Ga naar inhoud

Munchen deel II

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

:D WTF?? Wat wil je hiermee zeggen? :wave:

Zie eerst zelf maar eens de boel bij elkaar te houden en tegelijk op de eindbestemming :schater:

Joh, wij hebben ritten georganiseerd en daarbij lag soms het hele organisatie team te slapen langs de snelweg. En wat denk je: alles ging gewoon door in BMW Welt dankzij het profi draaiboek.

Waarschijnlijk maken we dit jaar ook alleen een draaiboek en gaan we zelf ook niet meer mee. :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waarde forumleden.

In het eerste bericht is de outline van Munchen II geplaatst.

Als je ook gek bent van Fun, techniek, lekker rijden op de autobahn, Warsteiner bier, dineren, Lutsers, lol maken, even van de planeet wilt zijn en autofabrieken van binnen wilt zien, geef je dan op. :rolleyes:

Dit is de laatste keer dat we het organiseren.

Link naar reactie

wat zijn jullie ook een loosers en prutsers!! Precies zo'n leuk weekend plannen in 1 van de weinige weekenden dat ik niet kan. Sorry, dit gaat niet lukken. Ik weet niet of de rest dan nog wel wil, maar ik kan niet mee...

:kisstogether:<_<:m:

Link naar reactie
wat zijn jullie ook een loosers en prutsers!! Precies zo'n leuk weekend plannen in 1 van de weinige weekenden dat ik niet kan. Sorry, dit gaat niet lukken. Ik weet niet of de rest dan nog wel wil, maar ik kan niet mee...

:(:(:(

:kisstogether:<_<:m: mijn partner in crime gaat niet mee. Stelletje prutsers van de organisatie hier. Regel een andere datum, ik schijn ook te moeten oppassen. Mevrouw heeft dan een beurs GVD
Link naar reactie
Sorry, dit gaat niet lukken. Ik weet niet of de rest dan nog wel wil, maar ik kan niet mee...

In dat geval gaat het misschien toch nog lukken met de verlofdagen... :kisstogether:

Link naar reactie
:kisstogether:<_<:m: mijn partner in crime gaat niet mee. Stelletje prutsers van de organisatie hier. Regel een andere datum, ik schijn ook te moeten oppassen. Mevrouw heeft dan een beurs GVD

Is het misschien een idee dat jij ook gewoon al je posts wist. Schijnt erg cool te zijn de laatste tijd en dan heeft het forum direct 50% meer schijfruimte. Bal gehakt. :(

Link naar reactie
Als er teveel mensen niet kunnen hebben we nog een alternatieve datum. Eens kijken welke smoesen er dan verzonnen worden. :schater::schater:

Edwin heeft een presentatie van zijn opleiding en ik kan geen vrij krijgen want mijn collega heeft al vrij

:rolleyes::kisstogether::rolleyes:<_<:m::(:(:( ?????

Link naar reactie
Eens kijken welke smoesen er dan verzonnen worden. :schater::schater:

Mijn dochter heeft de week erna "meivakantie" dus alle verlofdagen zijn al op in die periode!! :kisstogether:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.