Ga naar inhoud

Munchen deel II

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die jungs sind wieder da :schater::schater:

Helemaal top :blink:

Hoort het "Arno Elfje" geen elfenpakje aan te hebben met een mooie pakkende tekst. Iets als "Lick my mery Christm Ass" :wub:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dit ziet er alvast geweldig uit... :thumbup:

Als het voor jullie in orde is, zouden mijn vriendin en ik graag meegaan! (onder voorbehoud van de datum uiteraard)

Dan kan ik ook enkele forumleden eens irl ontmoeten! :thumbup:

Groeten

Maikel

Link naar reactie

He, top Maikel als jullie meegaan. :thumbup:

Het is even rustig met de organisatie ivm drukte op het werk maar het gaat zeker gebeuren en we gaan zeker lol maken.

Dit ziet er alvast geweldig uit... :thumbup:

Als het voor jullie in orde is, zouden mijn vriendin en ik graag meegaan! (onder voorbehoud van de datum uiteraard)

Dan kan ik ook enkele forumleden eens irl ontmoeten! :thumbup:

Groeten

Maikel

Link naar reactie
He, top Maikel als jullie meegaan. :thumbup:

Het is even rustig met de organisatie ivm drukte op het werk maar het gaat zeker gebeuren en we gaan zeker lol maken.

Ik kijk er al naar uit :thumbup:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Die drukte is nou toch wel over B) Het wordt tijd dat er eens wat concreets wordt geregelt hier, die vage afspraken hebben we niets aan :cooltext:

zat jij ook niet gewoon in de organisatie? ... :thumbup:

Link naar reactie
Ja dat klopt, maar voordat ik met bijzonder verlof ga wil ik even mijn collega's wakker schudden. Delegeren heet dat :cooltext:

volgens mij iets te lang boven die inktpatronen gehangen of zo...? de groeten met je delegeren, lekker zelf aan de bak of je wordt de organisatie uitgelutserd B)

Link naar reactie
Die drukte is nou toch wel over B) Het wordt tijd dat er eens wat concreets wordt geregelt hier, die vage afspraken hebben we niets aan :cooltext:

Ja, Schuth mag je een keer met de profi's meedoen komt er weer niets uit je handen. :thumbup:

De route moet nu zeker via legoland gaan verlopen. :schater:

Link naar reactie

De 2009 editie van de Munchenrit hangt in de lucht... B) inmiddels lekker heen en weer gemail binnen de organisatie over de geplande datum (geheimpje), bestemmingen, hotels, stops etc. Aanmeldtopic met alle details zal de komende weken volgen :ok:

1 ding is zeker, wordt weer een mooi feestje deze lente! :kicking: voor een sfeerimpressie 2008 dikke l#l, drie bier! s50 rijders hebben nog een paar maandjes om de lagerschaaltjes in top conditie te brengen! -_-

MdV/ Z3MRunner/ Z3MRoadster

Link naar reactie
De 2009 editie van de Munchenrit hangt in de lucht... B) inmiddels lekker heen en weer gemail binnen de organisatie over de geplande datum (geheimpje), bestemmingen, hotels, stops etc. Aanmeldtopic met alle details zal de komende weken volgen :ok:

1 ding is zeker, wordt weer een mooi feestje deze lente! :kicking: voor een sfeerimpressie 2008 dikke l#l, drie bier! s50 rijders hebben nog een paar maandjes om de lagerschaaltjes in top conditie te brengen! -_-

't is niet netjes om jezelf vooraan te zetten Martijn. Dat je de forumfreak achteraan zet is wel correct (want die doet er toch niets aan)

Link naar reactie

Fantastisch, ben benieuwd :drank:

Tof dat jullie er zo mee bezig zijn hoor, TOP! :wave:

Link naar reactie
Fantastisch, ben benieuwd :kicking:

Tof dat jullie er zo mee bezig zijn hoor, TOP! -_-

We zijn er mee bezig en we krijgen zeer waarschijnlijk de unieke mogelijkheid om bij meer dan een autofabriek in de daadwerkelijke productie omgeving te gaan kijken. Het is dus wel voor de echte fijnproefers/petrolheads. :ok:

Link naar reactie
We zijn er mee bezig en we krijgen zeer waarschijnlijk de unieke mogelijkheid om bij meer dan een autofabriek in de daadwerkelijke productie omgeving te gaan kijken. Het is dus wel voor de echte fijnproefers/petrolheads. :ok:

RespectA :kicking:

aligql6.jpg

Link naar reactie
Yo, en gaat you Bitch ook mee naar Munchen?

Yo, as ai oalways sae, she cums with mi, fo pleasah, you dig me :kicking:

Az a matter a fact, I bring all mi bitches...

ali0imgassistcustomvw8.jpg

Link naar reactie

Aan het andere eind van het cool-spectrum zitten deze jongens (maar eigenlijk zijn ze net zo cool als Sascha Baronni)

ik kwam ze op een verloren zondagochtend tegen op discovery channel. Ik wist eerst niet waar ik naar keek, maar heb nu al een paar keer gekeken. Echt heerlijke zondagochtend humor, en deze Duitse vrienden zijn echt compleet automaf, dus ik denk dat de rit ook langs Neuwied im Westerwald moet gaan om een tribute te maken.

Link naar reactie

:D WTF?? Wat wil je hiermee zeggen? :wave:

Ja, Schuth mag je een keer met de profi's meedoen komt er weer niets uit je handen. :m:

Zie eerst zelf maar eens de boel bij elkaar te houden en tegelijk op de eindbestemming :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.