Ga naar inhoud

ff voorstellen en een vraag over seatbushings...

RonZ3

Aanbevolen berichten

Hoi Z3 liefhebbers, sinds 2 maanden ben ik trotse bezitter van een z3 1.9. Hij is in hele nette staat en ben geen gekke dingen tegengekomen op de geoxideerde spiegelvoetjes en de "schommelstoel" na. De spiegels zijn al uit elkaar geweest en zijn al gefixt dankzij de forumbijdragen. Dank hiervoor! Nu wil ik de schommelstoel gaan repareren en wil de seatbushings gaan bestellen. Is het correct dat deze alleen in de states te bestellen is? Zijn er geen adressen in nederland of Duitsland? Alvast bedankt voor jullie reacties!

Ik zal trouwens een paar foto's posten. Trouwens mijn winterride is een BMW Mini cooper, stuurt ook heel lekker......

Groetjes en alvast bedankt voor jullie reactie.

Ron

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is het correct dat deze alleen in de states te bestellen is? Zijn er geen adressen in nederland of Duitsland? Alvast bedankt voor jullie reacties!

volgens mij is dit bij Ruud- Roodkapje een routineklusje, neem aan dat hij de onderdelen gewoon voor je kan bestellen (en evt monteren dus...)

Link naar reactie

Vanuit 8 kilometer Noordelijker: Welkom hier :D

Roodkapje (is zijn forumnaam, hij luistert ook naar "Ruud") kan dit voor je doen, maar dan moet je met de Z3 naar zijn bedrijf in Reeuwijk. Maar misschien kan je ook de onderdelen bij hem kopen, zoals Martijn hierboven voorstelt. Ruud is er heel handig in, was zo gebeurd, maar de stoel moet er wel uit natuurlijk:

IMG_1044.JPg

(het zou mij waarschijnlijk een zaterdag gekost hebben en er zou waarschijnlijk iets anders kapot zijn gegaan :kisstogether: )

Bij onze Z3 heeft Ruud het dus gedaan, maar dat was als onderdeel van een omvangrijkere serie werkzaamheden, waarvoor het de moeite loonde om die kant op te rijden.

In ieder geval veel plezier van de Z3, ook met "schommelstoelen"!

Groet, Ruud <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in