Ga naar inhoud

Wat is tie mooi...

bridders

Aanbevolen berichten

Tja, blijkbaar zijn er heelwat die erin kwamen en dan is het nog weekend :ok:

Moet zeggen dat ik zelden zo'n rare beweringen heb gelezen als die van jou...

Sorry Bas, maar 't topic was toch al naar de kl...

Kostelijk!

Wie van jullie kan morgen deze occassion vanaf zijn/haar betaalrekening(en) betalen en nog steeds geld overhouden?

http://hoefa.nl/typo/index.php?id=32

Degenen die het kunnen zonder eerst spulletjes te verpatsen mogen hun commentaar spuien...

Jaloers? Ik? Te grappig! Ik vind die Nijenrodianen met hun jacht naar een auto die nog niet meedoet aan jaarlijkse oriëntatierit eigenlijk best wel zielig. Ze weten van gekkigheid niet wat voor Ferrari, Lamborghini, Maserati, Porsche of een exoot als Wiesmann ze nu weer moeten kopen, want stel je voor dat Jan-Willem Frederik van den Absurde toevallig hetzelfde in hun gedachten fallusverlengend statussymbool heeft. In ieder geval baalde er een als een stekker, omdat de nieuwe Wiesmann nog niet in Nederland was in September.

Ik kan een eigenaar complimenteren met zijn/haar goede smaak, maar ik ga niet kwijlen in een showroom. Ik bel de verkoper op, maak een afspraak en als het me aanstaat is het de mijne! Of het kan nog sneller gebeuren zoals met de Z3M.

En mijnheer de psychiater, blijven dromen of dromen waarmaken zijn twee heel verschillende dingen. Ambitie om iets te bereiken weer een heel andere eigenschap... en heeft daar op zich niets mee te maken. In dromen blijven hangen brengt je daarentegen geen vooruitgang.

Maar om nu terug te komen op kijken, praten, op forumpje schrijven, maar niet kopen.

Velen op dit forum hebben gevraagd om een nieuwe serie forum caps. Er zijn een paar mensen die de second generation caps hebben laten maken en deze betaald hebben op basis van de interesse die hier geuit werd. Vervolgens zijn er maar een handjevol mensen die daadwerkelijk een petje kopen. Dus dames en heren, kijk eerst eens naar jezelf, voordat je een ander afbekt!

Ik koop een Z3M voor de pret en dagelijks gebruik, 2 petjes bij Diana en Willy, omdat ik een petje nodig heb voor mijn kale knar en het hen gun. Ik zie weinig in een cluppie. En de Z3M mag gestolen, vernield of verbrand worden, dat doet me minder dan een beschadiging aan mijn oude troep. Zou ik een stationcar nodig hebben, dan ruil ik zonder pijn de Z3M in. Ik wilde een snel vervoermiddel hebben, voor mijn eigen lol. De lol heb ik gehad en heb ik overigens nog steeds met dat ding, maar lol kan ik ook met iets of iemand anders hebben. Kwestie van prioriteit en niets anders.

Link naar reactie
  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan ik zo'n t-shirt hebben met als ondertitel

and "hop" I've got a life!

:blink:

Wat is er gebeurd met de geplande serie T-shirts van "Loud Mouth Racing Team"? :ok:

Dit shirt bestaat al en is zelfs in een relevant amerikaans maandblad al besproken.

moronym4.png

Link naar reactie

tsja ik heb gelukkig nog een oud originalo petje van de eerste lichting.

Dat is maar goed ook want anders zou ik toch zeker een lening moeten aangaan voor een nieuw petje.

Maar als ik het goed begrijp mag dat niet want ik moet alles cash kunnen aftikken.

Ik zal morgen mijn huis maar weer te koop zetten want dat is ook van de bank <_<

Link naar reactie
Kostelijk!

Wie van jullie kan morgen deze occassion vanaf zijn/haar betaalrekening(en) betalen en nog steeds geld overhouden?

Degenen die het kunnen zonder eerst spulletjes te verpatsen mogen hun commentaar spuien...

In alle ernst : ikke en daar hoef ik mijn huis (hypotheekvrij) nog niet eens voor te verkopen.

Maar de MF3 is een roadster en ik ben een Qp-fan. <_<

Anyway, zo kan ik mijn mening dus blijven verkondigen...

Als je zo een afkeer hebt van dergelijke wagens en evenementen, dan moet je het topic van een bewonderaar hiervan niet misbruiken om je gal te spuien.

En zoals je nu al 2x verklaart dat je een Z3 er zomaar bijkocht en je totaal niks gevoel geeft, denk ik dat je beter je eigen forum start en je daarin terugtrekt...

