Ga naar inhoud

Munchen deel II

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Dat is top Maik :sick:

Kunnen we rustig aan naar het Zuiden knallen, terwijl we Roger af een toe weer eens richting Noorden zijn blazen in zijn....eh...Voyager-Maxi-Cosi-Special-Edition :notok:

Vergeet niet dat ook wij maar met een 2.8tje bollen... :muur:

Link naar reactie
  • Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

QUOTE((S)toploss @ 19 Feb 2009, 22:25)

Je bedoelt doktertje spelen

Jij begrijpt het tenminste

Bedankt voor deze wederom nuttige bijdragen aan de Munchen II rit heren. Ik zou me echt geen raad weten zonder deze adviezen.

Link naar reactie

Bedankt voor deze wederom nuttige bijdragen aan de Munchen II rit heren. Ik zou me echt geen raad weten zonder deze adviezen.

Zet er dan eens wat nuttige informatie in man. Wij reageren alleen op MdP zijn post omdat dit een dood topic is. Wees eens dankbaar dat wij deze kansloze rit voor jou in beeld houden :angry:

Link naar reactie
Ze voegen in ieder geval nog wat "cultuur" toe aan deze rit. In je intro is deze belangrijke component volledig verdwenen :angry:

Ach joh, als je aan hen de vraag stelt: wil je cultuur?

Dan zegt de een ja graag met satesaus en de andere wil er graag mosterd bij. :schater:

Link naar reactie

Wat lul je nou man. Wees blij dat er nog iemand vanuit de organisatie dit draadje in de gaten houd :angry: Met alleen MisDeVerkering en Z3Mrunningmate was het een saaie boel geweest :schater:
Link naar reactie
Wat lul je nou man. Wees blij dat er nog iemand vanuit de organisatie dit draadje in de gaten houd

nou nou het nutteloze deel van de organisatie meldt zich ook nog even vanuit Cokelombia... :thumbup: heb je je kinderliedjes al een beetje geoefend? :unsure:

Link naar reactie

munchenfv5.jpg

Alle 20 gereserveerde plaatsen bij de te bezoeken evenementen zijn op dit moment bezet.

In tegenstelling tot vorig jaar, is er op de gekozen data geen mogelijkheid om met een grotere groep langs te komen bij de fabrieken.

Wij zitten dus vol en sluiten daarom bij deze de inschrijvingsmogelijkheid voor Munchen II. :kisstogether:

Link naar reactie

Ik sprak vanmiddag Martijn, over of dit tripje naar een BMW dealer er nog ergens tussen past...

Bij deze dealer staat namelijk deze :kisstogether:

2368084.jpg

2368156.jpg

Deze staat er al sinds juli 2008. Prijs begon op 34K, inmiddels zit ie op 27.7K. Tegen de tijd dat we in juni 2009 zitten zal ie wel 20K kosten, want wie wil er nu een groene coupe met beige leder :rant: (al dat hout op het dashboard moet alleen even bij Arno langs, zal ik het Tiefgrun of zwart metallic laten maken? :hamer: )

Link naar reactie
Ik sprak ......laten maken? :hamer: )

Op de vrijdag is er genoeg ruimte om hier een bezoek aan te brengen.

Lekker proefrachen op de autobahn met de andere 19 Z-tjes en dan met smeulende remmen weer terug brengen. :kisstogether:

Ik heb er alweer zin in.

Link naar reactie

Simone zei al dat ik dan niet in onze eigen groen-met-beige coupe moet aankomen. Dan gaat de geloofwaardigheid van je "het is een mooie auto voor een mooie prijs, maar die kleur en het interieur zijn :hamer: , je moet toch wat met prijs doen" verhaal natuurlijk onderuit... :kisstogether:

Die gezamelijk proefrit zie ik wel zitten, weet je meteen of ie het goed doet :rant:

Link naar reactie
Simone zei al dat ik dan niet in onze eigen groen-met-beige coupe moet aankomen. Dan gaat de geloofwaardigheid van je "het is een mooie auto voor een mooie prijs, maar die kleur en het interieur zijn :hamer: , je moet toch wat met prijs doen" verhaal natuurlijk onderuit... :kisstogether:

Die gezamelijk proefrit zie ik wel zitten, weet je meteen of ie het goed doet :rant:

Hij reed lekker mijnheer de dealer maar ik moet er nog even over nadenken. Auf wiedersehen.

3-7-04.jpg

Link naar reactie
Opvolger? Maikel, je weet toch... :rant:

Vriendje voor onze ZZZ :hamer:

I know, I know, maar de ZZZ moet je dan gewoon mooi onder het laken zetten en de sleutel veilig opbergen. Schiet de waarde meteen de hoogte in :kisstogether: maar daar heb je natuurlijk niks aan als je hem nooit meer van de hand zal doen. Stom van me :sick:

Link naar reactie

als deze uitzendinggemist link het weer doet, kun je een stukkie zien over een BMW dealer in Munchen (degene waar deze z4 staat???) met een belachelijke hoeveelheid scherpgeprijste occasions. Het is natuurlijk kwelling ten top, want wij mogen er alltijd een paar tienduizend bijlappen zodat onze raamambtenaren weer wat te potverteren hebben, maar misschien wel leuk om te bekijken.

Het gaat om het stukkie over de geluidsengineering van BMW waarbij zijdelings over deze dealer wordt gesproken en over BMW Welt.

Link naar reactie

als ik die ZZZZ QP zo zie, zou ik niet tot juni wachten... helemaal jullie kleur & uitvoering :kisstogether: , daar vind je er niet snel een 2e van :rant: als je een lift nodig hebt hoor ik het wel :hamer:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.