Ga naar inhoud

Munchen deel II


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

En? vertel vertel :thumbup:

We gaan Meilenwerk definitief inplannen. Autocultuur in Duitsland. Super.

Ze verkopen de mooiste bolides op het binnenterrein: oud, nieuw, lutserbakken etc.

Er zijn glazen garages met prachtige exclusieve bolides en aan de buitenkant allemaal bedrijfjes: restauratie, specialisten, kleding etc.

Ik heb me bijzonder vermaakt.

De glazen garages.

cimg1226small.jpg

Het prachtig overdekte binnenterrein in een mooie industriele omgeving

cimg1227small.jpg

De Tomaso: prachtig

cimg1229small.jpg

Ook voor The Shrike iets leuks.

cimg1230small.jpg

O, daarboven nog een Cobra.

cimg1233small.jpg

Kies maar uit mensen. Neem je creditcard mee.

cimg1238small.jpg

De echte klassiekers

cimg1232small.jpg

De restauratiebedrijfjes: super om te zien

cimg1240small.jpg

Het restaurant

cimg1242small.jpg

Ik krijg nog te horen of de nieuwe vestiging in Stutgartt op tijd open is voor ons.

Link naar reactie
  • Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tuurlijk wel! Die gaat geheid onder de 20K zakken tussen nu en de Munchenrit!!

Het initiele "Angebot" dat ik gisteren van de dealer heb gekregen via de mail, voor de Tiefgrun Z4 coupe, geeft toch nog wel aan dat deze dealer er van overtuigd is dat de markt voor (relatief) zinloze auto's als de Z4 coupe nog beresterk is: ik krijg 700 euro ( <_< ) van de prijs af. :notok: Dus 27K ipv 27.7K.

Ik ga dus maar aan die tante doorgeven dat "ich noch ein bisschen weiter guck". Kan ik me zo vlak voor de Munchenrit nog eens melden, als de prijs op BMW.de toch al gezakt zal zijn tot rond de 25K.

Link naar reactie
Het initiele "Angebot" dat ik gisteren van de dealer heb gekregen via de mail, voor de Tiefgrun Z4 coupe, geeft toch nog wel aan dat deze dealer er van overtuigd is dat de markt voor (relatief) zinloze auto's als de Z4 coupe nog beresterk is: ik krijg 700 euro ( <_< ) van de prijs af. :notok: Dus 27K ipv 27.7K.

Ik ga dus maar aan die tante doorgeven dat "ich noch ein bisschen weiter guck". Kan ik me zo vlak voor de Munchenrit nog eens melden, als de prijs op BMW.de toch al gezakt zal zijn tot rond de 25K.

Zeg Lutser je laat THE ONE toch niet lopen voor 2k? Ruil dat einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie wat je nu hebt in en klaar is Ruud

Link naar reactie
Zeg Lutser je laat THE ONE toch niet lopen voor 2k? Ruil dat einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie wat je nu hebt in en klaar is Ruud

Hoe later op de avond, hoe minder sterk de replies Frenk. Dat kun jij beter! Neemt overigens niet weg dat je gelijk hebt.

Link naar reactie
ik krijg 700 euro ( :thumbup: ) van de prijs af. ;) Dus 27K ipv 27.7K.

Net nog even BMW.de gechecked: Iedereen krijgt de wagen voor 27K mee, ze hebben de prijs afgelopen week aangepast naar 27K. ;) Dus de tante nog maar eens mailen dat ik dit geen "angebot" vind.

Enne, Frank en Frenk: onze huidige groene einzigartige fabelhaftige Coupe der Z Linie gaat niet verkocht worden. :nono:

Daarnaast ben ik er erg van overtuigd dat de prijzen voor de Z4 coupe's het komende half jaar/jaar nog enorm in gaan zakken. Over een half jaar kun je zo'n ding ophalen in Duitsland voor rond de 20K :ok:

Link naar reactie
Daarnaast ben ik er erg van overtuigd dat de prijzen voor de Z4 coupe's het komende half jaar/jaar nog enorm in gaan zakken. Over een half jaar kun je zo'n ding ophalen in Duitsland voor rond de 20K :thumbup:

Toch niet bij een BMW dealer. Je moet niet vergeten dat die meestal deze wagens overnemen, sommige nog met een afbetaling lopend, of aan een serieus overnamebedrag. Aangezien de Z4 Qp toch iets is voor liefhebbers, gaan ze 'm liever nog wat laten staan, dan 'm dumpen met verlies. Een ietwat goed lopende BMW-dealer kan zich wel permiteren om zo'n exemplaar een tijdje te laten staan...

Particulier is een andere zaak : zoals de duitsers de laatste jaren auto's kochten, moeten er nog een hoop op de markt komen die niet meer aan de hoge leasingbedragen kunnen voldoen. Kenmerkend daarvoor zijn de posts op Zroadster.de, waar men vorig jaar regelmatig postte dat de leasing- of afbetalingsbedragen op nieuwe Z4's voortdurend daalden.

Dalen zullen de prijzen in ieder geval, want voor veel mensen is een auto nu wel het laatste waar men aan denkt...

