Ga naar inhoud

Munchen deel II

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Pfffffffff moet ik je nou vanuit Colombia die gele zwembroek nog gaan uitleggen :lol2: Nou vooruit, Drie Roelvink, ANWB commercial gele zwembroek :lol2:

Aha, daarom ken ik het niet. Het is iets van TV. TV is zoooo vorige eeuw. Als ik iets wil zien ga ik naar http://www.projectfree.tv of iets dergelijks en kijk wat ik wil wanneer het mij uitkomt (zonder Dries Roelvink reclame blokken). Eigenlijk ken ik Dries alleen van Geenstijl :wacko: :sick:

Link naar reactie
Aha, daarom ken ik het niet. Het is iets van TV. TV is zoooo vorige eeuw. Als ik iets wil zien ga ik naar http://www.projectfree.tv of iets dergelijks en kijk wat ik wil wanneer het mij uitkomt (zonder Dries Roelvink reclame blokken). Eigenlijk ken ik Dries alleen van Geenstijl :wacko: :sick:
Je bedoelt dat je nog geen schotel aan je balkonnetje hebt hangen in die pauper buurt van je... hallo is daar iemand het is 10 voor negen GVD :lol2:
Link naar reactie
Je bedoelt dat je nog geen schotel aan je balkonnetje hebt hangen in die pauper buurt van je... hallo is daar iemand het is 10 voor negen GVD :sick:

Als je skype installeert, gaat Schuth je om 3 uur in de nacht bellen. Gaat geweldig zegt die. :wacko::schater:

Link naar reactie
Je bedoelt dat je nog geen schotel aan je balkonnetje hebt hangen in die pauper buurt van je... hallo is daar iemand het is 10 voor negen GVD :rolleyes:

ik kijk net op yt en zie waarom jij het clipje zo goed kent. Ze hebben ook een probleem met de hoeveelheid olie ..

Link naar reactie

Een paar huishoudelijke mededelingen :) (nu die lange weg is komen er ineens zaken van de grond ;) )

Gegevens

- degenen die dit jaar voor het eerst meegaan of van wie gegevens ontbreken, krijgen binnenkort een PM van Z3MRunner met het verzoek om volledige naam, email en GSM nummer door te sturen.

Hotel

- inmiddels zijn we er uit met het hotel in Munchen (zelfde als vorig jaar). Onze tarieven zijn EUR 85 per nacht voor een single room en EUR 99 per nacht voor een double room, uiteraard inclusief ontbijt in Amalienburg. Voor details zie hotel en plaatjes. Maak ajb geen reservering op de site (is duurder), de organisatie regelt de reservering voor je! Wel zelf betalen, uiteraard :schater: hierover later meer in PM aan de deelnemers.

Voorschotje

- voor de fabrieksbezoeken en de hotelreservering, zullen we de deelnemers binnenkort vragen een klein voorschotbedrag over te maken. Dit om de reserveringen te bevestigen. Hierover krijg je een aparte PM met details. :m:

Afhakers

- let op: vorig jaar waren er helaas een paar last minute afhakers. Kan gebeuren :m: maar: je houdt een plekkie voor een ander onnodig bezet :fiew: en dat wordt niet echt op prijs gesteld. Er kunnen dit jaar 20 m/v mee. We vragen iedereen dit jaar vooraf even goed na te denken of je echt meekan (of meewil, meemag, meedurft, geld hebt voor een paar volle tankjes, je lagerschalen fit zijn, je een geldig paspoort hebt, geen gezochte crimineel bent in Duitsland etc) vóórdat je je aanmeldt. Dit bespaart ons nl. veel gedoe, onnodige kosten en scheve gezichten :thumbup: als je nu op de deelnemerslijst staat en twijfels hebt, laat het ons dan nu weten ipv 1 dag voor vertrek :rolleyes:

Groeten

Z3MRunner, MdV en die andere kerel hoe heet ie ook alweer ... ow ja Z3MRoadster, live vanuit Cali.

Link naar reactie
Gegevens

- degenen die dit jaar voor het eerst meegaan of van wie gegevens ontbreken, krijgen binnenkort een PM van Z3MRunner met het verzoek om volledige naam, email en GSM nummer door te sturen.

Check! :thumbup: Is bekend bij MDV/Z3MRunner (Lange heeft ze ook gehad maar is vast alles vergeten op te slaan... :rolleyes: )

Afhakers

of je echt meekan (of meewil, meemag, meedurft, geld hebt voor een paar volle tankjes, je lagerschalen fit zijn, je een geldig paspoort hebt, geen gezochte crimineel bent in Duitsland.....

