Ga naar inhoud

Carver One


bridders

Aanbevolen berichten

Gisteren de mogelijkheid gehad om een middag met een Carver te rijden. Een hele bijzondere ervaring kan ik wel zeggen. Afgezien van het stuur, de pedalen en de versnellingspook heeft dit niets meer met auto's te maken.

In het begin is het zeer lastig om een bocht te nemen, omdat de instuur techniek heel anders is. Je moet niet bang zijn om een bocht fors in te gaan hangen (letterlijk dus!). Hier een paar foto's en wat filmpjes:

Ik kan net niet bij de grond... kan tie ook schuin?

pb080037kw5.jpg

Ehhh.... ja dus.

pb080033qx5.jpg

pb080032ou9.jpg

(De piepjes in de filmpjes betekent maximale carving! FUN!

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heftig dingetje Bas! :) Lijkt me een heeeel erg aparte ervaring.

Hij is van achteren wel hoger dan ik had gedacht, of misschien had ik gedacht dat het achterste deel onder breder zou zijn of zo. Kweetniet

Ga je je Z omruilen voor zo'n dingetje? B)

Link naar reactie
Ik zag er gisteren toevallig 1 rijden bij Den Haag. Ik had nog nooit zo'n apparaat gezien wel ontzettend cool :m:

Leugenaar, gisteren was je aan het knallen in Duitsland. Dat je foto's maakt van gemanipuleerde snelheidsmeters is nog te accepteren maar als je nu ook al gaat liegen over de plaats :muur:

@ Bas, leuk zo'n carver, wat kost dat nou?

Link naar reactie
Leuk speeltje, is tie er ook in cabrio ??

Ehhhh... JA. Het dakpaneel achter de voorruit kan eruit gehaald worden tot aan de achterspoiler.

@Andriol: Echt supersnel is het niet, maar door het bijzonder snelle bochtenwerk doet snelheid er dan niet meer toe. Van 0 - 100 in 8 seconden.

@Stoploss: Deze zoals afgebeeld is toch een slordige 55.000 euro. Absoluut geen koopje!

Link naar reactie
leuke ervaring lijkt me Bas. Wordt je niet doodziek achter in zo'n ding?

Dat was ook mijn eerste idee Ed ! :muur:

Mooie filmpies Bas.

Wel een geinig ding, maar voor zoveel geld zou ik hem laten staan en wat anders kiezen. :m:

Link naar reactie

Gaaf he

Het is een nederlander die dat ding heeft ontwikkeld.

Een paar jaar geleden liet hij eenpaar journalisten ermee rijden

Deze waren allen zeer positief >> " de bochten waren een geweldige ervaring " schreven zij.

Link naar reactie
leuke ervaring lijkt me Bas. Wordt je niet doodziek achter in zo'n ding?

Dat hangt ervan af. Word je ook doodziek achterop een motor?

Ik vind rollercoasters geweldig, dus dit ook. En als je iets geweldig vind word je daar niet snel ziek van.

Link naar reactie
Dat hangt ervan af. Word je ook doodziek achterop een motor?

Ik vind rollercoasters geweldig, dus dit ook. En als je iets geweldig vind word je daar niet snel ziek van.

Ziet er wel erg gaaf uit. Ik zie er zoals je weet al een paar keer een rijden. Maar wij zitten dan ook in de buurt van de bouwer. Ik moet zeggen dat ik al duizelig en misselijk wordt van het filmpje. Ik hou nl. ook niet van rollercoasters .........

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.