Ga naar inhoud

Reactie Topic Knallen 9 november 2008

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Zoooooooo, dat was weer een enerverend dagje. Droog weer, droog wegdek en een vrije autobahn in Nederland en Duitsland. Zoals gewoonlijk weer een chaotische trip. Een scheldende, vloekende en tierende Ruud die zijn rijbewijs niet kwijt wou... jankerd :):schater: De voorste auto's die staan te wachten bij de eerste stop op de overige deelnemers. Vervolgens na een half uur suiker snuiven en napoleon ballen etend (tjonge jonge Martijn heel erg bedankt) toch maar eens gaan bellen waar de rest blijft. En ja hoor de helft heeft weer de verkeerde afslag genomen en gaan maar richting Oberhausen i.p.v. westerstede. Maar goed toch elkaar weer getroffen. Cristel en cobie leren snel en rijden vervolgens achteruit de autobahn af om zich toch nog bij ons te voegen. De bezemwagen besluit maar in zijn eentje verder te rijden en de parkeerplaats over te slaan. Maar goed iedereen weer onderweg en ja mensen ik heb hem weer. De Z4 staat weer in de garage Ruud moest zijn sleutel inleveren en zijn meerdere bekennen. Conclusie van de dag:

- Porsche overall winnaar zowel in top als in acceleratie :rant:

- Laat de lagerschalen van je Z3 :muur: op tijd vervangen om een hoop narigheid te voorkomen

- Best wel koud als je een uur langs de vangrail staat

- Arno blijft de snelweg oplopen...

- Een pizza die 3x in de magnetron heeft gezeten is niet meer te vreten

- Best wel handig als er iemand met een 4 persoons cabrio meerijd

- Ruud mag Frenk zeggen en ik niet

- Cristel en Coby gezellige dames zijn ondanks de ellende

- Nadia en Edwin gemist werden aangezien iedereen de weg weer kwijt was B)

- Martijn olie i.p.v. benzine tankt

- Jan Wilem met een frituur pan rondrijd

- Bas turbo met de vlam in de pijp rijd

- De Porker ook met 3 personen te snel is voor het monster en er met 280 vandoor gaat

- Frank eindelijk zijn meerdere heeft erkent

Een paar foto's

290kmpuurmj9.jpg

Met toestemming geplaatst, dus dat was een :m:<_<

cimg0086bf1.jpg

De mascotte

cimg0073yd2.jpg

De bezemwagen

cimg0075kw5.jpg

Daaaaaaaaaaaaaaaag Ruud

cimg0079wf4.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het was weer ouderwets georganiseerd. Voordat we in Duitsland waren, was de helft van de auto's alweer verdwenen. De reis operator was met een vaart van 200 km/uur aan de horizon verdwenen.

Er waren ditmaal alleen M's of Turbo's aanwezig:

cimg1131smallve3.jpg

cimg1129smallrh4.jpg

Oh, neen Frank was er ook met zijn V8 tank:

cimg1138smallne2.jpg

Dit blijft de dapperste van het stel 1.9 Turbo. Wat rijdt dat ding toch hard!!!

cimg1135smallnp7.jpg

We hebben heel wat afgelachen met Chystel en Cobie. Geweldig dat jullie er bij waren. B)

cimg1132smallou7.jpg

Chrystel kan net zo hard vooruit als achteruit rijden op de autobahn.

cimg1144smallgd5.jpg

Link naar reactie

Op de terugweg hebben we Ruud, Marijke, Chrystel en Cobie in de Porker gezet.

Volgens Roger een ruime Quatro Persono Mobielo. De meningen hierover waren wat verdeeld.

cimg1152smallxe2.jpg

cimg1154smallwz4.jpg

Mooi spul op de weg.

cimg1136smalljx0.jpg

Frank had een Scud raket in the back.

cimg1139smallor1.jpg

Nicole, bedankt voor de gastvrijheid en Roger jij ook bedankt voor ......eh.......de wederom al dan niet bewuste dan wel onbewuste constructieve bijdrage aan de sfeer op deze dag. :schater:

Link naar reactie

Tja..... wat valt er nu nog te zeggen. Het ging gewoon heel erg hard deze keer..... Roger ging het aaaaaalllllller hardst B) en het was toch nog gezellig.

En een vreselijke pech voor Chrystel...... had ik toch maar niet moeten zeggen dat ie makkelijk 165 kon halen.

Nicole en Roger bedankt maar weer.

