Ga naar inhoud

TV en Home Cinema advies

Davids Z3

Aanbevolen berichten

houzooo ist hij een phillips lover dan??

ik weet niet hoor maar ik kan dr gewoon geen goed gevoel bij krijgen.

alleen al "lets make things better" ik bedoel dan geef je toch zelf al toe dat t niet best is?

ach een ieder heeft zijn voorkeuren nietwaar ik vind wat anders beter,maar dat wil niet zeggen dat daar nooit iets aan mankeert.

ieder merk heeft weer wat anders toch!

Link naar reactie
  • Reacties 138
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je leert snel trouwens Kroket, nu Ferry nog zo ver zien te krijgen

't is overigens geen full quote zie ik net... d'r ontbreekt een smiley :lol:

Jammer Kroket je begint op iemand te lijken !! :blink:

Zoals Rob al zegt, het is geen FQ en dan ook nog een keer een heel kleintje en geen lap met tekst.

Link naar reactie
Jammer Kroket je begint op iemand te lijken !! :o

Nou....Roger is iets langer dan ik ben, en zijn coupe is zwart ipv groen. Verder zijn we wel allebei woest aantrekkelijk en handig met de ban knop, dat dan weer wel. :blink:

Link naar reactie
  • Administrator
Pleas advise.

Misschien heb je HIER wat aan Henk

Als het wat goedkoper is dan is de internetsnelheid meestal lager.

Betreft de 2 afstandsbedieningen, tegenwoordig zijn er tv's waar je een cam module in kan steken zo heb je genoeg

aan de afstandsbediening van je tv, let wel op dat je tv geschikt is voor je provider

enige phillips product in mijn casa is mn scheerapparaat.

x2 :o

Link naar reactie
  • Administrator
Zoals Rob al zegt

Die opmerking (als je dit überhaupt nog kunt lezen vanaf je vakantieadres) was cynisch en als waarschuwing bedoeld :o

Denk jij bovendien...

Nee, meer als het van toepassing zou moeten zijn op een individueel persoon. Bij veel boards kan het wel in het algemeen worden uitgeschakeld.

@Ferry76 prettige vakantie...
Beetje vroeg, hij gaat 3 september pas :blink:

tegenwoordig zijn er tv's waar je een cam module in kan steken

Dat is inderdaad een hele uitkomst en scheelt weer een settopbox. Vrijwel alle nieuwe tv's zijn zowel voor UPC of Ziggo geschikt.

Link naar reactie
Misschien heb je HIER wat aan Henk

Ik heb eigenlijk alleen maar wat aan een posting waarin, complimenterend(!) , staat dat ik destijds met UPC, heel slim, de beste keuze heb gemaakt en dus niets hoef te veranderen.

Die tip van de insteekbox zal ik wel natrekken (TV is ca. 2 jaar oud)

Link naar reactie

Maar.... de CI+ module i.c.m. Ziggo en i.c.m. een Samsung LED TV is nog niet 100% stabiel (wellicht geldt dat ook voor andere combi's). Dat wil zeggen: af en toe (soms 1 a 2 keer per uur, soms uren lang niet) valt het signaal even weg, krijg je de melding "gecodeerd signaal" en na enkele seconden gaat alles gewoon weer vrolijk verder.

Kinderziekte denk ik. Veel mensen posten erover op internet. Ik denk (en hoop :o) nog een paar firmware versies verder en dan zal 't wel opgelost zijn.

edit: bij een TV van ca. 2 jaar oud denk ik niet dat je een CI+ module kunt installeren. Dat is volgens mij nog veel nieuwer.

Link naar reactie
  • Administrator

@ Henk: vraag het ons dan ook niet! <_<

Maar als het jou gelukkig stemt: Henk, je hebt met UPC een prima deal gemaakt! Beetje aan de prijzige kant, maar ja, het kacheltje bij UPC moet ook blijven roken :P

;)

Dat is volgens mij nog veel nieuwer.

Was er toen volgens mij al wel, maar slechts op aantal apparaten.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Kan er bij Ferry76 in plaats van 3.0member niet Full Quote Ferry worden gezet? :P

Maar.... de CI+ module i.c.m. Ziggo en i.c.m. een Samsung LED TV is nog niet 100% stabiel

Klopt <_< mijn vader heeft precies het zelfde met een Samsung LED TV in de logeerkamer..

in het begin was het zelfs zo erg, dat ie hem 1x in de week opnieuw moest instellen omdat alle kanalen weg waren.

Link naar reactie
  • Administrator

Henk, goedkoop is duurkoop, dus blijf bij UPC

Hier toch nog een vergelijkje.

quote] Maar.... de CI+ module i.c.m. Ziggo en i.c.m. een Samsung LED TV is nog niet 100% stabiel

Ligt ook aan merk kaart icm merk tv, ik heb op mijn Panasonic 3D plasma een @SMIT CI+ kaart en heb (tot heden) nog geen problemen gehad (Ziggo)

quote] bij een TV van ca. 2 jaar oud denk ik niet dat je een CI+ module kunt installeren. Dat is volgens mij nog veel nieuwer.

Klopt voorheen was het gewoon een CI module (zonder +), toch heb ik gehoort dat het mogelijk is om hier een CI+ kaart in te steken

of hij dan geheel naar behoren werkt weet ik niet

Link naar reactie
Maar.... de CI+ module i.c.m. Ziggo en i.c.m. een Samsung LED TV is nog niet 100% stabiel (wellicht geldt dat ook voor andere combi's). Dat wil zeggen: af en toe (soms 1 a 2 keer per uur, soms uren lang niet) valt het signaal even weg, krijg je de melding "gecodeerd signaal" en na enkele seconden gaat alles gewoon weer vrolijk verder.

Mijn CI+ module icm met een Sony TV heeft de bijzondere eigenschap dat het beeld wegvalt zodra mijn Jura koffieapp bonen gaat malen... leuk als de kids TV kijken ;-) Dus uh... kan het zijn dat je buren soms 1 a 2 keer per uur koffie drinken?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in