Ga naar inhoud

Car Clean & Shine


m coupe for life

Aanbevolen berichten

Hopelijk hebben we wel wat beter weer zaterdag, ik heb het zo gehad met dit k..weer :P

"Zaterdag wordt de dag met de hoogste temperaturen, want het kan dan 14 graden worden." aldus L1 weer... :P

Ik heb e® wel Zin in Zaterdag, eens kijken hoe een uitgebrande* Z opgepoetst kan worden... :blink:

*Let op!!! Dit kan die van jou** Zijn!!!

Het team van CarClean and Shine Zoekt Zaterdagmorgen de mooiste en best gepoetste Z uit om er vervolgens de hens in te jagen.

Na een uurtje of twee fikken (Heeft Maan's Pa geruime gelegenheid om onZe hamburgers te bakken) Zeiken*** we er met Z'n allen overheen waarna door het team van CCandS gedemonstreerd wordt hoe het beste te poetsen.

**Als beloning c.q. tegemoetkoming hoef je niet te batalen voor je roetlakverZegeling en Zul je vervolgens onsterfelijk Zijn hier op het forum... :thumbup:

***Beswaffelen mag ook maar kijk uit!!! Gefrituurde erogene Zones Zijn pijnlijk tijdens haarspeldbochtjes.

Link naar reactie
  • Reacties 246
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

heb in de eerste post de webcam van de Nürburgring geplaatst, deze is up to date, iedere minuut f5 klikken en je hebt het nieuwe beeldje!!!! :thumbup:

De sneeuw is weg! :blink::P

Emanuel, als je dit plaatje ook nog erbij zet, heb je ook de Wettervorhersage voor de Eifel:

monschau.png

Het ziet er niet goed uit voor zondag :P zaterdag is natuurlijk weer wel mooi :ok:

Link naar reactie
De sneeuw is weg! :thumbup::P

Emanuel, als je dit plaatje ook nog erbij zet, heb je ook de Wettervorhersage voor de Eifel:

monschau.png

Het ziet er niet goed uit voor zondag :blink: zaterdag is natuurlijk weer wel mooi :ok:

dat zie ik, maar als ik op teletekst kijk van de duitser, zag ik wat anders, en het verandert elke dag.

op teletekst stond gisteravond lichtbewolkt met zo nu en dan zon en rond de 9 graden :P

Maar ik hou het al 6 weken dagelijks in de gaten, mijn benen jeuken, ik wil de ring op, heb nieuw onderstel en nieuwe remmen onder de sedan die ik wil testen op de ring ;)

man man man wat heb ik een zin.........om de eerste ronde van 2009 te maken

Link naar reactie
Voor iedereen die naar de Poetsdag gaat en vanaf regio Utrecht, via de A2 richting het zuiden rijdt:

Vanaf 9.45u verzamelen bij Tankstation Bisde tussen afrit 13 en 14 langs de A2, dan rijden we gezamelijk op. Vertrek om 10.00u.

Dit punt ligt (vanuit het noorden) na de aansluiting met de A12 (tussen afrit 8 & 9) en A27 (tussen afrit 11 & 12). Vanaf hier is het nog een kleine 1.5u rijden richting het mooie Limboland (zodat Emanuel en Reggie weten hoe laat we vlaai verwachten :thumbup: ) Vermeld even in dit topic als je aanhaakt of stuur me een PM, dan weten we op wie we moeten wachten die ochtend :P

1. MdV

2. DavidsZ3 ?

3. Z3MRunner ?

4. Roodkapje ?

5. RvE pikken we onderweg op thv Echt

6. ..

7. .

Verzamelpunt

800px-Ijsselstein.JPG

Zo zien we de A2 graag :blink:

A2Diefdijk.jpg

ik zal het dagelijks ff aanpassen in de eerste post, daar heb het voor je neergezet :P

Link naar reactie

Ik haak ook aan bij station Bisde..... :thumbup::blink:

Link naar reactie
Alle gekheid op een stokje! het zal een combinatie worden van praten, poetsen, ouwhoeren, en grappen en grollen!!! :thumbup:
Mooi. Dan kom ik voor de 1e, 3e, 4e en 5e optie. Een peotspakket heb ik al, dus hoef ik ook niet te winnen ;) :wave:

En misschien nog wat inspiratie opdoen voor een testje...?

Link naar reactie
Dit ziet er in iedergeval beter uit :kicking:

Inderdaad Emanuel, ms____.png is altijd beter dan bwsrs1.png !!! :unsure:

Fingers crossed here too!! :unsure:

Link naar reactie

In alle eerlijkheid en schaamte moet ik bekennen dat ik vergeten ben om het hotel te boeken... :kicking: Vanavond snel nog werk van maken dus!

Link naar reactie
Even opletten voor degenen die van ver komen ( :schater: ) naar het zuiden:

dank je Bart!

Vanuit Utrecht kunnen jullie dan beter via A27 Breda - Tilburg - Ring Eindhoven gaan. Dan kom je niet langs Ekkerswijer

IVM de wegwerkzaamheden op de A2 is de Verzamelplaats Jutphaas. Zie mijn aangepaste post hier.

Emanuel, wil je de aangepaste Verzamelplaats ook in de eerste post aanpassen? :kicking:

Link naar reactie

Ringers onder ons opgelet, hoe laat denken we naar de ring te gaan???

ben ook actief op Nürburgring.nl en daar heb ik ook gemeld dat we komen, maar die vertrekken wel heel erg vroeg....7.00 wel te verstaan, maar dat lijkt mij wat te vroeg :kicking:

wat dachten jullie ervan om rond 8.30 aan te rijden vanaf de grens??? en kwart over 8 vanaf de markt in hoensbroek??

RvE: komt dat jou uit???

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.