Ga naar inhoud

Nieuwe Z4 100% uncovered

Davids Z3

Aanbevolen berichten

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zooo....aangezien ik niet kon wachten op het $R#W$# klokje op de BMW website ben ik zelf maar eens gaan zoeken op internet.

Dit is het resultaat :

newz4lq2.jpg

Zal er wel een hoop commentaar op krijgen, maar zoals ie hier staat vind ik de auto spuuglelijk. En nee, ik heb het niet over de kleur maar over de verschijning!

Link naar reactie

Ziet er wel strak uit, die neus.

Gelukkig zijn de nieren niet tot onderin de bumper doorgetrokken, zoals bij de nieuwe Siebener <_<

En de kieuwen zijn weer terug!! :newblush: dat heb ik altijd jammer gevonden dat ze die niet op de een of andere manier in het huidige Z4 design verwerkt hebben!

Link naar reactie

Ziet er goed uit. Neus vind ik wel wat apart, zal em graag uit meerdere hoeken zien.

Enige wat ik een beetje jammer vind is dat ie een allemansvriend is geworden. Het echt spannende is eraf. De Z4 was wel typisch Bangle. Hate it or love it, door die aparte lijnen die de concurrentie niet heeft. Ik vond het bij de Z4 erg goed uitgepakt, terwijl het bij de Bangle 7er minder was. De 5 serie vond ik ook erg mooi.

Deze opvolger van de Z4 is denk ik zo gemaakt dat het iedereen wel aanspreekt (voorkant heeft wat weg van de E90 3 serie). Het spannende is een beetje eraf.

Maar al met al ziet het er niet verkeerd uit. En gelukkig niet die gigantische grille van de nieuwe 7!

Link naar reactie
IDD Frankie, als je in "auto's" rijdt waarop alleen nog maar een loop moet worden geschroefd en dan kan generaal Patton ermee op pad, dan houdt je dus niet van styling. Barbaar :huh:

Kiijk Arno rennen voor z'n leven. Een beest is het die Frank met z'n tank. :schater:

cfqprg4.jpg

Link naar reactie

Mijn RSS reader heeft de volgende feed van Autoweek.nl geplukt:

BMW Z4 op de filmset

Er is weer eens iemand die z’n baan op het spel gezet heeft om een spionagefoto te maken, maar natuurlijk geen klachten van onze kant. Wij kunnen u namelijk de nieuwe BMW Z4 ’naakt’ laten zien!

Ernaast staat een postzegel versie van de foto die David hierboven gepost heeft.

Maar de site van Autoweek ligt plat! :huh: dus het volledige artikel is niet beschikbaar.

the day after edit:

Autoweek is back. Artikel heeft buiten de foto en wat gerecycled "nieuws" weinig inhoud:

Er is weer eens iemand die z’n baan op het spel gezet heeft om een spionagefoto te maken, maar natuurlijk geen klachten van onze kant. Wij kunnen u namelijk de nieuwe BMW Z4 ’naakt’ laten zien!

Dit alles dankzij een bezoeker van de site Zpost.com. Hij heeft deze foto genomen in een BMW-dealer, waar de Hollywood-film Solitary Man (met onder meer Michael Douglas) wordt opgenomen.

Motorisch gezien gaat er het nodige veranderen: zo komt er zeer waarschijnlijk een diesel, die het de Audi TT TDI moeilijk moet gaan maken. Verder brengt BMW de 3,0-liter twinturbomotor naar de Z4. De 3,2-liter zescilinder uit de Z4 M verdwijnt uit de roadster. In plaats daarvan krijgt de Z4 M de 4,0-liter V8 uit de BMW M3 aan boord. Die topversie komt pas in het volgende decennium. Op foto 2 ziet u een foto van het dashboard zoals een lezer ons die onlangs toestuurde.

BMW onthult de Z4 op de North American International Auto Show in Detroit. In de loop van 2009 komt de roadster van BMW dan daadwerkelijk op de markt.

Link naar reactie
Even vanuit een andere hoek... :wub:

als dat inderdaad de achterkant wordt verander ik van mening. Ik vond de eerste foto niet zo geweldig. Auto te lang en niet breed genoeg maar als ik zo de achterkant bekijk ..... :blink:

Link naar reactie

ik vind op beide fotos dat de heupen weer op de facelift van de kleine z3-thes, opgetrokken scherpe vouw, lijken. Dat is jammer, want het brede rondere van de pre-facelift grote motoren blijft euker. Ook in het huideige flaming surfaces model.

