Ga naar inhoud

Munchen deel II

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:schater::schater: zat er al op te wachten ja.

Weet niet of er een :drank: -roadster zal staan. we gaan het hopelijk zien.

Kennis van mij is er twee weken terug geweest en er stond een blauwe M Roadster in dat museum. Foto van hem:

20081115dsc0966050cg9.jpg

(en wat een prachtwagen die E30 M3 erachter!!)

Overigens was hij ook in een Porsche museum geweest maar dat stelde echt geen kont voor. Stonden een paar auto's en dat was het. Hij zei dat ze nog bezig waren met dat nieuwe museum.

Link naar reactie
Overigens was hij ook in een Porsche museum geweest maar dat stelde echt geen kont voor. Stonden een paar auto's en dat was het. Hij zei dat ze nog bezig waren met dat nieuwe museum.

Klopt, dat is ook de reden waarom we nu gaan en niet vorig jaar.

Link naar reactie
Ofterwijl ik heb de jongens wat huiswerk meegegeven en heb de planning voor de rit gemaakt. Het wordt helemaal geweldig wij hebben er zin in :thumbup: Aankomende week komt de verdere planning in dit topic samen met de datum.

Graag ja. Wie plant er nou een rit op een nationale feestdag, dan is alles dicht. :D

Wordt nog wat met die planning. :m:

Link naar reactie
Graag ja. Wie plant er nou een rit op een nationale feestdag, dan is alles dicht. :D

Wordt nog wat met die planning. :m:

jij zou toch beter moeten weten :thumbup:

geef 'die planner' een Grolsch beugel, dan weet je genoeg... :schater:

Grolsch_beugel_e.jpg

Link naar reactie
Marcel, die educatieve culturele uitstapjes zijn niet echt saai hoor.

Vooruit tweede sneak preview: De twee loudmouths hebben al wat research gedaan.

Kijk............ Yankee, dat gaat erop lijken.

Een beetje gein in de brouwerij en nog meer ondeugende onderdelen in de rit, dan ben ik van de partij.

Een beetje naar die domme auto's zitten koekeloeren die ik toch niet kan betalen :fiew: is net zo vervelend als wakker worden met de kwast in je hand en verf op je buik.

Toch leek die blonde met dat zwarte donsje onder de neus verdacht veel op een vent, ach....... f@ck it als het maar gewillig is. :schater: ;)

Ben een beetje jaloers op Frank (voor mij Frenk) z'n score :schater:

Link naar reactie

't wordt toch niks met deze gozers Marcel. Veel te braaf. Ik noem geen namen want ik heb er een hekel aan om mensen te beschadigen. Daarom:

#1 Kan geen flesje Grolsch openmaken

#2 Slaat zijn vrouw met domstrebes

#3 Is interieurarchitect en koopt bloemen voor zichzelf

#4 Durft zijn vrouw niet te vertellen dat de ///M is opgeblazen

Usw, Usw

Ik stel dus voor dat wij samen maar iets gaan organiseren

Link naar reactie
zou gvd eens tijd worden dat je een keer iets nuttigs bijdraagt hier :fiew:

Martijn, je bent vergeten dat hij vorig jaar het M-event in z'n voortuin heeft georganiseerd. Is ook zo'n groot professioneel evenement geweest.

Hij heeft geen enkele klacht gehad zegt die. (Of zou dat komen omdat er niemand is komen opdagen, inclusief organisator. :schater: ) Blutsers zijn het.

Het schijnt wel dat elke deelnemer een SECOND GENERATION CAP heeft gehad. Dus kosten nog moeite zijn gespaard. :schater:

Hier nog wat fotos's van het M-event 2008:

EmptyParkingLot.jpg

En vast een sneak preview van het M-event 2009

Ours.JPG

Link naar reactie

Hmmm, mischien ook wel leuk om langs te gaan. Alleen als je het cash kunt betalen uiteraard en iemand in de familie hebt die succesvoller is dan jezelf. Lutser T-shirt en SECOND GENERATION pet verplicht. :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.