Ga naar inhoud

Fanmail


Mizzz Coupe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zit al de hele avond op jullie namen te googelen maar het blijft blanco. Dus wat is jullie bijdrage eigenlijk aan deze maatschappij :muur:

Ik hou de economie draaiende, met name in Reeuwijk eo.

Nu maar weer wat ´on topic´ plaatjes dan... :ok:

610x.jpg

amicksd1qk0.jpg

en speciaal voor RvE :fiew:

340x.jpg

handjes op de heupjes :kisstogether:

Link naar reactie
en speciaal voor RvE :fiew:

handjes op de heupjes :kisstogether:

Doet het altijd goed. :muur:

monica_bellucci_shoot_em_up_4.jpg

Monica Belucci is wel niet helemaal jaren 80, maar ik vergeef het haar! (is niet blond, dat scheelt ook nog eens!) :ok:

Link naar reactie

Tja...als we het dan toch over de jaren 80 hebben moet ik eerlijk gezegd bekennen dat ik toch meer van de tekenfilms was en dat de Transformers toch echt mijn helden van toen waren ! Toevallig laats nog wat oude afleveringen zitten kijken (G1) :birthday: .

fp8829transformerspostesu6.jpg

Link naar reactie

En zo waren er nog een paar van die gewelidige series o.a. op de Fun Factory (BBC):

G.I. JOE

gijoeni6.jpg

THUNDERCATS:

19thundercats2xb5aj4.jpg

DUNGEONS AND DRAGONS :

061227danddbriggsyu4.jpg

Van GI Joe komt eerdaags een live action movie uit ! Transformers:Revenge of the fallen staat gepland voor Juni 2009 ( gewoon even ter informatie) :newblush:

Link naar reactie
Man man, waar is de tijd... Geweldig!! Nu is het enkel nog van die manga-brol... :birthday:

Inderdaad er worden tegenwoordig niet echt leuke cartoons meer gemaakt.Gelukkig kan je op YouTube nog genieten van de echte shizzle :newblush:

Trouwens.....nog een alltime favorite waarvan ik eigelijk niet eens meer weet hoe vaak ik die gezien heb:

starwarsepisode6returnoyp6.jpg

Link naar reactie
Star Wars. Dat was/is het wel ja.

Ik heb zelfs deze thuis staan, just to feel the force

en natuurlijk deze op mijn iPhone:

:newblush:

Vroeger spaarde ik ook echt alles hiervan ! Die kast die wordt (als ie het niet al is) nog geld waard.

De IPhone afbeelding werkt helaas niet,maar zal vast zoiets zijn :birthday:

Om nog even terug te komen op Transformers....kent iemand deze scene nog uit Transformers The Movie :

Link naar reactie
  • 1 maand later...

gewoon, omdat het kán :D

(en omdat dit topic alleen nog maar over ouwe computer- en cartoonmeuk lijkt te gaan) :m:

Elle Macpherson... toen lekker, nu lekker(der)... ja lieve mensen, geboren in 1964... :m:

Toen

ml_image.623111.jpg

Nu

macphersonelle518122684wy3.jpg

macphersonelle521122375ra2.jpg

macpherson_elle_522_122_203lo.jpg

en ja, er zit haar op. :wave:

uit de Geenstijl gallery ;)

Link naar reactie
gewoon, omdat het kán :blink:

(en omdat dit topic alleen nog maar over ouwe computer- en cartoonmeuk lijkt te gaan) :D

Elle Macpherson... toen lekker, nu lekker(der)... ja lieve mensen, geboren in 1964... :lol:

Toen

ml_image.623111.jpg

en ja, er zit haar op. :muur:

uit de Geenstijl gallery ;)

Laat ook even gezegd zijn dat 'the Body' weet dat echte stijl uit Schaffhausen komt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.