Ga naar inhoud

LinkedIN


joostvdl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb aan het nut van dat hele LinkedIn gebeuren lang getwijfeld.

Ik dacht dat het een soort Hyves voor volwassenen was.

Ben er echter achter gekomen dat het toch zeker zijn nut kan hebben.

Ik sta nu "Pending" bij de Z3-groep en moet dus nog even wachten.

Link naar reactie

Ja klopt dat is ook de bedoeling, maar als ik bij een klant zit ga ik niet vertellen dat ik als 25 jarig gastje een Z4 rijd terwijl die klant er misschien van droomt of een hekel heeft aan typische BMW-rijders. Typisch Nederlands om daarover te zeuren natuurlijk maarja. Kan ook in je voordeel werken als je klant autoliefhebber is natuurlijk :thumbup:

Maar daarom zou ik zo'n Z3/4 groep niet snel vermelden bij m'n LinkedIn-profiel. 't Is geen geheim (googlen op m'n naam is voldoende om m'n halve leven te ontdekken :unsure:) maar meerwaarde zie ik er ook niet van.

Nogmaals gaat mij niet om het netwerk door de mensen, dat kan juist leuke dingen opleveren, maar meer van zo'n groep vermelden in een profiel dat door zakelijke contacten bekeken kan worden. Dat kan mensen ook afschrikken. (al type ik dit ondertussen ook in de baas z'n tijd :blink::newblush: )

Link naar reactie

Ik zie het nut er ook nog niet van, maar... baat het niet dan schaadt het niet, en wat niet is kan nog komen enz. Maar als je op je 25e in een Z4 rijdt dan heb je kans dat de (potentiele) klant jaloers is. Je moet je afvragen of je wel voor die klant wilt werken. Zelf ben ik geen 25 en rijd ik ook geen Z4. Ik krijg tot nu toe alleen positieve reacties op mijn Z3. Nu ff afkloppen!!!

overigens hebben veel van de ritjes die ik met de ZZZ maak ook geen nut :blink:

Link naar reactie
Maar daarom zou ik zo'n Z3/4 groep niet snel vermelden bij m'n LinkedIn-profiel. 't Is geen geheim (googlen op m'n naam is voldoende om m'n halve leven te ontdekken :hamer:) maar meerwaarde zie ik er ook niet van.

Nogmaals gaat mij niet om het netwerk door de mensen, dat kan juist leuke dingen opleveren, maar meer van zo'n groep vermelden in een profiel dat door zakelijke contacten bekeken kan worden. Dat kan mensen ook afschrikken. (al type ik dit ondertussen ook in de baas z'n tijd :hypocritesmiley: :banaan: )

.....daarom heb ik naast de Z3forumgroup ook de Porsche Peoplegroup er aan toegevoegd. Voor de balans snap je............ :unsure: :holiday:

Link naar reactie
Maar daarom zou ik zo'n Z3/4 groep niet snel vermelden bij m'n LinkedIn-profiel. 't Is geen geheim (googlen op m'n naam is voldoende om m'n halve leven te ontdekken :holiday:) maar meerwaarde zie ik er ook niet van. Nogmaals gaat mij niet om het netwerk door de mensen, dat kan juist leuke dingen opleveren, maar meer van zo'n groep vermelden in een profiel dat door zakelijke contacten bekeken kan worden. Dat kan mensen ook afschrikken.

Jij snapt het. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.