Ga naar inhoud

Munchen deel II

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mag ik alvast de loftrompet opsteken voor de organisatie. Jullie zijn gek dat je er aan begint, maar de getoonde flexibiliteit en verdere tijdsinvesteringen, te herleiden uit de agenda, worden erg gewaardeerd. :muur:
Er is er maar 1 flexibel in die organisatie Bart, dat zou jij toch moeten weten :lol:
Link naar reactie
Vorig jaar was het redelijk geregeld omdat Roger zich ermee bemoeide. Omdat de afspraak van zondag in Dedemsvaart niet doorging en de Grote Organisator daardoor buiten spel is gezet zit je nu in de problemen.
Nou vooruit maar Frank, ik doe de volgende keer wel het rokje aan :muur:
Link naar reactie

Waarde forumleden,

We hebben wat pm verkeer achter de kiezen en merken dat we niet aan ieders wensen kunnen voldoen.

E.e.a. afwegende hebben we besloten om te gaan voor de datum waarbij we aan de wensen van de meeste leden kunnen voldoen.

De munchen II rit wordt definitief gepland op: 25-26-27 juni 2009 (Do-Vrij-Zat)

Link naar reactie
Er is er maar 1 flexibel in die organisatie Bart, dat zou jij toch moeten weten :D

he he eindelijk iemand die ziet hoe flexibel ik ben :schater:

De komende weken zullen we regelmatig updates doorvoeren in de eerste post, bijvoorbeeld over het boeken van de hotelovernachtingen in Munchen. Inmiddels ben ik druk bezig de optie op de kamers te regelen voor de periode 25-26-27 juni en er een mooi tarief uit te slepen voor die 2 nachtjes ;) .

Boeken zal waarschijnlijk weer rechtstreeks bij het hotel gebeuren aan de hand van een boekingscode die je moet invoeren op de site. Hierover binnenkort meer :ok: Let wel, boeken is meegaan! :ok:

Hou dit topic dus in de gaten als je je aangemeld hebt of van plan bent aan te melden! :ok:

Link naar reactie
Ik zie dat we voor enkele leden wat bezoeken aan bepaalde clubs moeten gaan inplannen. :schater:
;) Bart en ik duiken gewoon een kroeg in. De rest is bekent... :ok: Hebben wij geen club voor nodig :ok: De dames rennen vanzelf achter ons aan naar het toilet :ok:
Link naar reactie
;) Bart en ik duiken gewoon een kroeg in. De rest is bekent... :ok: Hebben wij geen club voor nodig :ok: De dames rennen vanzelf achter ons aan naar het toilet :ok:

Martijn heeft inmiddels toch een ander begreep ik gisteren van je :schater:

Link naar reactie

Tussen al het "was sich liebt das neckt sich" slappy.gif geklets :angry: :

Munchenrit II + 1 Coupe met 1 RvE (maar zonder zijn mizzz coupe -_- )

Link naar reactie
Munchenrit II + 1 Coupe met 1 RvE (maar zonder zijn mizzz coupe ;) )

Super Ruud! :angry:

Van zodra ik in maart bij mijn nieuwe werkgever begin, vraag ik meteen mijn vakantie aan. Moet goedkomen.

Inderdaad wel jammer dat Simone er niet bij zal zijn. Maar ach, er worden toch geen foto's genomen, kan je je eens lekker laten gaan -_-

Link naar reactie

munchenfv5.jpg

Update

We hebben bevestiging van de fabrieken binnen. Het blijkt nu al lastig te zijn om in Juni plaatsen te alloceren voor de rondleidingen.

Op dit moment hebben we 20 personen voor de Wiesmann en 18 personen voor de BMW fabriekstour kunnen vastleggen. BMW zat zelfs sinds afgelopen weekend plots vol maar daar hebben we een (legale) list voor bedacht.

Iedereen die zich al heeft opgegeven krijgt gegarandeerd de full package.

Indien we boven de 18 komen gaan we zeker ons best doen maar daar kan ik, qua fabrieksbezoeken, (nog) geen garanties voor afgeven.

Er is blijkbaar veel interesse voor dit soort bezoeken.

DEELNEMERS tot nu toe:

• MDV (2 personen)
  • Z3MRoadster
  • Z3MRunner
  • Nadia en Edwin
  • Stoploss (2 personen)
  • Arno (2 personen)
  • MDS Z3 2.8 (2 personen)
  • Maarten
  • The Shrike (2 personen)
  • RVE

Link naar reactie
munchenfv5.jpg

Update

We hebben bevestiging van de fabrieken binnen. Het blijkt nu al lastig te zijn om in Juni plaatsen te alloceren voor de rondleidingen.

Cool, dat had ik niet verwacht... -_-

Dan zal het wel de moeite zijn he :angry:

Link naar reactie
Die garantie kan ik je zeker geven. :angry:

Om je vast lekker te maken:

Dat gaat mooi vanzelf! Dat spuitwerk is wel ongelooflijk...

Link naar reactie

Ik mis in de agenda overigens wel de momenten waar de beloofde schone deernes worden aangepeild.

p.s. Is een gesprekje met Adriaantje ook mogelijk? Kan ik hem vertellen wat wel goed is en wat niet. Kan hij vast wat van leren.

Link naar reactie

munchenfv5.jpg

Update

DEELNEMERS tot nu toe:

• MDV (2 personen)
  • Z3MRoadster
  • Z3MRunner
  • Nadia en Edwin
  • Stoploss (2 personen)
  • Arno (2 personen)
  • MDS Z3 2.8 (2 personen)
  • Maarten
  • The Shrike (2 personen)
  • RVE
  • CFQPe

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.