Ga naar inhoud

Kroymans

MdV

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die link maar Marktplaats is wel overweldigend! :console:

Met zoveel US ijzer als ze daar hebben staan, kun je de afschrijving per minuut nog wel berekenen!!

En helemaal aan het einde een nuchtere auto van een fatsoenlijk merk :ok:

Zelfs voor Roger hebben ze een mooie ster! (eindelijk iets met een dak erop!!)

EDIT: ik zie net dat er op deze 7 liter Vette al fors geboden wordt. Voor de prijs van een happy meal ben je de hoogste bieder! :notok:

Link naar reactie

Het eerste slachtoffer van Kroymans is al gevallen. De Hummer, Cadillac, Saab, Chevrolet en Alfa dealer autojanse met vestigingen in Zwolle, Deventer en Apeldoorn. Was toch een begrip in Zwolle meer dan 30 jaar ervaring. Mag je nu als Zwollenaar met je saabje naar Groningen voor een beurt :console:

Link naar reactie
Haha, 1,26 is er geboden. Helaas heb ik niet meer cash op zak. :schater:

Yangkie, als je nog enigzins aanspraak wil maken op de "lutser of the year award" ga je op zijn minst een proefritje maken, het liefst met pasen! :console:

Link naar reactie
lekker nuttig bezig...

Nu kan (Corvette)loss Frank niet achterblijven...... Kom op Frank, meer dan 500pk, zoveel gaan al die mannen met hun 3.2 liters niet uit hun Beemers persen, zelfs met dubbele compressors!

Link naar reactie
lekker nuttig bezig...

biedenqm0.jpg

Bied op deze advertentie

Uw bod

Bieder Bod Datum Opties

Roger € 100,00 08-12-08, 23:36 Verwijder :notok:

Guus € 10,00 08-12-08, 23:26

MdV € 5,00 08-12-08, 22:47

Roger € 1,28 08-12-08, 22:44 Verwijder

Henk € 1,26 08-12-08, 19:17

kitespot € 1,25 08-12-08, 17:34

Henk € 1,00 08-12-08, 11:51

:console:

Link naar reactie

Die amerikanen kunnen geen wielkasten ontwerpen zeg.

Wat een lelijke wielkasten. De rest van de auto gaat wel , maar hier kan je toch geen fatsoenlijk ogende wiel combinatie in krijgen.

En voor de bieders >> jammer he dat het geen Ebay is met een eind datum.

Hmm misschien ook maar eens meedoen.....

Link naar reactie

Ik heb de metaalboer bij ons gesproken en die wil er 1000 euries voor geven.....omdat het een zware auto is anders niet......... :console:

Bieder Bod Datum Opties

Ivo € 1.000,00 09-12-08, 04:40

Roger € 100,00 08-12-08, 23:36

Guus € 10,00 08-12-08, 23:26

MdV € 5,00 08-12-08, 22:47

Roger € 1,28 08-12-08, 22:44

Henk € 1,26 08-12-08, 19:17

kitespot € 1,25 08-12-08, 17:34

Henk € 1,00 08-12-08, 11:51

Link naar reactie

Joh Roger, check eerst even de specs van de LPG installatie:

en een LPG G3 installatie, 74L onderbouw.
Heb je maar een actieradius van 148 km, da's niks!

Als ik nou niets thuis zeg en de voyager gewoon in ruil :console:

Gewoon zo parkeren dat Nicole er niet langs hoeft te lopen onderweg naar haar 1-serie, dan gaat het onopgemerkt voorbij...

Link naar reactie

In deze uitverkoop zal spoedig het kortingpercentage omhoog gaan denk ik:

Kroymans stopt met de import van Cadillac, Corvette en Hummer. Dat heeft Frits Kroymans aan Autotelegraaf gemeld.

General Motors Europe, dat in Zürich gevestigd is, neemt voortaan de import van de drie luxemerken voor z’n rekening. Kroymans kwam tot dit besluit vanwege tegenvallende verkopen. Waarschijnlijk raakt de helft van het personeel in het Cadillac Experience Center in Breukelen z’n baan kwijt. Kroymans blijft wel het onderhoud van de auto’s verzorgen.

Het bedrijf had zich tot doel gesteld om in 2010 20.000 Cadillacs in Europa op kenteken te zetten, maar het werd al snel duidelijk dat zoiets een onhaalbare kaart was. De introductie van de BLS en de nieuwe CTS waren niet genoeg om de verkopen in de goede richting op te stuwen.