Link naar reactie
Dat is jammer, want het brede rondere van de pre-facelift grote motoren blijft euker. Ook in het huideige flaming surfaces model.

misschien ben ik nog niet helemaal wakker, maar wat wil je nou eigenlijk zeggen? :blink:

Link naar reactie
ik vind op beide fotos dat de heupen weer op de facelift van de kleine z3-thes, opgetrokken scherpe vouw, lijken. Dat is jammer, want het brede rondere van de pre-facelift grote motoren blijft euker. Ook in het huideige flaming surfaces model.
Dat daten is voor jou al zo moeilijk en nu ook nog dit. Man, man, ik heb medelijden met je.
U bedoelt :blink:
Link naar reactie

Waarschijnlijk bedoelt hij dat de vouwen in het huidige model een indruk moeten geven van vlammende oppervlakken. Zal Bart wel ergens zijn tegengekomen bij de beweegredenen van de designer. :blink: Dit gedrag, wat hij vaker vertoont, geeft overigens wel een subgroep binnen de loudmouths c.q. blaaskaken op het forum. Je hebt de platte loudmouths zoals Z3MSLK en de wat meer geraffineerde blaaskaken zoals Bart. De laatstgenoemden komen ergens op het web een interessante term tegen, plaatsten het hier en laten (bijna) het gehele forum in opperste verwarring, verbazing en verwondering achter. De loudmouth wil als reactie op zijn posts graag een stevige tegenreactie en de webnerd zoekt naar volledige adoratie en bewondering. :wub:

Link naar reactie
Waarschijnlijk bedoelt hij dat de vouwen in het huidige model een indruk moeten geven van vlammende oppervlakken. Zal Bart wel ergens zijn tegengekomen bij de beweegredenen van de designer. :blink: Dit gedrag, wat hij vaker vertoont, geeft overigens wel een subgroep binnen de loudmouths c.q. blaaskaken op het forum. Je hebt de platte loudmouths zoals Z3MSLK en de wat meer geraffineerde blaaskaken zoals Bart. De laatstgenoemden komen ergens op het web een interessante term tegen, plaatsten het hier en laten (bijna) het gehele forum in opperste verwarring, verbazing en verwondering achter. De loudmouth wil als reactie op zijn posts graag een stevige tegenreactie en de webnerd zoekt naar volledige adoratie en bewondering. :wub:

Eigenaardige persoonlijkheidsstoornissen kom je hier tegen ;)

Link naar reactie
ik vind op beide fotos dat de heupen weer op de facelift van de kleine z3-tjes, met opgetrokken scherpe vouw, lijken. Dat is jammer, want de bredere rondere kont van de pre-facelift grote motoren blijft leuker. Ook in het huidige flaming surfaces model.

Ja, ik was "kont" vergeten en had wat letters in de haast vergeten of verkeerd geschreven. Ik moest mijn buuv even snel een beurt geven, voordat haar man terug was. Dus ik had grote haast. Excuus.

Zoals Franky al aangeeft, is zelfs de eerste de beste adminstratiehulp al bekend op dit forum met flaming surfaces. Dus het psychologische rapport is afgekeurd. Terug naar je propadeuse in Leiden.

Link naar reactie
Ga jij maar voor... Propedeuse bedoel je? :blink:

Hij was een beetje in de olie vermoed ik. :schater: Techneuten staan er overigens om bekend dat de beheersing van de Nederlandse taal redelijk beperkt is. Er is derhalve niet veel verschil tussen Bart (Ing of was het Ir) en Roger Mip (Master in Printing)

Link naar reactie
Hij was een beetje in de olie vermoed ik. :schater: Techneuten staan er overigens om bekend dat de beheersing van de Nederlandse taal redelijk beperkt is. Er is derhalve niet veel verschil tussen Bart (Ing of was het Ir) en Roger Mip (Master in Printing)
Master in marketing, oplichter :blink: Of denk jij nou echt dat ik weet hoe die machines bij mij werken. Het enige wat ik wil horen is dat ze het doen. Hoe, wat, waar, maakt mij geen fuck uit. Als ik volgend jaar maar een turbo kan aanschaffen :wub:
Link naar reactie

:lol: Ik geloof dat ik beter op kan houden. Zo'n fout is pijnlijk. Het gat wordt alleen maar dieper.

Ik denk dat ik vanaf nu een blater, blaataap of blaatmouth ben op dit forum vol lutsers (en afgeleiden). En terecht!

p.s. Frank, het is Ir., maar dat maakt vanuit jouw perspectief denk ik niet veel verschil met Ing. Het is toch allemaal ver boven je, pepernotenteller. :P . Overigens Heersch ik.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in