Ga naar inhoud

Munchen deel II

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ergens in februari zou voor mij helemaal te gek zijn :kisstogether:

Al moeten de data in april ook wel haalbaar zijn voor me...

Link naar reactie
De Zuid-Zuid Hollanders moeten natuurlijk helemaal geen inspraak hebben :m:

Waar zat ik ook met m'n hoofd... <_<

Aim so solly... :kisstogether:

Link naar reactie
Of moet ik nu gvd ook nog winterbanden kopen :muur:

Maar nee, die zomerbanden kunnen het heus wel trekken, tenzij jij natuurlijk moeilijkheden hebt met die brute :lol: paardjes onder je motorkap... :blink:

Maar OT: Heel februari kan voor mij. Maart ligt zeer moeilijk daar ik dan net bij een nieuwe firma begin. Zo meteen vakantie aanvragen is niet echt je dat he... Verder zou april dan wel moeten lukken en alles wat daarna komt. Enkel laatste week van juli en eerste week van augustus is verder bezet.

We horen het wel! :D

Link naar reactie
Fijn zo'n inkoppertje voor Roger, nou kom maar lange!
Nou vooruit maar. Of die (S)toploss nou met zomer of winterbandjes rijd, problemen heeft hij sowiezo. Hij kan namlijk niet rijden :muur:

PS, ik heb 25, 26 en 27 juni voorgelegt aan de opper organisator. Blijkbaar is hij zo onder de indruk van mijn gedram om de datum te verplaatsen, dat hij zich niet meer durft te vertonen :blink:

Link naar reactie
Nou vooruit maar. Of die (S)toploss nou met zomer of winterbandjes rijd, problemen heeft hij sowiezo. Hij kan namlijk niet rijden :muur:

PS, ik heb 25, 26 en 27 juni voorgelegt aan de opper organisator. Blijkbaar is hij zo onder de indruk van mijn gedram om de datum te verplaatsen, dat hij zich niet meer durft te vertonen :blink:

Deze datum zou heel goed kunnen. Moet eerst even e.e.a. afstemmen voordat we dit voorstellen. Het moet hier natuurlijk geen tombola worden. :lol:

Ik heb al PM dat ook op deze datum sommige mensen niet kunnen.

Link naar reactie
Deze datum zou heel goed kunnen. Moet eerst even e.e.a. afstemmen voordat we dit voorstellen. Het moet hier natuurlijk geen tombola worden. :sick:

Ik heb al PM dat ook op deze datum sommige mensen niet kunnen.

Je doet het jezelf aan Yangkie. Vorig jaar was het redelijk geregeld omdat Roger zich ermee bemoeide. Omdat de afspraak van zondag in Dedemsvaart niet doorging en de Grote Organisator daardoor buiten spel is gezet zit je nu in de problemen. Het was vorig jaar al discutabel of wij jullie opnieuw de eer zouden gunnen om dit te organiseren maar dit is echt de laatste keer :newblush:

Link naar reactie
Je doet het jezelf aan Yangkie. Vorig jaar was het redelijk geregeld omdat Roger zich ermee bemoeide. Omdat de afspraak van zondag in Dedemsvaart niet doorging en de Grote Organisator daardoor buiten spel is gezet zit je nu in de problemen. Het was vorig jaar al discutabel of wij jullie opnieuw de eer zouden gunnen om dit te organiseren maar dit is echt de laatste keer :newblush:

Zoveel dommigheid in 1 post is uniek en dus best het herhalen waard. :schater:

Link naar reactie
Je doet het jezelf aan Yangkie. Vorig jaar was het redelijk geregeld omdat Roger zich ermee bemoeide. Omdat de afspraak van zondag in Dedemsvaart niet doorging en de Grote Organisator daardoor buiten spel is gezet zit je nu in de problemen. Het was vorig jaar al discutabel of wij jullie opnieuw de eer zouden gunnen om dit te organiseren maar dit is echt de laatste keer :sick:

Ik begrijp dat dit een open sollicitatie is, naar aanleiding van mijn melding dat dit de laatste keer is dat wij het organiseren? :schater:

Na een rayonhoofden overleg, mag ik u feliciteren met het feit dat Munchen III in 2010 geheel door uw organisatie opgepakt mag worden.

De rayonhoofden hebben veel vertrouwen in uw organisatietalent, het vermogen om cohesie binnen een gemeenschap te bevorderen, uw diplomatie en vooral het grote draagvlak bij elk forumlid en we kijken nu al uit naar de tijden die gaan komen. :newblush:

De champagne kan vandaag dus knallen binnen uw organisatie.

De rayonhoofden West, Midden en oost Nederland.

Link naar reactie

Hallo Organisatie,

Wanneer valt de beslissing over de definitieve datum??

Het is mij overigens om het even, ik ga zowiezo mee!

Moet alleen even rekening houden met mijn verlof aanvraag op het werk.

Ik hoor het wel als de "dames" hier uitgekibbeld zijn. :schater:

Groeten Maarten :newblush:

Link naar reactie
Hallo Organisatie,

Wanneer valt de beslissing over de definitieve datum??

Het is mij overigens om het even, ik ga zowiezo mee!

Moet alleen even rekening houden met mijn verlof aanvraag op het werk.

Ik hoor het wel als de "dames" hier uitgekibbeld zijn. :schater:

Groeten Maarten :newblush:

Beste Maarten, uiterlijk morgen zal de definitieve datum bekend zijn.

Link naar reactie
10791_3_468.jpeg

Restaurant Waldgeist (Riessengross) :schater:

Ik heb bij de vorige helletocht begrepen dat we mensen onder ons hebben met een hart-en-vaat-ziekten verleden. Is dit wel zo'n goed idee dan????

:P :sick: :newblush:774.gif

p.s. ik krijg wel een beetje de jeuk van die glazige vissenogen. Ik hoop dat ze er niet meer werkt.

Link naar reactie
Ik heb bij de vorige helletocht begrepen dat we mensen onder ons hebben met een hart-en-vaat-ziekten verleden. Is dit wel zo'n goed idee dan????

:fiew: :ph34r::muur:774.gif

p.s. ik krijg wel een beetje de jeuk van die glazige visseogen. Ik hoop dat ze er niet meer werkt.

Die mensen sporten tegenwoordig 5 tot 6x per week en eten hoofdzakelijk nog dat groene gebladerte wat erop zit. Niet omdat het zo gezond is maar om het aantal Kg per Pk te reduceren zodat de vrij onaantastbare voorsprong gehandhaafd blijft (FrankieQP komt eraan!) :lol:

Link naar reactie
Die mensen sporten tegenwoordig 5 tot 6x per week en eten hoofdzakelijk nog dat groene gebladerte wat erop zit. Niet omdat het zo gezond is maar om het aantal Kg per Pk te reduceren zodat de vrij onaantastbare voorsprong gehandhaafd blijft (FrankieQP komt eraan!) :lol:

Ok, ik dacht dat je dat deed om je nieuwe minnares te veroveren...

:muur::ph34r:

Link naar reactie
Je bent goed op de hoogte. Is dit een best guess of heb je Roger vanmorgen gesproken :muur:

:lol: was een gok, maar niet moeilijk, want mannen doen uiteindelijk alles wat ze doen maar voor 1 ding: "Show me the p*ssy" (vrij naar Jerry Maguire). Daar kunnen we niks aan doen. Dat is evolutie at work.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.