Ga naar inhoud

TV en Home Cinema advies

Davids Z3

Aanbevolen berichten

Breek een beetje in op je topic David maar die Lange uit D;vaart belde mij gisteravond op en moest hier de boel weer wat opvrolijken hij vond het erg inkakken en omdat ik niet de beroerdste ben ;)

huupie ;) :thumbup:

goed bezig Roger

Link naar reactie
  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Leuk topic! grappig om te lezen wat de reacties zijn van zoveel mensen en dus ook zoveel meningen en wensen. Moeilijk is het ook aangezien de aanschaf en het daarna ervaren in eigen omgeving, toch te maken heeft met "emotie" ,zeg net zoiets als alle mensen hier op dit forum hebben met hun voorliefde voor BMW Z3/4.

@ David, je gaf in je topic al aan een voorkeur te hebben qua design voor Samsung, prijstechnisch denk ik dat deze ook beter bij je past of dit ook aan alle "andere" eisen voldoet kan ik niet invullen aangezien ik redelijk bevooroordeeld ben :newblush:

Je hebt in iedergeval een PM!

Veel plezier met je zoektocht naar de ware.....!!!!!!!!!

PS' Er werd een 42"inch te koop aangeboden las ik???? Het is toch niet te geloven eerst verkoopt hij de auto onder mijn achterste vandaan en nu ook al mijn TV??? :muur: Erger nog hij geeft je de verkeerde info, het formaat klopt maar het is geen LCD maar plasma klein prijsverschilletje zeg maar........ :unsure: maar kennelijk heeft hij dat verschil niet gemist dus ik ga nog ff .....SHOPPEN!!!!! :muur:

Link naar reactie

Op onze Nederlands sites Kieskeurig en Vergelijk staan allerlei gebruikerservaringen. Dit zijn meningen van amateurs en meestal vinden mensen hun eigen TV het mooist want die hebben ze net gekocht na lang wikken en wegen. Heb je dus niet veel aan. Ik raadpleeg vaak een Duitse site voodat ik een grote aankoop doe:

www.testberichte.de

natuurlijk is alles in het Duits, maar er staan wel meningen van serieuze testers op. Handige site!

Overigens blijft beeld en geluid natuurlijk altijd een kwestie van persoonlijke smaak.

Link naar reactie
PS' Er werd een 42"inch te koop aangeboden las ik???? Het is toch niet te geloven eerst verkoopt hij de auto onder mijn achterste vandaan en nu ook al mijn TV??? :unsure: Erger nog hij geeft je de verkeerde info, het formaat klopt maar het is geen LCD maar plasma klein prijsverschilletje zeg maar........ :newblush: maar kennelijk heeft hij dat verschil niet gemist dus ik ga nog ff .....SCHOPPEN!!!!! :muur:

dat zou ik ook doen ja, en hard ook.

Link naar reactie
HAHA :schater::schater: dat is ook een optie! maar heb je die lange wel eens goed bekeken? Dat levert mij meer schade op dan bij hem, dus..... neh :schater::schater:

nou dat vechten jullie maar lekker thuis uit.. :muur: topic kan door de inbreng uit D'vaart haast verplaatst worden naar de Girlzzz Power lounge. :muur:

Overigens niet te verwarren met de Pussy Lounge... :muur:

pussyloungefoto.jpg

PS aan alle uitgebreide on topic tips heb ik niet veel toe te voegen, heb een Sony Bravia plasma met daaraan Bose soundsystem. Tevreden, maar geef er verder weinig om. :newblush: Ben net zo'n boefje als Shrike, als ik iets nodig heb zoek ik Kieskeurig.nl en wat Duitse sites af, ga naar de Mediamarkt om het in het echt te zien, om het vervolgens online te bestellen... :unsure:

Link naar reactie
....heb een Sony Bravia plasma .... maar geef er verder weinig om. :newblush:

Dat is wel stoer! Heb je de Bravia ook cash afgetikt en ongezien gekocht, met 1 telefoontje! :unsure:

Link naar reactie

ik denk het niet. Ik denk dat hij eerst naar de ifa is geweest. Daar verlekkerd heeft rondgekeken naar al het moois wat hij niet kan betalen en vervolgens is NL een lening heeft af moeten sluiten om een instappertje te kopen.