Link naar reactie

Om te beginnen: iedereen bedankt voor de leuke dag!

nadat de groep compleet was begon de rit richting duitsland..(sommige wilde wel heel graag =D)..

eenmaal in duitsland ging het fout.. tomtom gaf ineens weer nederlandse wegen aan ?! een voordeel was

dat we weer wat mooie weggetjes hebben gezien. uiteindelijk iedereen weer gevonden en later nog een

noodstop moeten maken voor een pauze op een parkeerplaats...(waar sommige er van de verkeerde kant

achteruit opreden tegen de stroom van de duitse autobahn in =P...en sommige reden vrolijk door...

die tank had eindelijk een beetje snelheid...hij stopte niet meer:P)

later was het ineens heel mistig voor ons...bleek roodkapje (inmiddels omgedoopt tot doodkapje) te zijn...

gelukkig hadden ze zelf niets.. het is ook allemaal pech met dat ding.

toen rustig verder geknald richting westerstede, en daar een lekkere pizza gegeten.

het was weer een gave rit...een hoop snelle, gave en brullende auto's!

top!

Nog wat foto's:

De cauffeur van de prius had graag ook een Z gehad, en deed een poging om erbij te horen...

1.jpg

Chrystel en Cobie:

10.jpg

Frank:

4.jpg

Martijn:

5.jpg

De reisleider: :schater:

6.jpg

Frank met zijn Tank:

7.jpg

8.jpg

De weg kwijt...

9.jpg

Filmpjes volgen...

Link naar reactie

Hola Knalkanjers,

Zo net uit mijn werk om snel het forum in te klimmen, mooie foto's en sappige teksten te vinden.

Hoe relatief... vanmorgen over één of ander kulonderwerp een presentatie verzorgen voor publiek van goedwillende mensen die vast nog nooit een knalrit meemaakten.

En steeds in je hoofd te hebben het moment van 240 km naar 250 km en dan KNAL "rit".

Van Cliffhanger Roodkapje naar Doodkapje. Die grap kon en kan ik wel hebben.

De auto staat nog in Duitsland. Oplossing komt nog wel.

Ook namens Coby wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie gein, ongein en vooral support gisteren.

Bonte verzameling van rare en lieve mensen. Wij voelen ons thuis en we zijn ook goed thuisgekomen.

De foto's spreken boekdelen. Ik heb de beenharen van coby nog in mijn neus. Gaf wel cachet aan mijn presentatie vanmorgen.

Dikke knalkus en bedankt voor de gezelligheid, steun en ongein. Christel Cliffhanger Doodkapje. (zal op gepaste dag uit de dood herrijzen...).

Link naar reactie

Roger, ik heb me net ingeschreven voor bezoek aan echte autos in Munchen bij Yangkie.

heen met opgelapte bmw en terug met echte auto haha

nee hoor, volgende keer neem ik een mut cola voor je mee.

jij superbedankt...

ps goed thuisgekomen maar de intimiteit met coby werd wel wat veel :thumbup: apart standje

Christel, als je de volgende keer weer met een echte auto me wil gewoon even vragen. Dat omslachtige gedoe hebben wij niets aan en mij cola was ook snel op :schater:

Helemaal heel thuis gekomen <_<

Link naar reactie

Was een geweldige dag. Die foto van Roger kon ie nemen toen ie bij mij achterin de bak geparkeerd stond. Wat gaat zo'n tank hard! Toch wil ik de volgende keer mijn oude automaatje weer meenemen: ik heb min of meer met Frank (Frenk voor de incrowd) afgesproken dat hij toch naar Infinitas afreist nadat hij klop gekregen heeft.

Hulde aan Cristel en Coby voor hun sportieve karakter; twee positivos waar menigeen een voorbeeld aan kan nemen :thumbup: .

Een ding nog: dit was de goedkoopste pizza tot nog toe. De tank verstookte 1 liter op 2,72 km...