Link naar reactie
Toch niet bij een BMW dealer. Je moet niet vergeten dat die meestal deze wagens overnemen, sommige nog met een afbetaling lopend, of aan een serieus overnamebedrag. Aangezien de Z4 Qp toch iets is voor liefhebbers, gaan ze 'm liever nog wat laten staan, dan 'm dumpen met verlies......

Dalen zullen de prijzen in ieder geval, want voor veel mensen is een auto nu wel het laatste waar men aan denkt...

Deze tiefgrun-met-beige coupe staat er al sinds juli 2008. Begon zijn Preissturz op 34.000 EUR en zit nu dus op 27.000 EUR. :thumbup:

De verkoper van mijn Bostongrun Z3 coupe kan je uit ervaring vertellen dat je met zo'n groen-met-beige uitvoering wel mensen hebt die komen kijken, maar dat toch iedereen uiteindelijk kiest voor een zilveren of zwarte coupe (waarvan er ook bosjes te koop staan).....Behalve dan zo'n verruckt stel uit het zuijje, die dat groene wel mooi vinden. ;)

Link naar reactie
Behalve dan zo'n verruckt stel uit het zuijje, die dat groene wel mooi vinden. ;)

ik heb gehoord dat de organisatie van de Munchen trip uitgenodigd is voor de nachtelijke proefrit met deze grune :thumbup: Z4 QP (incl koffie en 'donuts' voor de deur bij de dealer) en daarbij een brandstofvergoeding ontvangt bij succesvol uitonderhandelen van de deal, onder leiding van dhr Incassokop uit Dedemsvaart. :schater:

Link naar reactie
... uitonderhandelen van de deal, onder leiding van dhr Incassokop uit Dedemsvaart. :schater:

Hmmm, dat lijkt me wel wat, een soort "Z3/4 forum aankoopposse", die met je mee naar de dealer gaat. Ruud checkt 'm even, Arno ragt 'm even over de lokale snelweg (MET heal 'n toe ;) ), en Roger doet even de onderhandelingen + de invoer bij zijn lokale RDW (die denken dat ie een handelaar is en gematst moet worden ;) ).

No cure no pay basis natuurlijk :thumbup:

Link naar reactie
Hmmm, dat lijkt me wel wat, een soort "Z3/4 forum aankoopposse", die met je mee naar de dealer gaat. Ruud checkt 'm even, Arno ragt 'm even over de lokale snelweg (MET heal 'n toe B) ), en Roger doet even de onderhandelingen + de invoer bij zijn lokale RDW (die denken dat ie een handelaar is en gematst moet worden ;) ).

No cure no pay basis natuurlijk :wave:

Vergeet je de overige deelnemers niet? Die komen vooraf in tweetallen binnen met een tussenpose van 15 minuten en branden de groene QP tot de grond af of tot de verkoper in janken uitbarst. :schater:

Link naar reactie
en Roger doet even de onderhandelingen + de invoer bij zijn lokale RDW (die denken dat ie een handelaar is en gematst moet worden B) ).

No cure no pay basis natuurlijk :wave:

Geen probleem Ruud. Ik moet zelf eerdags ook weer naar het RDW. Als ik met 2 kom zijn ze nog flexibeler. Bovendien met 25k in je pocket schaf jij je groen met beige QPe aan bij de bewuste dealer. Dus... jij het geld ik de onderhandelingen ;)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
En welke bijgogum staat daar weer met z'n handen in z'n zakken.... :schater:

Zal ik een Ferrari nemen of mijn fohn houden? Hmm. 's even kijken hoeveel cash ik in den pocket heb. :schater:

Link naar reactie
En welke bijgogum staat daar weer met z'n handen in z'n zakken.... :schater:

Hij heeft gewoon koude knuistjes van zijn stuur vasthouden terwijl ie met 250kmh+ met de kap open reed.

En nu bedenkt ie zich <_< :ok: "vroeger in de coupe's had ik daar nooit last van...ik moet ook niet meer naar die lange en Ruudkapje luisteren..."

Link naar reactie
Geweldig Yangkee! :thumbup:

We checken nog even alle afspraken en toepassingen en zullen dan de roadbooks gaan toe mailen.

De Warsteinerfabriek is vervangen door meilenwerk in Dusseldorf als laatste punt.

De rit eindigt dus in Dusseldorf met een bezoek aan Meilenwerk en een diner aldaar.

Dat komt geografisch beter uit.

De zuidelijke leden kunnen dan linksaf richting limbo/belgenland en de rest gaat iets noordelijker.

Link naar reactie
We checken nog even alle afspraken en toepassingen en zullen dan de roadbooks gaan toe mailen.

De Warsteinerfabriek is vervangen door meilenwerk in Dusseldorf als laatste punt.

De rit eindigt dus in Dusseldorf met een bezoek aan Meilenwerk en een diner aldaar.

Dat komt geografisch beter uit.

De zuidelijke leden kunnen dan linksaf richting limbo/belgenland en de rest gaat iets noordelijker.

Nou, dat past mij beter. Ik vond het al wat riskant om eerst die hele brouwerij leeg te zuipen en daarna nog naar huis te rijden. Op deze manier is het beter geregeld.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.