Ga naar inhoud

Reactie Topic Knallen 9 november 2008

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

best bruut zo´n Mercedes SLR...!

SLR-2.gif

ow nee, jij hebt een maatje kleiner... dus, best cool zo´n SL...

_sl_63_amg.jpg

ow sh!t, nog niet goed... jij hebt een instapmodelletje.. SLKlein...

SLK-2005.jpg

wat een lief guitig kappersautootje :newblush:

Link naar reactie
Vreemde types hier, op een Z3/Z4 forum. En dat kan allemaal?

Alleen als je cash een auto kunt kopen. Dan schijn je het gepeupel te kunnen onstijgen :schater:

Dat eerste daar voldoet ie wel aan maar dat laatste daar hoort roger zeker niet bij. Never a dull moment met deze gek. :newblush:

Link naar reactie

Toch leuk dat Rob ook nog even een berichtje achterlaat! :newblush:

enne Yangkie..

Alleen als je cash een auto kunt kopen. Dan schijn je het gepeupel te kunnen onstijgen :schater:

...alleen de cash hebben is niet voldoende. Je moet ook met 1 telefoontje de auto kopen!!

Link naar reactie
Toch leuk dat Rob ook nog even een berichtje achterlaat! :newblush:

enne Yangkie..

...alleen de cash hebben is niet voldoende. Je moet ook met 1 telefoontje de auto kopen!!

Haha, ik ken hier op dit forum een familie die zonder bellen gewoon een witte Rolls Royce in de USA gekocht hebben. (En cash betaald) Ze hebben alleen geen SECOND GENERATION petjes dus toch gewoon lutsers. :schater:

Link naar reactie
Was natuurlijk helemaal niet de bedoeling het vuurtje weer een beetje aan te wakkeren :unsure:

Tuurlijk niet David, :newblush: maar ja het is een nogal gevoelig onderwerp, zeker als je zoals mijnheer MdV beweert 2x zoveel hebt betaald voor je Z4M ten opzichte van zijn 3.0. Anderzijds ik hoef niet steeds Castrol 0W 40 a 22 euro per fles te kopen om die vervolgens een dag later weer van de onderzijde van mijn motorkap weg te moeten vegen :schater:

Link naar reactie
Anderzijds ik hoef niet steeds Castrol 0W 40 a 22 euro per fles te kopen om die vervolgens een dag later weer van de onderzijde van mijn motorkap weg te moeten vegen :schater:
Ik stond net op het punt die Z4 in te ruilen op de Gay mobiel (kom op zeg zo lang vrijgezel dan klopt er iets niet) Maar heb geen zin in olievlekken op mijn marmeren beton oprit :schater:
Link naar reactie
Maar heb geen zin in olievlekken op mijn marmeren beton oprit :schater:

nou dat gaat je goed af dan... :wave: ten tijde van olieprijzen a USD 156 was jij die eikel die zn M54 motorblok probeerde te verdrinken in het zwarte goud <_<

Link naar reactie
nou dat gaat je goed af dan... :sick: ten tijde van olieprijzen a USD 156 was jij die eikel die zn M54 motorblok probeerde te verdrinken in het zwarte goud :wave:

Even voor de goede orde, hij probeerde het niet alleen het is 'm nog gelukt ook. Maar ja dat was geen Castrol. Goedkope shit natuurlijk.

NB

Tegenwoordig gooi ik ook goedkope shit in de 325i Kost 7 euro per fles, normaal 23 o.i.d. en toch het bezit de BMW specs (Maar in de ///M alleen Castrol uiteraard <_< )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in