Link naar reactie
Roger, ik heb me net ingeschreven voor bezoek aan echte autos in Munchen bij Yangkie.

heen met opgelapte bmw en terug met echte auto haha

Kunnen we gelijk kijken wie er nu het eerst bij de plof het museum is. :schater:

Het begint nou een echte uitdaging te worden :thumbup:

Link naar reactie

Tja wat moet ik ervan zeggen. Zelfde koppen als altijd. Verveelt eigenlijk nooit <_< What's new? Nou bijvoorbeeld twee leuke meiden die het Knallen wat al te letterlijk nemen. Het goede nieuws de Compressor kids zijn echt langzamer dan de Z4M (MdV heeft het toegegeven, ligt nog steeds te janken bij zijn nieuwe vriendin (met ventiel)) Het slechte nieuws, de Porker is :thumbup::(:wave::muur: (nog wel) sneller dan de Z4M. Rijdt wel lekker zo'n 4WD. Verder niets gebeurd, ik ben weer achteruit de snelweg af gereden naar de parkeerplaats en Christel deed vrolijk mee. Uit onbetrouwbare bron vernomen dat Arno weer wilde gaan wandelen op de Autobahn. Annelies probeert mij tijdens het eten geld af te troggelen voor zielige kindertjes terwijl Yin Yang zegt bekijk het maar :huh: Kortom T.O.P.

Voor alle duidelijkheid, Frenk schrijf je als Frank. Om onderscheid te maken tussen Titan Frank en moi is het misschien handig om mij aan te duiden als Frank :m: en cfQp als Frank N(issan)

Link naar reactie

Na het lezen van

Het slechte nieuws, de Porker is :thumbup::(<_<:muur: (nog wel) sneller dan de Z4M.

snap ik

ik heb min of meer met Frank (Frenk voor de incrowd) afgesproken dat hij toch naar Infinitas afreist

ook! Fra :huh: k gaat een compressor op zijn :m: laten schroeven! :wave:

Link naar reactie

Om maar met het positieve van de dag te beginnen... eindelijk iemand die het snapt :):thumbup:

Ziet er toch VEEL dikker uit zo'n 3.0 liter van achteren, dan een ;) <_<

Was een erg brute dag, veel gelachen. De snelheden liepen in NL al hoog op (en daar was iedereen blij mee :huh: ) op de Autobahn ging het helemaal lekker. Mooie foto/filmlocatie ontdekt lang de Autobahn, binnenkort meer!

En tja... het is een feit mensen, de Z4 :m: van Frenk is sneller dan deze Compressorkid.... tot de 250 km/u moet ie stampen maar komt niet dichterbij, boven de 250 km/u moet ik me gewonnen geven en rijdt de Z4 :m: langzaam bij me vandaan. Tot de begrenzer er inknalt :wave: nou ja, dan zal het het wel waard zijn dat de Z4 :m: 2x zoveel kost :schater: ;)

Verder opvallende, nog niet vermelde verhalen...

- Roodkapje heeft nightvision, ziet zelfs in het donker wat er mis is met je Z3/Z4... hoe klein het scheurtje in de olieleiding ook is :muur:

- de knallers zijn geen poetsers, maar is een praatgroep... ik dien de benzinebon(nen) in bij mn ziektekostenverzekeraar, therapiesessies zijn toch verzekerd?

- na het pijnlijke Doodkapje geloofde ik zelfs dat de :m: van Arno ook stil was komen te vallen (gelukkig zat je appeltaart bij familie te eten)

- Roger schijnt afgelopen week een geregistreerde versie van Adobe Photoshop te hebben aangeschaft (en niet voor die riskante foto van je kilometerteller, maar 4 mensen in een 911? dat kán niet! :m::schater: )

- dik vóór 20.00u thuis dus mocht er nog in ;)

- als Jan-Willem roept dat je :m: best 265 km/u haalt ... voetje van het gas (meiden, super dat jullie er zo rustig over bleven, erg gezellig)

- ennuh loudmouths: volgende keer gewoon weer netjes binnen de lijnen rijden en alleen links inhalen :(

Link naar reactie
Voorlopig maar even van blijven dromen, vandaag de P verkocht en er iets anders op ingeruild ja ja iemand met cash geld :thumbup: Wel leuk om daar even een foto van te posten op een Z3/Z4 forum ;)

Vanaf volgend voorjaar gaan we de 290 voorbij ;)

He, gefeliciteerd man. Goed gedaan. Echt weer iets voor Schut om tegen alle wetten van de recessie in, gewoon weer een Porker te verkopen.

Het was iemand met cash geld?

Laat me raden: Hij was kaal met een blauw SECOND GENERATION petje? Heeft één telefoontje naar je gepleegd, haalde wel eens TDI's in met een naar frites riekende Z3M aandrijflijn? Z'n broer was er niet bij maar als de Porsche zou afbranden dan zou 'm dat niets doen en neen hij werd vroeger niet altijd als laatste gevraagd bij voetballen. :schater:

Wanneer ga je aan het forum vertellen dat je een Honda S2000 heb ingeruild? Of mocht ik dat niet zeggen?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in