Ga naar inhoud

Fanmail


Mizzz Coupe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

288trg4.jpg

Vond ik altijd wel een leuke dame toen die verselijke serie begon. Ik keek alleen om haar te zien (ik was 20 ofzo en eigenlijk net puber af he :console: )

Helaas veel te jong gestorven. Overigens ook jaren later in het echt een paar keer ontmoet (en mee gewerkt) en 't was ook echt een leuke dame.

Link naar reactie
Vond ik altijd wel een leuke dame toen die verselijke serie begon. Ik keek alleen om haar te zien (ik was 20 ofzo en eigenlijk net puber af he :notok: )

Helaas veel te jong gestorven. Overigens ook jaren later in het echt een paar keer ontmoet (en mee gewerkt) en 't was ook echt een leuke dame.

:ok: Lennart, vergeef me, maar wie is/was die mooie dame ?

Zelf was ik fan van Seka, ben ik eigenlijk nog... ;)

(Heb ik het tóch gedaan Simone... :console: )

419px-Seka,_2007.JPG

Link naar reactie

Ik vond het een leuk topic todat die ouwe mannen in beeld kwamen. Toen ze in zwembroek over mijn scherm rolden ben ik echt ff helemaal afgehaakt. Kunnen we aub weer gewoon terug naar lekkere jonge mokkels? het is hier wel een auto forum ja! <_<

Zedri: dat was Frederique Huydts

Link naar reactie
Sabrina (boys boys boys):

Dat was vroeger inderdaad wel :wub: (mijn broer heeft iig de 12" helemaal grijs gedraaid)

Maar dat videoclipje een tijdje terug nog eens gezien in zo'n "I love the eighties" programma. Viel me op dat ze echt enorme pakken zware shag onder haar armen had. Laat maar <_<

Some things are better remembered the way they were

Link naar reactie
Dat was vroeger inderdaad wel :wub: (mijn broer heeft iig de 12" helemaal grijs gedraaid)

Maar dat videoclipje een tijdje terug nog eens gezien in zo'n "I love the eighties" programma. Viel me op dat ze echt enorme pakken zware shag onder haar armen had. Laat maar :wub:

Some things are better remembered the way they were

In deze clip zie ik geen shag (thank god) wel een te kleine bikini maar dat geeft niets hoor <_<

Link naar reactie

Als mijn vrouw er voor uit durft te komen dat ze Eric Estrada :schater: en Pierce :schater: vroeger wel zag zitten, kan ik ook wel bekennen dat de 15 jarige Ruud in 1987 dit wel erg <_< vond:

The_Bangles_1980s_girl_band.jpg

En dan de tweede dame van links, ik heb geen idee hoe ze heet (destijds waren die haren in de vorm een poedel echt heel erg hip hoor!! :wub: )

Ze is er iig niet zo hard op achteruit gegaan als Simone's kerels hierboven. Fotootje uit 2003:

The_Bangles_Doll_Revolution_Promo_Photo_2003.jpg

Link naar reactie

WoeHaah...Ik Zag Ron Jeremy... :wub:

Damn, wat is SchwarZenegger opgesoupeert Zeg, daar is niet veel meer van over.

Madonna en Stewart Copeland doen het nog steeds goed vind ik.

De moraal van dit draadje: De tand des tijds ontgaat niemand... <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.