Ga naar inhoud

Car Clean & Shine


m coupe for life

Aanbevolen berichten

  • Reacties 246
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi Reggie en Emanuel,

Superinitiatief, maar wij kunnen helaas niet :(.

Ga binnenkort wel even een bestelling aan jullie doorgeven want ik ben echt laaiend enthousiast over jullie poetsproducten. Heb nu de auto-shampoo en de spray-wax en dat is heerlijk spul. De z ziet er nog net zo uit als toen we de laatste keer (half jaar geleden) uit Hoensbroek wegreden. Echt 1000 x beter dan dat Meguiar's (hoe schrijf je dat... :notok: )-spul, helemaal top <_< .

Super veel plezier de 14e!

Link naar reactie

Hoi.......ik wil ook nog graag meewokken!!!! ;) :smart:

Link naar reactie

hey :drank:

als ik het goed heb ben je toch "de opa John van gebrook" :ok: zilvergrijze ZZZ met bmwzforum.nl sticker, en altijd een petje op!!! :wave:

@ Iedereen die zich heeft aangemeld, we gaan rond een uur of 6 half 7 wokken!!!!!

wij hebben gereserveer voor 25 tot 30 personen, met de mededeling dat het er 1 of 2 meer of minder kunnen zijn!!!

aangepast door m coupe for life
Link naar reactie
de demo's zullen vast ergens tussen 10.00 en 11.00 aanvangen

Wat is de exacte of uiterlijke tijd...10 uur is 10 uur. Maar 11 uur is wat aangenamer gezien de reistijd.

Nogmaals, begint het om 10 uur dan ben ik er om 10 uur.

Cheers

Link naar reactie

Hai Emanuel,

Jammer kan er niet bij zijn maar eind april kom ik naar je toe in limburg voor de speciale behandeling . Hoorde van Ruud dat jij een houten handremgreep had, thanks hoop dat Ruud het niet vergeet de volgende keer. Tot eind april.

Groetjes, Rocky Z3CRocks.

Link naar reactie
Hai Emanuel,

Jammer kan er niet bij zijn maar eind april kom ik naar je toe in limburg voor de speciale behandeling . Hoorde van Ruud dat jij een houten handremgreep had, thanks hoop dat Ruud het niet vergeet de volgende keer. Tot eind april.

Groetjes, Rocky Z3CRocks.

ja die heb ik nog die zijn we tijdens nieuwjaarsborrel helemaal vergeten om te wisselen (het was ook zo gezellig ;) )

en voor wat betreft eind april kun je me pm-en :thumbup:

Link naar reactie

Hoi,

Wij komen met z'n tweeen :wave: ;) . Zijn lid van het forum. Zou je kunnen aangeven wat de kosten zijn (zal vast wel op 1 van die 10 pagina's staan B) )

We komen alleen poetsen. Eten niet mee en gummen ook niet mee de volgende dag.

Link naar reactie

Hoi,

Had net een berichtje geschreven maar die lijkt verdwenen. Komen graag met z'n tweeen in 1 QP.

Poetsen wel mee, eten niet mee

We zijn lid van het forum, maar als er kosten aan zijn verbonden (geen probleem natuurlijk) dan hoor ik het graag.

Oeps, nu staan er twee berichtjes van mij. Sorry :wave:

Link naar reactie
Hoi,

Wij komen met z'n tweeen :wave: ;) . Zijn lid van het forum. Zou je kunnen aangeven wat de kosten zijn (zal vast wel op 1 van die 10 pagina's staan B) )

We komen alleen poetsen. Eten niet mee en gummen ook niet mee de volgende dag.

voor overdag zijn er geen kosten aan verbonden en alles wat van belang is staat in de eerste post vermeld!!! :thumbup::wave:

Hopelijk hebben we wel wat beter weer zaterdag, ik heb het zo gehad met dit k..weer :angry:

Link naar reactie
Hopelijk hebben we wel wat beter weer zaterdag, ik heb het zo gehad met dit k..weer :thumbup:

En zondag ook beter weer. De toegangspoort van de Nordschleife ziet er vanmorgen zo uit:

Nordschleife%2010-3-2009.jpg

:notworthy: :thumbup:

Er is wel iemand de ring op gegaan, dat hekje rechts stond vanmorgen eerst nog midden voor de slagboom.

hier linkje naar de actuele webcam beelden

De Ring gaat echt pas zondagmorgen 15 maart open:

Die Nordschleife ist zur Zeit bis zum 15.03.2009 um 08:00 Uhr geschlossen!