Link naar reactie
ik denk het niet. Ik denk dat hij eerst naar de ifa is geweest. Daar verlekkerd heeft rondgekeken naar al het moois wat hij niet kan betalen en vervolgens is NL een lening heeft af moeten sluiten om een instappertje te kopen.

Precies, Hij heeft ook een Z gekocht omdat hij die mooi vond en niet alleen een aandrijflijn gekocht. Verder heeft die per ongeluk een universiteit bezocht en nog niet geleerd dat je op mensen neer mag kijken als je toevallig cash geld bij je hebt. Hij is nog niet kaal en heeft nog geen SECOND GENERATION petje. In zijn garage staat helaas geen oude zooi en hij heeft nog nooit wel TWEE TDI's ingehaald met zijn compressorbeest.

Hij is dus helaas niet de Chosen One maar een van de 1500 Z3forum-lutsers. :newblush:

Link naar reactie
Gelukkig kun je met Martijn wel gezellig biertjes drinken! :unsure:

MdV lekker aan de borrel met zn lutser-vriendjes en lutser vriendinnetjes :newblush:

Om op de lutser discussie dan maar in Geen-stijl te reaguren: doet es snel on topic raken.

Link naar reactie
Precies, Hij heeft ook een Z gekocht omdat hij die mooi vond en niet alleen een aandrijflijn gekocht. Verder heeft die per ongeluk een universiteit bezocht en nog niet geleerd dat je op mensen neer mag kijken als je toevallig cash geld bij je hebt. Hij is nog niet kaal en heeft nog geen SECOND GENERATION petje. In zijn garage staat helaas geen oude zooi en hij heeft nog nooit wel TWEE TDI's ingehaald met zijn compressorbeest.

Hij is dus helaas niet de Chosen One maar een van de 1500 Z3forum-lutsers. :unsure:

:schater::newblush: Ik ga het bijna weer leuk vinden hier.

Link naar reactie
Om op de lutser discussie dan maar in Geen-stijl te reaguren: doet es snel on topic raken.

Precies het zijn ook altijd dezelfde lutsers die een topic om zeep proberen te helpen...stelletje heaumeau's :newblush: (Marianne Thieme komt er maar in..)

Zo en nu back On-Topic... morgenavond maar weer eens bij een aantal audiozaken op de koffie..

Link naar reactie
Misschien kunnen we nog even een inzamelingsactie houden zodat je eindelijk eens wat koopt en hier een slotje op kan Wat een gezeik over een TV zeg :unsure: Ik denk dat jij een Wutser bent. (Weifelende prutser)

Prima dan stel ik voor dat iedereen zo'n 100 Euro doneert en aangezien het jouw idee is....mag jij als eerste..zal je mijn rekening nummer even toesturen... :newblush:

Goh..soms heb jij best goede ideeen Frank :schater:

Link naar reactie
Prima dan stel ik voor dat iedereen zo'n 100 Euro doneert en aangezien het jouw idee is....mag jij als eerste..zal je mijn rekening nummer even toesturen... :newblush:

Goh..soms heb jij best goede ideeen Frank :schater:

Frank heeft het niet aan zijn geefklier.

Maar aan zijn zeurklier.

Dus gal zal uw deel zijn wat u en ik nu ontvang. :unsure:

Link naar reactie
Frank heeft het niet aan zijn geefklier.

Maar aan zijn zeurklier.

Dus gal zal uw deel zijn wat u en ik nu ontvang. :wave:

Hoort een Limerick niet een stad/plaats in de eerste zin te hebben? :sick:

Frank....jadajadajada...Beverwijk

enzzzz <_<

Link naar reactie
Er was eens een dominee op Tholen

Die zat vaak in verboden holen

Hij zei tegen het kind

Buk eens en kijk wat je vindt

en had toen zijn maagdelijkheid gestolen

Zoiets <_<

:schater:

Geweldig :sick: overigens :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in