Kroymans neemt momenteel ook de import van Saab, Kia, Jaguar, Ssang Yong en Alfa Romeo voor z’n rekening. De verkopen van het Italiaanse merk daalden afgelopen jaar met 40 procent, maar daar is er de Mito die voor het herstel kan zorgen. In 2007 maakte Kroymans nog 14 miljoen euro winst, dit jaar komt het verlies uit op naar schatting 25 miljoen euro. Cadillac Europe B.V. was op het moment van schrijven onbereikbaar voor commentaar.

Volledige bericht hier

Link naar reactie
Hoe zielig eigenlijk dat op enkele weken/maanden tijd de wereld gewoon op z'n kop staat... <_<

Zielig? Ik denk meteen aan beangstigend... :wub:

En dan schijnt het in ons kikkerlandje nog mee te vallen als je Den Haag mag geloven.

Link naar reactie
Zielig? Ik denk meteen aan beangstigend... :wub:

En dan schijnt het in ons kikkerlandje nog mee te vallen als je Den Haag mag geloven.

Het zal nog veel slechter worden voordat het weer beter gaat :-(

In vele branches van de industrie gaan de klappen pas volgend jaar duidelijk zichtbaar worden.

Prepare for de (hema)worst, and hope for the best.

Enneh nee, ben geen geboren pessimist <_<

Link naar reactie

Ik vraag me af of dit allemaal wel te wijten is aan de kredietcrisis. Volgens dit artikel http://www.autoblog.nl/archive/2008/12/09/...rt-van-cadillac kampt Kroymans al langer met tegenvallende resultaten. In november is in Nederland de autoverkopen met 1,9% omlaag gegaan. Kroymans's resultaten zijn daar geen weerspiegeling van. Tsja, bestuurswisselingen en de gekozen automerken helpen niet aan een beter resultaat. De gemiddelde Nederlander koopt eerder een VW of Opel dan een Saab of SsangYong lijkt me. Niet alles is te wijten aan de kredietcrisis, makkelijke schuldige is het wel....

2009 wordt het jaar van verstandig investeren, in 2010 schijnt er weer een lift te komen in de economie volgens de glazen bollen kijkers.

Link naar reactie
Niet alles is te wijten aan de kredietcrisis, makkelijke schuldige is het wel....

Denk dat vele firma's nu naar buiten treden met dit excuus om reeds lang aanslepende problemen aan het licht te brengen... Dit is nu 'sociaal aanvaard' als excuus... <_<

Link naar reactie
Het zal nog veel slechter worden voordat het weer beter gaat :-(

In vele branches van de industrie gaan de klappen pas volgend jaar duidelijk zichtbaar worden.

Prepare for de (hema)worst, and hope for the best.

Enneh nee, ben geen geboren pessimist <_<

en zo zal het gaan gebeuren..helaas................maar zoals altijd moeten we eerst weer eens zakken om daarna weer te kunnen stijgen........

Link naar reactie
@Roger: ik vermoed dat er binnenkort ook een Ssang Yong - Chrysler -Jeep dealer in Apeldoorn/Zwolle omvalt. Jammer.
Ik kreeg vandaag een mailing van de bewuste dealer per email. Aan zijn prijzen te zien denkt hij dat we nog in 2005 leven <_< Ik vind het dus niet gek dat dergelijke dealers omvallen. Alhoewel ik het k.. zou vinden voor de 100 man personeel die er werken. Maar goed economisch moeilijke tijden heeft soms ook zijn voordeel. Een Multicopy imperium opbouwen door je concurentie uit te kopen en je verder te verspreiden :wub:
Link naar reactie
Ik kreeg vandaag een mailing van de bewuste dealer per email. Aan zijn prijzen te zien denkt hij dat we nog in 2005 leven <_< Ik vind het dus niet gek dat dergelijke dealers omvallen. Alhoewel ik het k.. zou vinden voor de 100 man personeel die er werken. Maar goed economisch moeilijke tijden heeft soms ook zijn voordeel. Een Multicopy imperium opbouwen door je concurentie uit te kopen en je verder te verspreiden :wub:

Dat 2005 geldt ook voor zijn inruilprijzen! En dat brengt de zaak weer in evenwicht. Maar inderdaad erg voor het personeel. Ik hoop dat de dealer het trekt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in