Ga naar inhoud

Munchen deel II

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

maar de ZZZ moet je dan gewoon mooi onder het laken zetten en de sleutel veilig opbergen.

Duh, Simone's forumnaam is niet voor niets "Mizzz Coupe" (met 3 maal Z en niet 4 maal Z), waar denk je dat die sleutel van de Z3 coupe naartoe gaat. :kisstogether:

Dan doen we wel maandelijkse BLB-meetings, kunnen we samen richting de lokatie "toeren" :hamer:

Link naar reactie
  • Reacties 425
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Duh, Simone's forumnaam is niet voor niets "Mizzz Coupe" (met 3 maal Z en niet 4 maal Z), waar denk je dat die sleutel van de Z3 coupe naartoe gaat. :thumbup:

Dan doen we wel maandelijkse BLB-meetings, kunnen we samen richting de lokatie "toeren" ;)

Je kunt dan ook je eigen Z3 meets Z4 organiseren. :thumbup:

Link naar reactie
Sorry Ruud, 17 Z-tjes en twee Sjonnie bakken. :schater:

Dan krijg ik die coupe waarschijnlijk niet eens mee voor een proefrit, als er petjes-mobielen bij zijn :thumbup:

Link naar reactie
Ik sprak vanmiddag Martijn, over of dit tripje naar een BMW dealer er nog ergens tussen past...

Bij deze dealer staat namelijk deze :angry:

2368084.jpg

2368156.jpg

Deze staat er al sinds juli 2008. Prijs begon op 34K, inmiddels zit ie op 27.7K. Tegen de tijd dat we in juni 2009 zitten zal ie wel 20K kosten, want wie wil er nu een groene coupe met beige leder ;) (al dat hout op het dashboard moet alleen even bij Arno langs, zal ik het Tiefgrun of zwart metallic laten maken? -_- )

Ik heb maar eens met de dealer daar gebeld, of ze allereerst wat foto's op kunnen sturen (meteen plat om de meeneemprijs vragen is ook zo Nederlands). Interesse langzaam opbouwen. Het mooie is dat ze ook de telefoon opnemen met "Gruss Gott", ik was meteen in de juiste sfeer voor weekje Oostenrijk volgende week en de Munchenrit in juni!!

anyways, de wagen zit goed in de uitrusting. Op :fiew: stoelen en 18" styling 203s na is ie helemaal goed:

Kopie%20von%20IM003149.JPG

Kopie%20von%20IM003151.JPG

Kopie%20von%20IM003152.JPG

:unsure: maken is in ieder geval niet waar ze daar in uitblinken :(

Nu een weekje wachten en dan nog eens bellen... <_<

Link naar reactie
Niet te lang twijfelen :)

Tuurlijk wel! Die gaat geheid onder de 20K zakken tussen nu en de Munchenrit!! Wie wil nu zo'n coupe hebben (als je uberhaupt al een coupe wil hebben)?! :sick:

Dat wij hem :wub: vinden, hoeft die garage niet te weten.... ;)

Link naar reactie
Wellicht dat ik telefonisch even een bod kan doen :wub: Verveel mij hier toch stierlijk :schater:

prima, jij hebt op zich ervaring met het kopen van Z-QPs die ik in eerste instantie niet helemaal goedkeur

(zodat ik em kort daarna voor veel meer euros alsnog van je kan kopen) :schater: :sick: :)

Link naar reactie
alvorens eerst een setje Velgen bij mij gekocht te hebben :sick: :schater:

tja ik kan gewoon eerst een gadget kopen die nutteloos is voor de Z4 Roadster maar bruut op de Z4 QP... mmm.. wat zou leuk zijn om dit vuurtje te laten lopen... :wub:

Z4 QP binnenbekleding :unsure:

Z4 QP wisserarm misschien? :blink:

of toch de Z4 QP Achterklep! :)

en... het zou wel typisch MdV zijn om in de winter een roadster op het pad te hebben staan en in de zomer lekker met de QP op pad te gaan ;)

Link naar reactie

Roger, je kunt beter deze Z4 Coupe Individual kopen.

435e_27.JPG

Het is een individual Maritim, net zoals de Z4 roadster die je een tijdje terug "ging kopen" :wub:

435b_27.JPG

Ik vind het ook helemaal niet erg om die ergens richting het einde van het jaar weer van je over te nemen, nadat je cfQP's compressor hebt laten inbouwen door Ruudkapje, zodat je Frenk de baas bent op de autobahn... :sick:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.