Ik ken nog wel wat vrije domeinnamen : laat me allemaal met rust, patsers ; ik vind er helemaal niks aan ; enthousiasme en vrolijkheid is niet aan mij besteed...

Man, man, man, we zijn gewoon maar een bende enthousiastelingen met interesse in hetzelfde soort autos :wave:

Link naar reactie
Ik bel de verkoper op, maak een afspraak en als het me aanstaat is het de mijne! Of het kan nog sneller gebeuren zoals met de Z3M.

Ik koop een Z3M voor de pret en dagelijks gebruik, 2 petjes bij Diana en Willy, omdat ik een petje nodig heb voor mijn kale knar en het hen gun.

Ik koop mijn auto's met 1 telefoontje, flikker een oude sok leeg en ga hem halen. Niet gaan lopen mauwen over petjes. Er is hier niemand die Willy en Diane heeft verplicht dergelijke petjes te maken. Zolang er geen Boss of Armani op staat is het voor mij niet weggelegt. Je slaat door, wellicht is het slopers forum wat voor je <_<
Link naar reactie

overigens .... Bas, bedankt voor de pics <_< je weet dat ik ook gevallen ben voor de aandrijflijn van de Wiesmann. Het uiterlijk vind ik trouwens ook prachtig. Er kan commentaar zijn op afwerking en dergelijke maar het ontwerp vind ik super.

Maar goed ik zal mij in het vervolg proberen niet meer positief over deze auto uit te laten tot het moment dat ik 'm cash kan aftikken. Zal vanavond een lijstje proberen te maken waar ik nog meer niet meer over mag dromen omdat ik het niet kan betalen. scheelt in ieder geval weer in de lijst met vakantiebestemmingen. Die kan ik nog niet allemaal in één keer betalen dus ik zal er voorlopig maar ééntje uitzoeken die ik wel kan betalen en al mijn dromen daarop richten.

Link naar reactie

Ik heb een petje gekocht (van de tweede lichting) ben ik dan geen lutser? :wave:

Oh nee, ik ben ooit een keer in een Z4 :m: coupe gaan rijden bij de BMW dealer en heb de auto niet gekocht, maar heb wel de cash dat te kunnen doen. Dat zal dan wel een kwalificatie als "halve lutser" inhouden. <_<

Enne Edwin:

Maar goed ik zal mij in het vervolg proberen niet meer positief over deze auto uit te laten tot het moment dat ik 'm cash kan aftikken.

Pas je ook even je signature aan? ;) :smart:

Link naar reactie

Ik ga trouwens niet eens kijken naar een auto die ik niet cash kan of wil betalen, zoals 99% van die lutsers die op die video staan dat wel doen en alle autoshows tijdens de paasdagen aflopen. Ik vind dat zo ontzettend kansloos!

Zegt dit iets over de bezoekers van de Hoefa show? Neen

Zegt dit iets over degene die generaliserend alle bezoekers veroordeeld? Ja

Link naar reactie
Nee Ruud, jij bent gewoon een hebbert.... want je hebt niet eens een roadster en nog haar op je kop :wave:

Okay, okay, I admit: Ik ben gevallen voor de charmes van ons aller Reggie, kon geen nee meer zeggen:

IMG_1416.JPG

Ikke in een roadster? :smart: Ik moet er niet aan denken, ik ben nog liever kaal!! <_<

Link naar reactie

Het is inderdaad ouderwets gezellig op de zondag avond Shrike. Je begrijpt wel dat jij verplicht ben om mee te gaan naar Munchen. Roger is onze PR manager en die gaat er voor zorgen dat er vrouwen met het juiste profiel mee gaan. :schater:

Link naar reactie

Ik wil het je wel lenen hoor, als ik het maar snel weer terug krijg <_<

(o ja vraagje; als je er niet bij was op die dag he en je bekijkt het filmpje via youtube, ben je dan ook een lutser? Of behoor ik dan tot die 1%?)

lutsers.png

Link naar reactie

dan ben je echt bijna van het ergste soort. Net doen of je er niet bij hoort maar wel stiekum thuis meegenieten.

Het enige wat erger is is een trieste reactie posten wanneer iemand enthousiast zijn foto's van een leuke dag post.

Link naar reactie
(o ja vraagje; als je er niet bij was op die dag he en je bekijkt het filmpje via youtube, ben je dan ook een lutser? Of behoor ik dan tot die 1%?)

...dat is niet helemaal duidelijk. Volgens mij hangt dat af van:

1- of je het geld hebt om 'm zo te kopen

2- koop je normaal auto's met één telefoontje

3- hoeveel "second edition" forum petjes heb je gekocht

4- ben je kaal

Hoe je nu moet scoren op die vier punten hierboven is hetgeen onduidelijk is....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in