat als je de accu afkoppelt voor wat dan reden ook dat je onmiddelijk je gegevens kwijt bent ? D'er is geen bepaald (klein) tijdsinterval dat je de tijd geeft om bv. van accu te veranderen (om maat iets te zeggen).

Want ik heb ook geen code, dus het kan me dan ook overkomen op een bepaald moment.

Nog een tweede vraagje: ik heb gisteren een accudruppelaar aangehangen . Ik hoop dat dat geen kwaad kan ?

In mijn experimenten met de iPod aan de Blaupunkt radio gebeurde het om de haverklap dat de spanning even eraf viel. En - hoe kort dat ook duurde - ik moest steeds de code opnieuw invoeren.

De druppellader vormt geen enkel probleem. Integendeel zelfs: die zal voorkomen dat de accu te ver ontladen raakt als de auto lang stil staat.

En ik denk dat als jij als forumlid met 150+ messages op je naam hier om een code zou vragen er geen enkele aarzeling zal zijn om je daaraan te helpen. In ieder geval niet van mijn zijde.

Link naar reactie
Ik veronderstel dat als mijn wagen bij bmw op onderhoud gaat, en de batterij -voor welke reden- ook afgekoppeld wordt, dat zij zelf wel voor die code zullen zorgen ?
Zeker weten! Zij kunnen de code ook zo opzoeken, mogelijk dat ze de radio er even uit moeten schuiven om het serienummer af te lezen; ik weet niet of ze daar op een andere manier aan kunnen komen.

Mocht je dus ergens op een briefje dat serienummer hebben staan, dan kun je dat even aan ze melden. Ik heb altijd gekl*** met de alarmschakelaar als de radio eruit is geweest, dus als je dat kunt voorkomen is dat handig.

Link naar reactie
Verrassend dat noch de hardcore noch het beheerteam van het forum zich hier over uitspreekt... :thumbup:

Ik zou een paar meer meningen (mag per PM) wel op prijs stellen.

Ik had er niet aan gedacht maar vind het inderdaad wel een punt van aandacht zonder 1967 hier bij voorbaat al in een categorie te plaatsen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik dacht dat BMW's hier geen ''last'' van hadden?

Ik koppel mijn accu regelmatig af [als 'ie langer in m'n garage moet verblijven ivm pekel e.d.] en hoef dan alleen maar het klokje van de bc even opnieuw in te stellen?!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.