Ga naar inhoud

Z3 forum kookclub

The Shrike

Aanbevolen berichten

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Of je stopt er wat te eten in. Als ik aan de binnenkant van mijn ogen kijk en het beeld Frank oproep, kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat jij wel van eten houdt Frank :unsure:

Ik wilde mij al aanmelden voor de Z4forumkeukenprinsessenkokkerellenclub maar alleen voor het verzorgen van drank en het opeten van de handel. :ok:

Link naar reactie

Zijn hier mensen met een messen tik,Ik wel een beetje ben begonnen met een paar diamant Sabatiers en wilde toen overgaan op de Globals en een paar aangeschaft maar ben nu helemaal gek van de Kai messen ongelooflijk scherp heb in de vakantie een van Reinata gekregen.

Heb nu ongeveer 12 messen. :ok:

Link naar reactie
Yep ikke. Doe met het afgebeelde set alles. Schillen, fileren, fijnschillen rijgen enz.

Ik heb er momenteel 5 :newblush:

OOOO!! Als ze daarvoor bedoeld zijn, wanneer kan ik die culinaire hoogstandjes van jou dan eens op mijn bord terug vinden? <_<

Link naar reactie
....wanneer kan ik die culinaire hoogstandjes van jou dan eens op mijn bord terug vinden? <_<

Zodra Roger eindelijk die professionele stoomkoker op ebay gevonden heeft, toch? :newblush:

Link naar reactie
Kom jongens, die Schuth valt best mee.

Hij is tegenwoordig heel vaak in de keuken te vinden en let ook altijd heel goed op.

Kijk dat vind ik nou lekker :newblush: (en dan heb ik het niet over de tostie) Aan wie doet zij mij toch denken......... Roger weet jij het <_<

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nog ff post mortem evaluatie.

k'heb Huub zijn recept gebruikt en algeheel gejuich ontvangen. Persoonlijk heb ik geleerd om de burrata nog iets eerder uit de koelkast te halen (nu 1.5 uur gedaan en het was nog iets te weinig vloeibaar), maar verder alles goed. Het was afgelopen zaterdagavond en gegeten van 19 tot 1, dus pokkeltjerond in de auto gegleden en de zondag op 1 boterham doorgekomen.

p.s. Huub, die nieuwe avatar van jou doet pijn aan mijn ogen. Doesnie.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik was al bezig om zoiets te onderzoeken/organiseren voor een beperkte groep mensen maar als er meer forumleden dit leuk vinden, moeten we het misschien breder gaan trekken.

Wat is hiervan terecht gekomen? Of was ik niet uitgenodigd?

Link naar reactie
Wat is hiervan terecht gekomen? Of was ik niet uitgenodigd?

Ik was er mee bezig maar een van de chefkoks vond het nodig om plots boodschappen te doen aan de andere kant van de wereld in plaats eeen optreden in Hell's kitchen. :schater:

Maarrrr wat in het vat zit verzuurt niet.

Eerst maar even de puntjes op de i van de Munchenrit. Die duitsers zijn niet zo snel met het reageren.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

kijk ik weet dat ik niet uitgenodigd was, maar we willen wel de fotos zien en een beschrijving van de gerechten hebben in dit topic svp.

BTW, niet lullen met dat breder trekken, gewoon een select cluppie van mensen die elkaar recht in de ogen kunnen kijken uitnodigen. Mijn dochter wil nog steeds niet lekker doorslapen, dus wij kunnen niet echt ver van huis nu, maar we hopen dat dit de aankomende maanden gaat lukken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in