Ga naar inhoud

Spa Francorchamps

Miss Reg

Aanbevolen berichten

Zo ik ga zondag a.s. de hele dag rijden op Spa Francorchamps, samen met mijn broertje.

thanx to Yankee die had de link naar deze dag in een ander topic geplaatst :rolleyes:

Ik Geloof dat het een hele leerzame dag gaat worden.

Zal zeker foto's latenmaken door Reggie en ook proberen of mijn broertje een net zo'n getrainde arm heeft als Reggie om de camera stil te houden en te filmen :schater:

BMWClubdays Spa Francorchamps

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:) Ik was niet ingelogd!!! :muur:

Ik vond het al stoer van Reggie, dat ze de :m: coupe eens lekker uit ging laten op Spa!!!

Zou inderdaad wel gaaf zijn om daar te rijden met de eigen coupe! Maar is niet goedkoop. :rolleyes:

:thumbup: linkje kwam origineel van Frank volgens mij ^_^

Link naar reactie
Zou inderdaad wel gaaf zijn om daar te rijden met de eigen coupe! Maar is niet goedkoop. :rolleyes:

Ik ben betrokken bij een club die ook aardig wat circuitdagen organiseert. Spa hebben we nog niet gehad (zit al een jaar vantevoren volgeboekt) maar Zandvoort en Zolder hebben we al meerdere keren afgehuurd. En vorige week een hele week diverse circuits in Frankrijk gehad. Uniek evenement :thumbup:

PM maar voor meer info.

Link naar reactie
Ik vond het al stoer van Reggie, dat ze de :m: coupe eens lekker uit ging laten op Spa!!!

Zou inderdaad wel gaaf zijn om daar te rijden met de eigen coupe! Maar is niet goedkoop. ^_^

:) linkje kwam origineel van Frank volgens mij :muur:

Uhm, dit is een reden waarom ik de sedan heb gekocht :rolleyes:

de coupe zal dit circuit waarschijnlijk nooit berijden :thumbup:

Link naar reactie
Met dat andere clubje bedoelt Tom Driving Fun volgens mij :thumbup:

Yep!

Wilde niet gelijk te spammerig overkomen natuurlijk, waarderen ze niet overal ^_^

IMGA0336.jpg

IMGA0344.jpg

391207777_6_xMZ7.jpeg

IMG_6929.JPG

IMG_7015.JPG

elmarrene2.jpg

Ik was er zelf trouwens niet bij, ben niet zo'n circuitrijder, dat onverzekerd rondrijden vind ik maar niks.. :rolleyes:

Hoe dan ook ontzettend gaaf, alleen al om al die enthousiaste reacties te lezen van mensen die er wel bij waren!

Link naar reactie
Yep!

Wilde niet gelijk te spammerig overkomen natuurlijk, waarderen ze niet overal :muur:

IMGA0344.jpg

Tuurlijk wel joh, wij zijn toch allemaal auto idioten :thumbup: Weet die man trouwens dat er een kind uit zijn kofferbak hangt :):schater: Wel grappig, ik kreeg afgelopen weekend nog de vraag of ik een Corvette wou inruilen op de porker. Ik heb maar vriendelijk bedankt :rolleyes: Ik vind het wel een vette bak trouwens ^_^
Link naar reactie
Tuurlijk wel joh, wij zijn toch allemaal auto idioten :thumbup: Weet die man trouwens dat er een kind uit zijn kofferbak hangt :):schater: Wel grappig, ik kreeg afgelopen weekend nog de vraag of ik een Corvette wou inruilen op de porker. Ik heb maar vriendelijk bedankt :rolleyes: Ik vind het wel een vette bak trouwens ^_^

Ik denk inderdaad dat je een corvette slecht kwijt raakt in deze tijd. Mijn broer heeft recent een bijna nieuwe Jeep gekocht met een V-weetikveel cylinder en die moet haast geld toegeven om'm kwijt te raken. Een afschrijving van 60% binnen een jaar.

Link naar reactie
Als ik een Corvette Z06 had zou ik em niet eens kwijt willen raken :blink:

Tom als jij nu je Z4 omruilt met die kerel die Roger aan heeft geboden de Porsche om te ruilen voor de Corvette. Ruilt kerel daarna weer je Z4 met de Porsche van Roger. :wave:

Eindstand:

Tom: Corvette (even gechecked, dat ding heeft een 7 liter V8, 377kW...doet wel 22,8l/100km :muur: )

Kerel: Porsche

Roger: Z4 (moet alleen even BBS'en zwart spuiten en föhn installeren).

Iedereen happy :rolleyes:

Link naar reactie
Zeg Ruud, heb jij al eens over een relatiebemiddelings buro nagedacht :nono: je zit in de verkeerde handel :schater:

Relatiebemiddelingsburo nog niet. Maar heb wel een idee voor een "forum-leasemaatschappij voor ingevoerde (semi)-exoten". Als ik kijk naar het aantal ondernemers hier, is er wel markt voor mooie Porsches, BMW's en zo. Uit Duitsland halen en middels zes-maanden leasecontracten verhuren aan de Multi-Copy ondernemers en zo. :ok: Dan kan ik tenminste ook een Z4 coupe aanschaffen, dat is dan gewoon een handelsgoed. ;)

Link naar reactie
Tom als jij nu je Z4 omruilt met die kerel die Roger aan heeft geboden de Porsche om te ruilen voor de Corvette. Ruilt kerel daarna weer je Z4 met de Porsche van Roger. :ok:

Eindstand:

Tom: Corvette (even gechecked, dat ding heeft een 7 liter V8, 377kW...doet wel 22,8l/100km ;) )

Kerel: Porsche

Roger: Z4 (moet alleen even BBS'en zwart spuiten en föhn installeren).

Iedereen happy :nono:

Regel je er ook een vliegticket bij naar een mooie zonnige plek waar de benzine goedkoper is? Dan hebben we een deal :schater:

Link naar reactie
Regel je er ook een vliegticket bij naar een mooie zonnige plek waar de benzine goedkoper is? Dan hebben we een deal :schater:

hmmm, flink wat drukwerk/wat palets papier zou ik wel voor je kunnen regelen denk ik. Ik ken zo'n mannetje die daar wel eens iets in doet.... :nono:

Link naar reactie
Relatiebemiddelingsburo nog niet. Maar heb wel een idee voor een "forum-leasemaatschappij voor ingevoerde (semi)-exoten". Als ik kijk naar het aantal ondernemers hier, is er wel markt voor mooie Porsches, BMW's en zo. Uit Duitsland halen en middels zes-maanden leasecontracten verhuren aan de Multi-Copy ondernemers en zo. :nono: Dan kan ik tenminste ook een Z4 coupe aanschaffen, dat is dan gewoon een handelsgoed. :ok:

hey vegeet je niet ze eerst voor een poetsbeurt naar ons te brengen :schater: het liefst in weekend, dan krijgen ze er van mij gelijk een foto bij op de ring!!! :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in