Ga naar inhoud

Munchen deel II

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je hebt mij zondag niet gezien blaaskaak. Zoals Achmed the dead terrorist pleegt te zeggen "I kill you"

Omdat Edwin meeleest en ik geen zin heb om de laptop af te geven, hierbij zijn reactie:

"If you no kill yourself first"

Link naar reactie
Je hebt mij zondag niet gezien schatje.

Het was ook meer "horen" ipv "zien". :sick:

Als je het geluid van piepende banden hoorde, wist je dat Frenk over de voorwielen schuivend door de bocht kwam ;)

:wub::) Woont in Frankrijk en spreekt Duits. Wat staat er nou joh, praat es effe Nederlands.

je bedoelt essuie-glace arrière of achterruitenwisser?

Link naar reactie

Mooi hoor. Oldtimers zijn niet echt mijn ding, maar ik weet deze opstelling wel te waarderen :sick:

Link naar reactie
gezien de "rustige" :schater: prive omstandigheden heb ik besloten om mee te gaan.

net als vorig jaar :fiew: ?

Volgens mij zaten we inmiddels al op 20 personen en dat hebben we tot nu als maximum aantal deelnemers gehanteerd.

Dit in verband met de boekingen voor het hotel, de fabrieken etc, die inmiddels allemaal geregeld en betaald zijn. :thumbup:

Anders gezegd, de rit zit vol! Jammer maar helaas...

Link naar reactie
Heren regelaars, Yangkie,Martijn,Roger

gezien de "rustige" :schater: prive omstandigheden heb ik besloten om mee te gaan.

Grtz Hans

munchenfv5.jpg

Beste Hans,

Sinds 20 februari is de inschrijving helaas gesloten.

We hebben inmiddels alles al definitief geboekt en betaald.

Mischien Munchen III?

Link naar reactie
Meilenwerk Dusseldorf

Is iemand hier wel eens geweest? Ziet er niet onaardig uit.

oooh, auto's met coupe-roots..

meilenwerk_duesseldorf_t_02_03.jpg

:fiew:

Zou je dan op de terugweg in Dusseldorf langs willen gaan Yangkie?

Als het daar de moeite waard is kunnen we daar ook zo eens naartoe gaan, Dusseldorf is dichtbij, 45 minuten vanuit Beegden, het centrum van Nederland :thumbup:

Link naar reactie
Hee Yangkie, bedankt. Je hoort mij niet zeggen dat je dat niet had hoeven doen, verdomd aardig!

Ik dacht dat ik vorig jaar alle exemplarische forumleden mee had maar zie dat die collectie nog niet geheel compleet was. :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.