Ga naar inhoud

Kanniet kiezen! HULP GEVRAAGD!

DJLeonardo

Welk merk banden heb je nu onder je Z3?  

34 leden hebben gestemd

1. 1. Welk merk banden heb je nu onder je Z3?

• Dunlop
      5
    • Goodyear
      2
    • Pirelli
      1
    • Michelin
      13
    • Bridgestone
      0
    • Continental
      2
    • [anders]
      5

Aanbevolen berichten

Ik kom er niet meer uit!

Bij deze vraag ik jullie hulp bij deze nijpende kwestie

WELKE SOK?

Op het werk, niet te casual maar oook niet frivool en moet ik dan dezelfde ook in m'n vrije tijd aan? En als ik klanten bezoek? Snel even omwisselen of gewoon dezelfde sok?

En welke sok moet ik dan in bed aan tijdens...? (houden de vroutjes van he... <_< )

Deze:

hse4.jpg

of deze:

10002340gr.gif

dees:

2fd1_1.JPG

dit:

sktss.jpg

of die:

condoom.jpg

of doemaar die maar:

missy-mae_042-026.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

:schater: :schater: 't moet idd niet gekker worden hier.Geweldig DJ :schater: :schater:

doe maar die rose.

Edit;waar kan ik de poll invullen?

Link naar reactie

Altijd voor de Hello Kitty gaan! <_<

Er is geen gelegenheid te bedenken waar je met een stoer paar Hello Kitty sokken de plank misslaat! free-hello-kitty-smileys-659.gif:newblush:

Link naar reactie
Ik hoop wel dat je toen de decentie had om te vertrekken...

Wow, Bart, die gaat door voor Word of the Day! Ik wist niet dat die in het Nederlandsch ook bestaat!

trouwens misschien dat dit het ook goed doet bij de vrouwtjes:

lederhosen-costume.jpg

Toegegeven, het is meer een totaaloplossing. Misschien dat je hier op het forum nog oranje Lederhosen kan bemachtigen! <_<

Link naar reactie

YK, mijn vrouw vond je onderste plaatje (de zebrasokken) erg leuk, dus ik ben ff naar de website gegaan en gevonden dat de winkel in London op de weg van City airport naar enkele van mijn klanten zit, dus ik ga daar binnenkort maaar ff stoppen. :huh:

Link naar reactie

Wat een vervelend topic. behalve die vrouw in latex natuurlijk, dat maakt alles weer goed. Als jullie niet weten wat te posten, ik hou ook van leer, lingerie,laarzen en vooruit ook iets met een P, pumps :huh: (En geen pics van mannen in leer svp want daarvan wordt alleen MdV gelukkig)

Link naar reactie
YK, mijn vrouw vond je onderste plaatje (de zebrasokken) erg leuk, dus ik ben ff naar de website gegaan en gevonden dat de winkel in London op de weg van City airport naar enkele van mijn klanten zit, dus ik ga daar binnenkort maaar ff stoppen. :huh:

Goed werk Bart!

We kijken uit naar de foto's :schater:

Link naar reactie
Da's niet erg Ruud. Hij wordt eigenlijk alleen gebezigd in de wat betere kringen ... ;) ;)

Dat kan ik vanuit het diepe zuiden (volgens sommigen Frankrijk :D ), natuurlijk alleen maar ervaren door jou posts hier op dit forum. :huh:

Link naar reactie
Nee, kijk eerst maar eens bij de Hema sokken voordat je je gaat verlutseren aan deze exemplaren ;)

;) Niet eerst gaan kijken!! 1 telefoontje en meteen blind kopen die sokken! :huh:

Link naar reactie
Doe mij toch deze maar voor het vrouwtje... De good old stockings... Miauwkes! ;)

stockingsuc8.jpg

Kijk nu wordt interessant , dat gezeik over die kut klokkies Rolex breitling PFFFF lekker belangrijk !

Deze benen sla je niet om je pols maar om je hele middel heerlijk :huh: en tijd speel dan geen rol meer..

Link naar reactie
Deze benen sla je niet om je pols maar om je hele middel heerlijk

Stoooooop, ik moet nog minstens 3h aandachtig kunnen wezen op het werk :huh:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in