Ga naar inhoud

Munchen deel II

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

heb net het roadbook doorgenomen, mooi gedaan jongens!

zal onze zzz wel nog even de garage induwen vooraleer we vertrekken, zo staat 'ie helemaal scherp om de +/- 2000 te rijden km's in topconditie aan te vatten :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Moet je je voor stellen hoe 't is met slechts 150 paardjes.... :thumbup:

Correctie, vanaf vandaag zitten er weer 193 paarden onder de kap. :ok: Nu kan ik Ruud en zijn miss coupe tenminste weer bijhouden.... :(

Link naar reactie

Correctie, vanaf vandaag zitten er weer 193 paarden onder de kap. :fiew: Nu kan ik Ruud en zijn miss coupe tenminste weer bijhouden.... :ok:

He, goed werk Maik. :thumbup:

Hier vast een preview:

Link naar reactie

Correctie, vanaf vandaag zitten er weer 193 paarden onder de kap. :ok: Nu kan ik Ruud en zijn miss coupe tenminste weer bijhouden.... :thumbup:

Ik heb er ook maar 193 hoor, kunnen we een mini-knalmeet houden tussen al dat ///M-geweld door :schater:

Link naar reactie
Correctie, vanaf vandaag zitten er weer 193 paarden onder de kap. :fiew: Nu kan ik Ruud en zijn miss coupe tenminste weer bijhouden.... :ok:
Ik heb er ook maar 193 hoor, kunnen we een mini-knalmeet houden tussen al dat ///M-geweld door :schater:

Oh jee, ben ik de lichst gemotoriseerde Z3 op de rit, met 192 pk (single vanos he ;) )

Maareh, Maik...vertel, heb je een compressor gemonteerd of heb je weer een 2.8? :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Munchen II gaat binnen twee weken van start.

Multivlaai.jpg

De roadbooks worden op dit moment full color gedrukt door de bekendste drukker van Noord Europa.

hotel_nederland_van-der-valk-hotel-arnhem.jpg

De organisatie hoort graag wie er woensdag 24-06-09 een hotelkamer geboekt hebben/gaan boeken bij van der Valk Arnhem.

We vertrekken daar op 07.45 uur.

Panorama_Produktion.jpg

Let op dat we om 09.30 uur echt bij Wiesmann aanwezig moeten zijn.

xxl-riesenburger.jpg

Onderweg naar Munchen prikken we nog even een vorkje. :kicking:

Link naar reactie
Panorama_Produktion.jpg

Let op dat we om 09.30 uur echt bij Wiesmann aanwezig moeten zijn.

Echt wel ... Ik spreek uit ervaring :groupwave:

Door een ongeval op de snelweg in de buurt van Duisburg, arriveerde ik zo'n 10 min. later. (bezoek april ll. met duits forum)

Beide groepen waren reeds begonnen aan de rondleiding, maar dankzij de lieve dame aan het onthaal kon ik "anschliessen mit die letzte Gruppe". Wel een deel van de uitleg gemist en geloof me, het is daar echt de moeite :thumbup:

Link naar reactie
Echt wel ... Ik spreek uit ervaring :groupwave:

Door een ongeval op de snelweg in de buurt van Duisburg, arriveerde ik zo'n 10 min. later. (bezoek april ll. met duits forum)

Beide groepen waren reeds begonnen aan de rondleiding, maar dankzij de lieve dame aan het onthaal kon ik "anschliessen mit die letzte Gruppe". Wel een deel van de uitleg gemist en geloof me, het is daar echt de moeite :thumbup:

Thanks voor deze nuttige aanvulling. <_< We hebben er zin in.

Link naar reactie
Hoge hakken doen het goed bij Frenkie :thumbup:

Of leren pakjes en laarzen... :groupwave:

Overigens bedoel ik hier dat Roger een leren pakje en laarzen aantrekt en vervolgens handboeien en een blinddoek krijgt. Vervolgens moet hij basgitaar spelen en slaat hij mij met een zweepje.
Link naar reactie
omdat ze zo lekker is, mag de foto er gewoon nog een keer op :thumbup::kisstogether:

HB = Hofbrauhaus ... toch maar even langsgaan? <_<

Pas jij maar op met je opmerkingen, Big Doctor is watching you :schater:

Link naar reactie

Indien je de dag voor het vertrek wilt overnachten bij van der Valk in Arnhem, gelieve dit zelf te boeken bij: Van der valk Arnhem

hotel_nederland_van-der-valk-hotel-arnhem.jpg

Geef dit aub ook even door aan de organisatie zodat we weten wie we daar mogen verwelkomen.

Op dit moment is bekend dat MDV (2x) en Z3Mrunner daar zullen overnachten.

Link naar reactie
Geef dit aub ook even door aan de organisatie zodat we weten wie we daar mogen verwelkomen.

Ik vertrek 's morgens gewoon vanuit huis en toer in 1 keer door naar Wiesmann.

cfQP Frankie dumpt zijn tank in alle vroegte bij ons achterom en rijdt shotgun met mij mee in de Z naar Munchen. Dus ook geen Van der Valkje voor hem (ik vermeld het maar even voor hem, hij is zo druk met bouwvakken dat ie geen tijd meer heeft om hier in te loggen :thumbup: )

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.