......of je op 1 persoon na de enige bent met minder dan 200pk en dus een voorsprong van een uur nodig hebt.... :fiew:
Link naar reactie
(of meewil, meemag, meedurft, geld hebt voor een paar volle tankjes, je lagerschalen fit zijn, je een geldig paspoort hebt, geen gezochte crimineel bent in Duitsland, kinderstoeltje achterin hebt :rolleyes: etc) Z3MRunner, MdV en die andere kerel hoe heet ie ook alweer ... ow ja Z3MRoadster, live vanuit Cali.
:fiew: Jullie kunnen ook niets zonder mij :thumbup:

@mister gramatica het is niet ow ja, het is oh ja :m:

Link naar reactie
Dus als ik goed tel, dan kunnen nog maar 3 zich aanmelden....? :rolleyes:

Het blijkt al helemaal vol te lopen met die fabrieksbezoeken. We hebben met wat kunst en vliegwerk in totaal 18 bezoekers kunnen claimen. Als het meer mensen worden zullen we een nieuwe poging moeten doen maar kan ik (nog) geen garanties geven dat het lukt. ik vermoed dat ik tot 20 kan claimen. Grote groepen kunnen niet meer geboekt worden op de vrijdagen. Het is blijkbaar zeer populair.

Link naar reactie
Hoe je niet laat is het daar nu man? Moet je Beau niet in bad doen?
:thumbup: Als ik het goed begrijp vraag je hoe laat het hier is. Wel het is hier 15.01uur in de middag. Badje gebeurt, hij lig nu met zijn duim in zijn harser een potje te dromen op mijn kosten :rolleyes::schater:
Link naar reactie
:thumbup: Als ik het goed begrijp vraag je hoe laat het hier is. Wel het is hier 15.01uur in de middag. Badje gebeurt, hij lig nu met zijn duim in zijn harser een potje te dromen op mijn kosten :rolleyes::schater:

Ah en jij zit met een long drink langs de pool in de zon. Life sucks :schater::schater:

Link naar reactie
Ah en jij zit met een long drink langs de pool in de zon. Life sucks :schater::schater:

.... terwijl hier in la belgique de regen met bakken uit de hemel valt... :rolleyes:

Op z'n zachtst uitgedrukt: kl*teweer :schater:

Link naar reactie
Z3M met G-Power spoilersetje.

Setje is trouwens te koop voor de liefhebbers? :wave:

Héééééééyyyyyyyyyyy..........Is dat niet van Yücel ???

BoyZZZ & GirlZZZ...Dit is een heftig mooi tripje waar ik maar wát graag bij Zou Zijn als ik de mogelijkheid had, fantastisch!!!

Link naar reactie
Dit is een heftig mooi tripje waar ik maar wát graag bij Zou Zijn als ik de mogelijkheid had, fantastisch!!!

Als je nog een ride zoekt, is de navigator-seat van onze dikbil voor je beschikbaar Frido, geen probleem. :ok:

Als het vanwege de Pap is, dan ligt het natuurlijk anders. :wave:

Link naar reactie
......of je op 1 persoon na de enige bent met minder dan 200pk en dus een voorsprong van een uur nodig hebt.... :sick:

Ach ik ben de beroerdste ook niet, zal me ook aanmelden heb je er een lotgenoot bij.... :notok:

Even afwezig geweest en zie dat al het nutteloze gebrabbel nu serieze vormen begint aan te nemen. Natuurlijk ben ik er dit jaar ook weer graag bij, :muur: wel met ander gezelschap. Kom samen met een vriend van me.

2 personen. Maik & Matthijs.

Link naar reactie
Ach ik ben de beroerdste ook niet, zal me ook aanmelden heb je er een lotgenoot bij.... :notok:

Even afwezig geweest en zie dat al het nutteloze gebrabbel nu serieze vormen begint aan te nemen. Natuurlijk ben ik er dit jaar ook weer graag bij, :sick: wel met ander gezelschap. Kom samen met een vriend van me.

2 personen. Maik & Matthijs.

Check, jullie staan erbij. Op dit moment is een van jullie twee, nummer 19.

We hebben 18 bezoekers voor de BMW fabriek gealloceerd en gaan een poging doen om ook nr. 19 in te schrijven maar daar kan ik nog niets van zeggen.

Link naar reactie
Ach ik ben de beroerdste ook niet, zal me ook aanmelden heb je er een lotgenoot bij.... :muur:

Dat is top Maik :sick:

Kunnen we rustig aan naar het Zuiden knallen, terwijl we Roger af een toe weer eens richting Noorden zien blazen in zijn....eh...Voyager-Maxi-Cosi-Special-Edition :notok:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.