Stand: 06.03.2009 - 11:17

_

Ook lekker, er is gestrooid...

Streusalz auf der Nordschleife

Aufgrund der im Winter stattfindenden Arbeiten auf der Nordschleife, wird die Strecke in den nächsten Wochen regelmäßig mit Streusalz gegen Glätte präpariert.

In dieser Zeit können dann auch Touristenfahrten durchgeführt werden. Die genauen Öffnungszeiten der Nordschleife entnehmen Sie aber bitte nach wie vor der Internetseite.

Wir möchten Sie hiermit darauf aufmerksam machen, dass es dabei durch das Streusalz zu Verschmutzungen an Ihrem Auto kommen kann. Bevor die Motorsport-Saison beginnt, wird die Strecke jedoch wieder gründlich von den Salzrückständen befreit.

Link naar reactie
En zondag ook beter weer. De toegangspoort van de Nordschleife ziet er vanmorgen zo uit:

Nordschleife%2010-3-2009.jpg

:thumbup::wub:

Er is wel iemand de ring op gegaan, dat hekje rechts stond vanmorgen eerst nog midden voor de slagboom.

hier linkje naar de actuele webcam beelden

De Ring gaat echt pas zondagmorgen 15 maart open:

_

Ook lekker, er is gestrooid...

ze zijn daar momenteel aan het asfalteren, er zaten gaten in de weg door de vorst.

hopelijk gaat ie zondag open!!! :thumbup:

op alle forums zijn ze al aan het balen dat er telkens weer sneeuw ligt :foto:

vorig jaar rond deze tijd waren wij limbo's er zeker al een keer of 3 geweest ivm organisatie limborit special edition :notworthy:

fingers crossed voor wat betreft het weer :foto:

Link naar reactie

hey emanuel en reggie,

helaas kan ik er niet bij zijn maar ik kom ergens in april/mei voor een nieuwe behandeling!!! Kunnen jullie meteen even kijken of er krassen die laatst op mn zzz zijn gezet weg te poetsen zijn.... zal binnenkort wel ff fotootje maken misschien kan je zien of je het kan behandelen anders moet ik het sowieso eerst laten spuiten voordat ik bij jullie ben.

fijne dag allemaal!!

Link naar reactie

Voor iedereen die naar de Poetsdag gaat en vanaf regio Utrecht, via de A2 richting het zuiden rijdt:

Vanaf 9.45u verzamelen bij Tankstation Jutphaas tussen afrit 9 en 10 langs de A2, dan rijden we gezamelijk op. Vertrek om 10.00u.

Dit punt ligt (vanuit het noorden) vlak na de aansluiting met de A12 (tussen afrit 8 & 9) en voor de afrit A27 (tussen afrit 11 & 12). We vertrekken vanaf hier zodat we over de A27 richting Breda gaan, vanwege de wegwerkzaamheden op de A2. Vanaf hier is het nog ongeveer 1.5u rijden richting het mooie Limboland (zodat Emanuel en Reggie weten hoe laat we vlaai verwachten :thumbup: ) Vermeld even in dit topic als je aanhaakt of stuur me een PM, dan weten we op wie we moeten wachten die ochtend :P

1. MdV

2. DavidsZ3

3. Z3MRunner

4. Roodkapje ?

5. RvE pikken we onderweg op thv Echt

6. Snaatje/ Ans

7. ...

8. ..

9. .

Edit 12 maart 2009:

LET OP: Verzamelplaats is nu Jutphaas aan de A2, dit ivm de wegwerkzaamheden zuidelijker. Nu gaan we via de A27 Breda, Tilburg en dan richting Hoensbroek.

Zo zien we de A2 graag :blink:

A2Diefdijk.jpg

aangepast door MdV
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.